Új hozzászólás Aktív témák
-
Ijk
nagyúr
Biztos marha jó lesz, főleg hogy a film 3D-s (ez el is mond mindent a mostani 3D-ről).
Egyébként sorozatokhoz még elmegy, de a film még mindig ott kezdődik hogy celluloidra rögzítenek. Persze marha jó spórolni anyagon, időn, emberen, meg úgyis tele kell pakolni majd cgi-effektekkel, meg 3D-s konvertálással.[ Szerkesztve ]
/人◕ ‿‿ ◕人\
-
adamka16
őstag
Hajrá Canon! Hajrá 5Dmk2 !!
-
djculture
félisten
Nyugi öt év és már szinészek se lesznek mert túl drágák majd számítógép lemodellezi őket és annyi.Úgyis volt már pár ilyen film Ezért van az hogy pl szivesen megnézem a halál 50 óráját blurayen bármikor,a mostani filmeket meg egyszer és kuka.2 év alatt 10 film volt kb ami nincs elszúrva és a szinészek is odatették magukat.
[ Szerkesztve ]
-
flash-
veterán
hatásos reklám
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
-
Taybore
aktív tag
-
k1csi
senior tag
Bár tény, hogy olcsóbban vagy nagyjából annyiból kihozható egy 5D Mk II alapozott videós (filmes) felszerelés mint egy belépő profi kamkorder, viszont ma még ez számos problémával terhes.
Érdemes elolvasni (aki tud angolul) Philip Bloom jegyzetét: Link.
A kommentek is érdekesek...A kezdeti lelkesedés után elég gyorsan és elég sokaknak hamar leesett, hogy a kis mélységélesség mellé ott van nem éppen bónuszként a rolling shutter, a moiré vagy pl. egyáltalán nincs audió monitor kimenet és a bemenet sem a legjobb audióra (kézi szintszabályozás hiánya). Rossz az ergonómia stb.
Röviden rengeteg kiegészítő kell. Jópár L-es obi, LCDVF (LCD kereső) vagy külső monitor (de pl. csak a 7D-nek van HD kimenete felvétel alatt), follow focus, steady vagy válltámasz és pl. adott esetben teljesen külön hangrendszer stb.
Ez lényegében összességében simán összehozza egy belépő profi kamkorder árát mint pl. az XF305.
Az egyetlen előnye a nagyobb szenzor és a kisebb mélységélesség. Ha a kis mélységélesség nem gond, akkor kevesebb fénynél is nagyon jó zajmentes videót lehet kinyerni.Viszont ha kell a mélységélesség akkor a hátrányokkal szemben semmi nem áll.
Első ránézésre nagyon vonzó lehet a VDSLR. Még az APS-C szenzora is nagyobb mint pl. az XF305-é és az XF305 kb. 2 millás árához képest fillérekért be lehet szerezni egy-két legfontosabb dolgot. Ez elég nagy lelkesedést okoz látva a végeredményt a hibák meg valahogy ki lesznek küszöbölve majd. Ja, hogy a végén nem fog kevesebbe kerülni mint egy belépő profi kamkorder...
A lelkes amatőrök persze el sem jutnak oda, anyagi lehetőségek miatt. A profik meg tényleg próbálkoznak meg várják a "második generációt". Hogy a 5D mk III az lesz-e ma még senki sem tudja. Nekem vannak kételyeim. Sokkal lassabban, óvatos lépésekben történnek a fejlesztések így is minden alkalommal maximális profitot bezsebelve. A marketing se akarhat nagyon mást.
A lelkes amatőrök meg akik bevontak (és hatalmasat invesztáltak) fillérekért mindent megcsinálnak reménykedve, hogy ez a technológia nekik is sikert hoz a jövőben.
[ Szerkesztve ]
Amit a fotózásról szeretnél tudni Chuck Gardnertől: http://super.nova.org/DPR/
-
adamka16
őstag
Én még arra is kitérnék, amit egy kolléga is felvetett az EOS topikban, hogy hiába a FF szenzor az 5dmk2-ben, a felbontás az 1080p marad, ami a komolyabb kamerákhoz képest messze elmarad. Vagy ezeket interpolálják nagyobb felbontásokra utólag? Vagy hogy van ez?
-
Cathfaern
nagyúr
A komolyabb kamerák felbontására az esetek jó részére nem azért van szükség, mert kell a minőséghez, hanem hogy pl. oldalirányú mozgást, képkivágást, stb-t meg lehessen oldani úgy, hogy az még ne legyen észrevehető a végleges filmen. Nyilván ezek hiánya hátrány, de nem minőségbeli.
-
Joczek
tag
Utómunkát követően a mozivásznon nem fogod látni, mi készült 5d2-vel vagy filmre. Lehet a végső output egyébként is 1080p lesz, mire a mozikba kerül...
Na, vajon mely jelentek készültek 5d2-vel a Lucasfilm Red Tails c. produktumából? Nem tudjuk megmondani.
[ Szerkesztve ]
-
k1csi
senior tag
válasz Cathfaern #10 üzenetére
A Philip Bloom-ot pl. nem amatőrözném le, másrészt meg nemcsak erről írtam.
A profik meg tényleg próbálkoznak meg várják a "második generációt". Hogy a 5D mk III az lesz-e ma még senki sem tudja. Nekem vannak kételyeim.
A méret miatt használnak DSLR-t meg LOL. Az XF300/305 alig nagyobb mint az 5D egy nagyobb obival. Az ára az nagyobb...
Amit a fotózásról szeretnél tudni Chuck Gardnertől: http://super.nova.org/DPR/
-
Lucasso
csendes tag
Egyre nagyobb teret kezd hódítani a híres 5d mkii, tévében szinte minden fotós kezéből ez köszönöm vissza, hacsaknem 1d, mely páratlan riportfotózáshoz... na jó túlzásokba ne essünk ott van a d3(s), mely szintén egy nagyon komoly masina. De hát kinek a pap, kinek a papné.
Személy szerint mindkét szegmenst kedvelem, mert van amiben az egyik gyártó többet nyújt.
Talán a Canon költséghatékonyabb üvegek terén s szélesebb választékkal kívánná magához szorítani a vásárlókat.
Belépőszintű gépeken, ha tovább lépünk már nem lehet érzékelni nagyon semmiféle különbséget, ekkor már többnyire eltökélte a user, hogy márkahű maradok...
Elnézést a vége felé eltértem a témától..[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest