Új hozzászólás Aktív témák
-
csaba951
veterán
Ez egy tök érdekes megközelítés így!
Kicsit tovább gondolva:
A nagy kiadók mára masszív munkával elérték, hogy egy játék nem 50 EUR-n indul, hanem 60 EUR+30-60 EUR Season Pass-ba kerül. Vagyis sikerült egy elképesztően nagy árdrágítást lenyomni a játékosok torkán!>Ne 60€ legyen egy játék, amiből kivágtak valamit, hanem legyen 10-15
>és ha végignyomva az alapot tetszik a játék, akkor lehet venni a DLC-t.Ezzel az a gond, hogy vannak fix alapköltségek, amiket akkor is ugyanúgy ki kell fizetni, ha csak egy 10 perces részt készítenek, mint amikor 20-80 órás játékidővel rendelkező játékot. Pl. maga a játék engine, marketing, stb. Tehát egy ilyen konstrukcióba egész biztosan nem fognak belemenni a kiadók! Azonnal egész nagy veszteségeik lennének, mert nagyon sok játékot nem vennének meg a premier után, és nem jönne a pénz a fejlesztéshez.
Esetleg abban van fantázia, hogy előre kifizetik a játékosok a játékot. Ekkor pontosan tudják a készítők, hogy mekkora költségvetéssel tudnak gazdálkodni. Mire mennyit lehet költeni. Így elkerülhető, hogy néhány százezer dolláros bevétel miatt több száz fős stúdiókat fölépítsenek, foglalkoztassanak hónapokon/éveken keresztül.