- Manor Lords - Túl a kétmillión
- Dave the Diver - Napokon belül érkezik a Godzilla DLC
- Summer Game Fest - A 2K legnagyobb és legkedveltebb franchise-a is felbukkan
- Free Play Days 2024 - 20. hét: Killing Floor 2, Planet Coaster: Console Edition
- Ingyenes az Epic Store-ban a Dragon Age: Inquisition – Game of the Year Edition
- GTA VI
- Summer Game Fest - A 2K legnagyobb és legkedveltebb franchise-a is felbukkan
- PlayStation 5
- EAFC 24
- Alkoholista nevelde
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Witcher topik
- Elden Ring
- Ghost of Tsushima - A PC-s kiadás több mint 170 országban elérhetetlen lesz
- Dave the Diver - Napokon belül érkezik a Godzilla DLC
Új hozzászólás Aktív témák
-
dokar
addikt
hű de jó, bár korábban olvastam erről, de egyre izgalmasabb.
egyébként mire kell a 30GFLOPS?
csilli-villi 3D-s naviglásra?extra - SEXRay
-
Enton
addikt
Szép látvány az biztos: De az analóg km/h és fordulatszámmérő sokkal sokkal jobb érzést tud kelteni, mint ez digitálisan!
Még azt a kicsi adrenalinnövelő érzést is el akarják venni.[ Szerkesztve ]
"mert gyakorlatilag megszámolhatatlan mennyiségű papucsállatka használ gazdatestként internetezésre humanoidokat és ez követhetetlen."
-
Depression
veterán
És szép lassan kivonúlnak a videokártya piacról.
Orr alatt hordott szájmaszk pont annyit ér, mint a herére húzott koton.
-
sNORh
addikt
válasz Depression #3 üzenetére
Nah az azért még messzevan..
Az önbizalom egyszerűen az a nyugodt, magabiztos állapot,ami pofára esés előtt eltölti az embert. "bár a két legismertebb tesztprogram, a Prime95, meg a world of warcraft hiba nélkül lefut" xD by Soni84
-
plömplöm
őstag
a vízhűtés adott hozzá.
All systems gone! Prepare for downcount! 5....4....3....1! Off blast!
-
#06658560
törölt tag
Nem tudom mi adrenalinnovelo egy mechanikus mutatoban...
Ha a mozgasara gondolsz, azt ugyis meg lehet odlani digitalisan is, csak oylan format kell kvietiteni a kijelzore. Cserebe a muszer szinte krolatlan informaciokat utd veled kozolni, amire eppen szukseges van. Pl elhelyezheted a tolatokamera kepet is oda, s nem kell a fejed csavargatni esetleg pluszban oldalra. A fenyerot, szinvilagot, midnent jobban szemelyre lehet ilyen esetben szabni, ha valakit zavar pl a voros hattervilagitas, valaszthat szamara nyugtatobbat. Egyebkent meg mar jonehany eve probal a digitalis muszerfal betorni a jarmuiparba, meg a Fiat Tipo idejen megjelent, ami azert nem tegnap volt. Plusz a Citroenek jelentos resze mar digimuszerfallal keszul.
-
sNORh
addikt
-
Tomcat
őstag
Egyértelműen keresik a túlélési lehetőségeket arra az időszakra amikor már nem lesz szükség diszkrét VGA kártyákra a számítógépekben.
Tomcat
-
Enton
addikt
Lehet hasonlítgatni őket, de felesleges, én ezt te azt részesíted előnyben!
Kb mint ha egy audi r10est egy 68as mustanghoz haonlítgatnánk,mindkettő ki..szot jó de mégis más!"mert gyakorlatilag megszámolhatatlan mennyiségű papucsállatka használ gazdatestként internetezésre humanoidokat és ez követhetetlen."
-
nesa
veterán
Ez jol jon az VW-AUDI .... csaladnak mivel korabban panaszkodtak a TDI motorok extra jo hatasfoka miatt gyenge a futes na ez a cucc a megoldas a problemara
-
Satan_Claus
senior tag
Az Audi Q5 műszerfalat mintha a Futuremark csinálta volna...
Vagy ezt is nV segítséggel?Védd az állatokat! Egyél embert.
-
Integra
titán
már látom ahogy majd mindenki customizálja a műszerfalát mindenféle idióta balesetveszélyes skinnel...
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
helkis
addikt
vihetjük a verdát driver frissítésre a szervízbe?
"Egyedi vagy és megismételhetetlen! Csakúgy, mint bárki más!!!'" - 3Dmarkillers - hwbot.org
-
Blero2
tag
Szép, szép, de, nem tudom mennyire egészséges menet közben a műszerfalat vagy a középkonzolt bámulni az út helyett.
-
afterburner_
őstag
cyberdyne systems effektus
>>>>>>>> www.tintarendszer.hu <<<<<<<<
-
félisten
Majd a kompjúter figyeli az utat helyetted. Neked csak az a dolgod, hogy nézd a reklámokat a műszerfalon, és klikkelj a megfelelő szálláshelyre, vagy vendéglőre.
ON: Szerintem azért nem kell eltemetni az nV-t. Lehet, hogy pont az ilyen kis kütyükből fogja magát felhozni olyan szintre anyagilag, hogy újra tudjon értelmes termékeket gyártani.
[ Szerkesztve ]
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
simonzé
addikt
Halálos veszélyt rejt, de nagy ötlet. Az animált műszerfalat azért nem látnám szivesen a kocsiban, mert mondjuk 5 éves korában nem lesz már olyan a fényerő - már ha működik még egyáltalán. Elég egy kis túltöltés és máris kiment a műszerfalad.
Műszerfalnak dotmatrix LCD-t! Nagy felbontással az is jól tud kinézni és már bizonyítottan megfelel a célra.I don't fit in. I fit out.
-
Rabbitf_24
őstag
a navigáció jól néz ki, de a többi maradjon változatlan sztem,
habár mostanában nem fogok usse ilyen audit venni... -
Depression
veterán
Egy ilyen kütyü kicserélése mekkora összegekbe kerülhet már. És ezek nem az élettertamukról híresek.
Meg majd jön a műszerfal tunning.Orr alatt hordott szájmaszk pont annyit ér, mint a herére húzott koton.
-
Tomcat
őstag
Ősi BMW tulajként így is nehezen éltem meg hogy a generációk óta hűen ugráló fogyasztásmérő órát eliminálták és lecserélték egy számkijelzőre az aktuális modelleken, ami a számítógép kijelzőjén mutatja a pillanatnyi fogyasztást. Elveszett a kihúzatáskor, kigyorsításkor ugráló mutató fílingje. Egyszerűen nem tudom megszokni. Most akkor az egész múszerfalon grafikus mutatókat kellene ezentúl bámulnom? Ugyanmár...
Tomcat
-
Ribi
nagyúr
Nemtom miert van mindenki felhaborodva. Teljesen ugyanugy fog kinezni, megy a mutato ahogy tetszik.
Legalabb nem mondhatod, hogy ejj de randa lett ez a muszerfal, csak aszndod ezt kicsit nagyobbra, ezt erre, azt arra, az nemkell es keesz. Olyat csinalsz amilyet akarsz. Asszonynak atvalt plussfigurásra ha kell, neked meg bedigitalizaljak az eredeti muszerfalat es ugyanazt kapod. -
Solicidium
aktív tag
nagyon gonosz és antiszociális off, ami nem kifejezetten csak ehhez a cikkhez tartozik. Tényleg ide fejlődik a világ, hogy már nem tudnak milyen hülyeséget kitalálni "jódolgukban" a gyártók??? Milliárdokat költenek baromságokra, hogy még valahogy meg tudják fejni az embereket, miközben valahol a betevő falatjukért güriznek naphosszat. Tudom, én is itt ülök a gépem előtt most is, ahelyett, hogy pl. kapálnék a mezőn és adakoznék a szegényeknek, de tényleg kicsit el kéne gondolkodni a cégeknek már. Szerintem manapság már nem a kereslet generálja a kínálatot, hanem pont fordítva, ami nem a legegészségesebb. Elnézést mindenkitől, nem akartam senkit megbántani, valószínűleg én meg más hülyeséget vennék meg. Úgyis minden "baromság" létjogosultságát meg lehet magyarázni. Így pár év után meg kezd elegem lenni az elektronikával telenyomott autókból, mert átlag kétévente valami drága apróság elromlik, amit az ember nem tud megszerelni. Vicc, hogy az öreg autónkra nem kell annyit költeni mint az "új hiperszuperre" és egyáltalán nincs rosszabb állapotban ettől függetlenül. Egyre nő sajnos az alkatrészek/egységek számának növekedésével a meghibásodás esélye. És sajnos nem márkafüggő a dolog egyre inkább. Na mindegy, húztam "kapálni" és mégegyszer elnézést kérek mindenkitől, biztos bal lábbal keltem fel vagy ilyesmi.
-
Chrys_
addikt
-
Taky
senior tag
-Jó napot kívánok, ön túl gyorsan hajtott!
-Há lefagyott ez a sz.r!
"Tökéletes program nem létezik, csak olyan, amelynek még nem találták meg a hibáit." Pascal
-
Tomcat
őstag
Voltak már korábban is kisérletezések egyes gyártóktól digitális műszerfal kialakítással kapcsolatban, de egyik sem tudott gyökeret verni és visszaálltak az analóg műszeres megjelenítésre. Ilyenek voltak FIAT Tipo-Tempra Digit, valamelyik francia autócsoda és a Chevrolet Corvett egyes évjáratai. Az volt az ellenérv velük szemben hogy nehezebben lehet leolvasni a digitális adatokat mint az analógot és egy pillanatra el kellett rajata gondolkodni hogy az éppen aktuálisan kijelzett érték mit is jelent valójában. Az analóg műszerekre elég egy pillantást vetni és látod hogy minden rendben van vagy esetleg valami hiba van.
Taky: LOL
[ Szerkesztve ]
Tomcat
-
Psych0
őstag
g200 egy panelnek... kemény... kíváncsi vagyok, hány százalékát használja ki egy 3d-s naviszoftver, mikor az igo új változata pda-kon megy
"As an online discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches 1."
-
félisten
Nyilván erősen lebutított változatokról lesz szó.
Vagy a selejtesek közül kiválogatják, hogy mi az ami erre még jó, letiltják a fölös részeket, aszt' csá!Egyébként egy autónál - goldolom - kevésbé számít a chip fogyasztása, hiszen amíg a benya 70-80%-a a külvilág melegítésére megy el, addig +200W fogyasztás/hőtermelés lényegtelen, így ezzel az erővel akár a rendes GT200 gynegébb példányai is belekerülhetnek az autókba alacsonyabb órajelen. Így rájuk lehetne bízni minden vezérlési feladatot, nem csak a navigációt, meg a csilli-villi kijelzőket. Persze így meg a megbízhatóság lenne kérdéses pont.
[ Szerkesztve ]
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
User64476
őstag
Szerintetek a muszerfalat lehet huzni? Nyaron biztos kevesbe de telen meg akar Counter Stikeozni is lehet majd rajta!
-
Enton
addikt
Amugy ti meg flesh-elnétek ezt az autós gpu-t mit is bír? én nagyon! Megnézném mi a vége MHz-ben nem km/h-ban.
Plusz mostmár lehet ótós vga hűtést is kapni meg lehet moddolni az egészet ahogy van, hogy ne csak 60fps-el mutassa a kmh-t és a rmp-t hanem 80fps-el!
[ Szerkesztve ]
"mert gyakorlatilag megszámolhatatlan mennyiségű papucsállatka használ gazdatestként internetezésre humanoidokat és ez követhetetlen."
-
#56573440
törölt tag
gondolom lesz WoW edition is, hogy ha már kap egy jobb int vga-t akkor már a függők tudják menet közben is csapatni. meg úgyis jön a diablo 3 is, kell a vas a kocsiba is nehogy véletlenül ne kockulhassunk már ott is
-
priti
addikt
Mik egy műszerfallal szemben támasztott követelmények? Könnyű leolvashatóság, pontosság. Ennyi.
Egy műszer az műszer, egy képernyő az meg egy képernyő. Semmi keresnivalója egy képernyőnek ott, ahol szempont a könnyű leolvashatóság. Rásüt a nap és szvsz, semmit nem látsz rajta, rontja a szemed.
Baromság.Tegyenek be valami folyadékkristályos kis cart középre a műszerek közé és játszon szép kis videókat, ha nyitva maradt az ajtó, legyen, de hogy az egészet egy képernyőre cserélni...
Baromság.[ Szerkesztve ]
Hardverlesen
-
Findzs
addikt
és majd tölthetjük le rájuk az uj béta drivereket
"Az embereket nem az igazság érdekli, hanem a saját igazuk."
-
plömplöm
őstag
emberek! 1000éve vannak fejegységek, amiknek arra a két négyzetcentis kis homlokára pakolhat az ember tarkabarka grafikákat, meg 3d-ben vizualizálódik rajta a lagzilajcsi. azzal senkinek semmi baja? ez meg annyi mindenre jó, hogy bele sem merek gondolni. pld tolatókamerák képe (ami előrefelé néz annak mianeve? előrefelékamera?). vagy miért jobb félrekacsintgatni a 3"-os pna-ra, mint az arcunk elé lepillantani a 30"-os műszerfalra? (túloztam, direkt). vannak autók, amiben a középső tükör környékére raknak egy második tükröt, amiben a hátul ülő lurkókat lehet szemmelverni, nem lenne jobb itt a jobbfelsősarokban ez a látvány? rakosgatnak a külső tükrökbe holttérfoglaltságjelző lámpásokat, tessék, irányjelzéskor (amit tőlünk nyugatra a sávváltás előtt már használnak) megjelenik az adott oldalon egy nagy piros iksz dontdoit felirattal. ésatöbbi. nem csézésből kéne kiindulni, ehh...
All systems gone! Prepare for downcount! 5....4....3....1! Off blast!
-
leviske
veterán
Vááá! Én azt hittem, mikor láttam a képeket, hogy ez egy PC-hez/Konzolhoz való kormány... Utána olvasom, hogy ez igazi... Az ötlet szerintem jó, de a megvalósítást komolyan át kéne gondolniuk. Ez így nagyon csúnya, pedig az Audi átlagban letisztultságra igyekszik.
-
#06658560
törölt tag
Megint irok, valasz nelkul, mert sokak feszegetik: egy digitalis kijelzon megvalositott mutatot mivel nehezebb leolvasni, mitn egy azonos meretu, ugyanott elhelyezett normal analog egyseget? mitol pontosabb egy analog muszer, mint egy ilyen displayre epitett? Es egyaltalan, kinek szokott a jelenlegi jarmuben a kijelzoje napfenyben furdeni? Minden jarmuvon arnyekoljak oket, mert a napfeny, tukrozodes a jelenlegi esetekben iso kozhat leolvashatatlansagot. Terssek megnezni a jarmuvek muszerfalat. S egy ilyen panelnek a jelenlegi, plusz plexias kijelzokkel szemben elonye lehet, hogy a kijelzo nem tukroz, ellenben a plexivel. A 3D megoldasnak szinten elonye lehet, hogy az apple docsahoz hasonloan akar ki is nagyithatja az aktualis sebesseget, mindeg,y hogy szamszeruleg,vagy mutatoval jelzi ki. Ahogy valaki emlitette, szinten megoldas, hogy anyu csak azt latja, ami erinti: sebesseg, esetleg fokozat szama, illetve illene valtani az alacsony fogyasztasert, mast nem, vagy mondjuk a korlatozasokat, apu8nak meg turbotolto tulnyomasatol kezdve vizhofokmeron, olajhofokmeron keresztul akar az abroncsok legnyomasaig mindent.
Es felreertesek elkerulese vegett, nekem egyikkel sincs bajom, mindegyiknek megvan az ertelme, csak a felsorolt ellenervek elegge olyanok, hogy nem alljak meg a helyuket.
Es a mai, kozeljovo piacrol par nem analog kijelzos jarmu:
Renault Megane
Kozelrol
Citroen C4
Citroen C6
Picasso
masik Citroen Picasso
Toyota PriusEbbo la megane amelyik a kozeljovo lesz, a tobbit forgalmazzak, a Picasso keppel vagoyk bizonytalan, melyik generaciohoz tartozik.
-
Látványos feature az biztos. Rakjanak bele egy 280-ast, aztán mehet az óttópályán a krízis
-
Enton
addikt
válasz VaniliásRönk #39 üzenetére
'ha van 68-as akkor akár ahoz is, ha nem létezik akkor legyen 67-es!'
"mert gyakorlatilag megszámolhatatlan mennyiségű papucsállatka használ gazdatestként internetezésre humanoidokat és ez követhetetlen."
-
L Balázs
tag
Lassan már nem csak pl. a fogyasztása számít majd egy autónak, hanem hogy milyen videókártya van benne. Egyébként ha valaki unatkozik a kocsiban, csak benyomja az aktuális NFS-et, a kezelőszervek már úgyis adottak.
-
xuldar
őstag
Látom, sikerült figyelmesen elolvasni a cikket. A g200ban 240 streamprocessor van, ebben 8 lesz, vagyis az 1/30-a, csak ugyanaz a technológia. Tudod, skálázható a g200 is. 8 streamprocesszor talán nem fűt annyira, meg lehet hogy nem is lesz olyan nagy teljesítményfeleslege. Meglátjuk, ha megjelenik a cucc.
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
#65675776
törölt tag
A HUD-nál és a kijelzős műszerfalaknál már ezerszer kiderült, hogy a leolvashatóságot alapvetően befolyásolja az alkalmazptt színvilág. A legjobban és leggyorsabban a monokróm kijelzőket lehet leolvasni. Színes esetén alapvető fontosságú a magas kontraszt és fényerő, illetve a lehető legkevesebb szín használata. A replőoparban erre 30 éve rájöttek, az autóknál miért kell előlről kezdeni, gyakorlatilag a nulláról?
-
Tomcat
őstag
válasz #65675776 #49 üzenetére
Igy igaz, viszont nem lehet véletlen hogy az autógyárak leszoktak az LCD műszerfalak alkalmazásáról a 90-es évekre míg a repülőgépgyártásban mára a kiegészítő, biztonsági céllal meghagyott analóg mutatókat is elhagyják a gyártók. Maradtak a kapcsolók és a nagykonrtasztú LCD megjelenítők csoportokba rendezve váltható funkciókkal.
Fontos a magas kontraszt, hiszen szinte minden autógyártó fekete számlapot és rajta fehér jelölést használ a mai napig mivel ez a legjobban leolvasható.
Nekem alapvetően a színes animált műszerek megjelenítésével van gondom a műszerfalon a szokványos mutatós mérőműszerek helyett. Ha így lesz akkor el fogja vonni a figyelmet az útról és mindig megragad majd rajta az ember szeme ami szvsz balesetveszélyes.Ja és a Renault Twingo-t kihagytam a korábbi felsorolásból. Ott még műszerfal sincs, csak egy apró digitális kijelző középen. Állandóan jobbra és lefelé nézegetni nem biztos hogy szerencsés megoldás.
Tomcat
Új hozzászólás Aktív témák
- Vezetékes FEJhallgatók
- Amazon Fire TV stick/box
- Ukrajnai háború
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Modding és elektronikai kérdések
- ASUS ROG PG32UCDM: OLED csúcsmonitor tesztje
- GTA VI
- Hisense LCD és LED TV-k
- Anyagi katasztrófára figyelmezteti az Apple-t a brit média
- Summer Game Fest - A 2K legnagyobb és legkedveltebb franchise-a is felbukkan
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs