Új hozzászólás Aktív témák
-
NomadND1
senior tag
válasz -=RelakS=- #21 üzenetére
Miért, szerinted mégis mennyivel kell(ene) menni ilyen helyen? A zebra mellett sem azért állnak emberek, hogy az autódat csodálják
A témához szólva:
A szondázás jó, ideje volt, hogy bekerüljön. Ha meg valaki annyira balfék, hogy kiönti az alkoholt a kocsiban, meg is érdemli a pihenést.
Ellenben a sebbességhatárok eröltetése hiba. Ennek úgy lenne értelme, ha minden autó egy közös hálózathoz kapcsolódna és forgalomalapú sebbességhatárok lennének. Ha üres az út, akkor akár 200-al is lehet repeszteni (persze ehhez utak is kellenek), de amit sajátsávos forgalmat észlel mérsékli a sebbességet (függetlenül attól, hogy a soför mit szeretne). Ugyanez igaz, ha szembe kamion, vagy teherautó érkezik, vagy két hasonló halad el egymás mellett.
Városban természetesen a kötelező 50/40/30Véleményem szerint ez egyszerre lenne biztonságos és haladós is.
Ettől függetlenül senkinek nem adnék jogsit sikeres vezetéstechnikai tréning nélkül. Ezt nagyon be kellene épiteni a vizsgákba (az meg kivenni, hogy az oktató megmondja mennyit KELL jattolni, hogy át is menj).Azok pedig akik feltörik a rendszer jogsi el. Soha többé nem vezethet. Ha pedig balesetet okoz, örök börtön. Nem szórakozunk emberéletekkel. Ugyanez az alkoholos és drogos vezetőkre.
Lehet kiakadni
[ Szerkesztve ]
-
NomadND1
senior tag
válasz -=RelakS=- #29 üzenetére
Tapasztalataim szerint egész sokan(igen, én is). Az megint egy másik kérdés, hogy a közútkezelő miért nem végzi a dolgát. Ettől függetlenül, azért van az embernek két szeme, hogy lásson velük
-
NomadND1
senior tag
válasz -=RelakS=- #31 üzenetére
Ne is mondd. Nem egyszer volt, hogy aggódva néztem a visszapillantót, hogy vajon belémszáll-e(pedig nem az vagyok aki satuzik, ha sárgára vált a lámpa, de piroson nem mentem át)? Persze villogás, duda, stb. Zöldnél meg én már a másik lámpánál járok mire elindul. Az ilyen miert nem megy metróval? Mindenkinek könnyebb lenne.
[ Szerkesztve ]
-
updog
senior tag
válasz -=RelakS=- #63 üzenetére
Én már attól agyf*t kaptam, amikor 130-cal az M3-on egy két másodperc hosszú orbitális sípolást hallottam, és valami piros felvillant a műszerfalon.
Hirtelen azt se tudtam, hogy elhagytuk a motort, vagy leszakadt a tető, vagy mit akar jelezni. Mint kiderült, a piros hópihe (<=0°C) villant fel, csak be volt kapcsolva a hangjelzés opció is. Na ezután 15 perc alatt háromszor ingadozott 0-1°C között a hőmérséklet, a következő pihenőben örökre kikapcsoltam a hangot a fedélzeti számítógépen.
[ Szerkesztve ]
"Bocs, főnök, de én csak két emberben bízom. Az egyik én vagyok. Nem maga a másik." || "Hóhahó, mégis van graffaló!"
-
bambano
titán
válasz -=RelakS=- #74 üzenetére
"Szóval a kamionos satuzik, mert lát valami balhét, de azért te padlógázzal belerongyolsz ugyanabba a balhéba, amit amúgy még a kamiontól lehet, hogy nem is látsz, mert nem férnél be mögé": ha pontosan azt érted alatta, amit mondani akartam, akkor igen. ez egy gyakori helyzet. pontosabban nem belerongyolok a balhéba, hanem a padlógáz a menekülési lehetőség.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
btprg
senior tag
válasz -=RelakS=- #21 üzenetére
Ja, a nagykörúton a 30-as táblák olyanok mintha viccből lennének, szó szerint senki nem tartja be őket. (Gyakran nem is látszanak.) Értelmük se sok van, ha működnek a lámpák, a zöldhullámot se lehetne azokat betartva elkapni.
"Tepid! Tepid is no good for a star, but it'll do for stardust." (nmlorg/naim)
-
fatal`
titán
válasz -=RelakS=- #82 üzenetére
Éjjel a hatoson kifele is kb. 12 perc az M0. Próbáld meg ezt a mutatványt hétköznap délután 5 - fél 6 körül
-
kopidoo
senior tag
válasz -=RelakS=- #91 üzenetére
Én a szenzorok korlátozott látóterére gondolok.
-
CB
senior tag
válasz -=RelakS=- #118 üzenetére
Honda CR-V beállt szépen középre, Subaru pattog a vonalak között, de nem szoktam használni, csak ha valamiért matatnom kell a kocsiban, vagy valami (pl. egy csoki) lefoglalja az egyik kezem.
Viszont a Hondáé csak akkor működött, ha mindkét vonalat látta. A Subaru egy vonallal is elvan.40 éves DIMPLE whisky eladó! Érdeklődni privátban.
-
kopidoo
senior tag
válasz -=RelakS=- #131 üzenetére
Mi az a sávelhúzás (tényleg nem tudom, nem ismerem ezt a fogalmat )
Hogy a sárga vonalakat nem ismeri fel, vagy nem helyezi prioritásba szerintem már égő.
Mondjuk nem is mai a K Astra és még a mobileye kamera sem volt annyira penge benne. -
válasz -=RelakS=- #149 üzenetére
Ha jól emlékszem a Bécs - München útvonalon volt, osztrák területen.
Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
-
válasz -=RelakS=- #165 üzenetére
Ez esetben inkább a nyomaték számít. Mennyi a Nm?
Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
-
válasz -=RelakS=- #193 üzenetére
Pontosan.
Amikor négyesből, hármasba leváltasz, akkor nagyobb forgatóerő jut a kerekre. Viszont a megtett távolságos csökken. Mivel a munka az erő és távolság szorzata, nem változik a mennyisége.
Ha az adott jármű motorja kellő Nm nyomatékot képes előűllítani, akkor nem kell visszaváltani.
A munkavégzésben nincs jelentősége az időnek.
Ha A pontból, B pontba akarsz eljutni, ahhoz egy megadott mennyiségű munkát kell elvégezni. Most tekintsünk el a légellenállás veszteségétől. A teljesítmény majd akkor alakul ki, ha egy időegység alatt elvégzett munka mennyiségét mérjük.Ha egy hajtott kerék 100N erővel forog 1 méternyit az úton, 100Nm munkát végez
Ha egy hajtott kerék 200N erővel forog 0,5 méternyit az úton, akkor is 100Nm munkát végez.A váltó áttételeiből kiszámolható mennyivel változik a kerék szögsebessége a motorhoz képest. Ebből kiszámítható, hogy a a kerékre ható erő mennyisége.
Ha a kerék gyorsabban forog a motornál akkor csökken az erő, ha lassabban, akkor növekszik.
De 100Nm munkából képtelenség 1000Nm csinálni, további energiabefektetés nélkül.Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
-
válasz -=RelakS=- #198 üzenetére
Ez esetben munka.
A motor főtengelyének egy teljes fordulatára pontosan meghatározható távolságot halad az jármű.
Nm, N - az erő, m a távolság.A mérését is csak úgy lehet elvégezni, ha munkát végeztetnek a motorral.
Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
Új hozzászólás Aktív témák
- EDIFIER R1700BTS hangfal pár makulátlan, új állapotban, 2 év hivatalos garanciával, alkalmi áron
- LG OLED55B23LA 2 Év GYÁRI GARANCIA
- Apple iPhone XR 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Gamer PC , i7 12700KF , RTX 3080 Ti , 64GB DDR5 , 960GB NVME , 1TB HDD
- Intel PC , i5 8500 , 1660 6GB , 32GB DDR4 , 512GB NVME , 500GB HDD
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen