Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Ispy

    veterán

    válasz #04430080 #401 üzenetére

    A politika nagyon könnyen változik, először a műszaki alapokat kéne megteremteni mondjuk pár száz millió benzines autó kiváltására.

    [ Szerkesztve ]

    "Debugging is like being the detective in a crime movie where you're also the murderer."

  • Tigerclaw

    nagyúr

    válasz #04430080 #401 üzenetére

    Folyamatosan tiltanak ki bizonyos környezetvédelmi osztályba sorolt autókat jellemzően városokból, belvárosokból. Extrém esetben csak elektromos autó használható, még extrémebb esetben semmilye, csak a helyben bérelhető elektromos. Ezek jellemzően síparadicsomokban, kisebb szigeteken vannak.

    Ez folytatódni fog, de hosszabb kifutással. Nem tilthatják ki az autósok nagyobb részét az utakról, mert nem elég gazdagok. Az hogy jövőre ígértek egy smart méretű autót várhatóan nettó 16 ezer eurós induló árról, az akkor sem változtat sok mindent ha tényleg ennyi lesz az ára, mert ilyen autót megint max. a gazdagok vesznek bevásárló autónak.

    Norvégiában is kiderült, hogy a többség a Teslát második autónak vette, főképp a vele járó kedvezmények miatt. Az egész elektromos autó piac úszik a mesterséges beavatkozástól, ami pár éven belül eltűnhet. Nem fog járni hozzá ártámogatás, adókedvezmény, olcsó tankolás. Gondolj bele, hogy mekkora adótartalma van a hagyományos üzemanyagnak. Ezt be fogják építeni az elektromos töltésekbe is, nem kétséges...főleg itthon. Persze várnak még pár évet és kezdetben elviselhető mértékű adó lesz rajta, aztán egyre több, ahogy egyre több elektromos autó lesz az utakon. Hosszabb távon várhatóan semmivel sem lesz olcsóbb elektromos autóval járni és akkor már csak kényszerből veszik, használják ezeket. Ha értelmesen csinálják, akkor az elektromos autók energiaigénye megteremti az alapot arra, hogy minden háztetőn napelem legyen.

    A használt piac külön fontos kérdés, mert akárhogy is fogadkoznak, nagyon kevesen kockáztatják meg hogy fizessenek egy rakás pénzt ismeretlen akkuállapotra, garancia nélkül. Az ismeretlenen nem azt értem, hogy ne tudnák, hogy mondjuk 70%-os az akku, tehát kevesebb a hatótáv, hanem azon hogy nem látni bele az akku belsejébe, nem szedhető szét, mint egy mechanikus gép. Nem tudod hogy holnap nem fog-e tönkremenni belső zárlat miatt vagy nem gyullad-e ki, robban fel.

    Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.

Új hozzászólás Aktív témák