Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz t72killer #42 üzenetére
Nem lett volna sok értelme. A MCAS annyit csinált, hogy elfedte a pilóták elől a gép megváltozott súlypontját, azaz módosította a kormányparancsokat, mindenki tudta nélkül.
A megoldás nem is olyan gáz, nem is az első eset. Gyak. az összes jobb vadászgép instabil a 70-es évek vége óta, és elektronikus stabilizálással repül egyenesen, cserébe durván jobbak amanőverjellemzőik. Csakhogy ezek esetén,már az F-16 első változataiban is olyan cucc volt, hogy ha elhal a (duplázott) analóg számítógép, akkor a kormányok olyan helyzetbe állnak, hogy a gép stabilan viselkedjen...
A baj az, hogy sumákolás volt, nem kell átképezni a személyzetet, meg nem kielégítő tesztek, stb. Az a vége, hogy amikor hiba van, nem tudja a pilóta, mit kéne csinálni. Pedig simán megúszható lett volna a helyzet, mind a két esetben.[ Szerkesztve ]
Mutogatni való hater díszpinty
Új hozzászólás Aktív témák
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Gumi és felni topik
- Étrend, diéta, dietetika
- Milyen légtisztítót vegyek?
- Delphi programozás
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Politika
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest