Új hozzászólás Aktív témák
-
Egon
nagyúr
Érdekes konklúzió, tekintettel arra, hogy a Samsung elérhető GeForce 520MX-szel is 130K-ért, ami kb. egy kategória (notebookcheck szerint egy picit még erősebb is), mint az Acer-ben levő vga - minden másban sokkal jobb a Samu...
[ Szerkesztve ]
"Bonyolult kérdésre egyszerű választ keresni helyénvaló, de ritkán célravezető megoldás" (Wayne Chapman)
-
Tikakukac
titán
Mondok jobbat. A Kovács család soha az életben nem fogja ezt olvasni és ugyanúgy megveszi a Lidl meg Tesco gépet, csak legyen rajta sok matrica meg akció szó. A garancia kiterjesztés is fura szó, elég kevesen ismerik, még kevesebben használják
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Egon
nagyúr
Céges gépnek Acert? LOL. Van már hazai szerviz egyáltalán?
Sógoromnak volt Acer notija: amikor behalt benne a winyó, kb. két hétig nem volt gépe, mivel kiküldték Brno-ba (vagy hova), és ott cserélték ki az elromlott alkatrészt. Amelyik cég ezt megengedheti magának, annak nem is kellenek notik...
Azért a komolyabb márkák (HP, Dell), üzleti szériás notijainak nem véletlenül vannak sokkalta jobb garanciális javítási vállalásai."Bonyolult kérdésre egyszerű választ keresni helyénvaló, de ritkán célravezető megoldás" (Wayne Chapman)
-
Egon
nagyúr
azt sem értem, hogy minek ebből helyrajzi kérdést csinálni, hogy épp hol cserélik ki a badsectoros vinyót. hát ez olyan rohadtul fontos? LOL
Mint írtam (ha úgy tetszik, a gynegébbek kedvéért), azért nem mindegy, mert utána két hétig nem volt gépe... Kapishe? Nem gondolom, hogy ez egy normális garanciális feltételeket biztosító márka, hazai szervizében ennyi ideig tartott volna (bár nyilván lehet találni elszomorító példákat, attól még nem az az általános).
Szerintem is hagyjuk inkább..."Bonyolult kérdésre egyszerű választ keresni helyénvaló, de ritkán célravezető megoldás" (Wayne Chapman)
-
Tikakukac
titán
Most akkor mondjam, hogy apámék félévente vertek kukára egy Acert és fújmocskos soha többet? És itt nem zörgésre, hanem beálló ventikre és hulló billentyűkre gondoltam. Nekem meg HP van és évek óta megy reggeltől estig, videót konvertál, filmet néz, letölt. Ettől még ugyanúgy megvettem tesómnak az Acert, csak megnéztem, hogy mi mennyire ropog és van-e alatta valami váz. Meg hányta össze magát 2 haverom 100k-s HP-ja is, naivak voltak mikor azt hitték, hogy ezek világvége+1 nap lesz.
Nagyon erősen korlátolt az az ember aki egy komplett márkát leír, mert volt pár gépe. Ugyanennyit ér a meghibásodási statisztika is, ami mindig mutat valamit ugyebár.
Szervizes tapasztalatokkal meg irány minden márka saját topikja. Lehet ott olvasni bőségesen 3 hetekről is, meg önolvasztós funkciós csodagépekről egyaránt.A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
rudi
nagyúr
"egykutya mind" - ez egy óriási alaptétel, kár olyannak is felfogható, mint a fizika alaptörvényei. Óriási önámítás azt hinni, hogy azonos pénzért az egyik gyártó fixen és stabilan mindig lényegesen jobbat tud kínálni a konkurenseknél. Minden márkánál vannak gyengébben és jobban sikerült modellek (sőt akár példányok) és ugyanígy van horror és tündéri szerviztapasztalat is. A többi meg már hit kérdése, egyelemű mintából levont kamuáltalánosítás.
[ Szerkesztve ]
Resistance Is Futile. You will be assimilated!
-
Tikakukac
titán
Ez jó meg minden. Csak sajnos én továbbra sem tudok globális, nem elfogult és meghekkelt, valamint nem egy bizonyos rétegre épített felmérésről. Ez mutat egy olvasóközönség által kapott adathalmazt, amiben azért rengeteg buktató is van.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Peak
addikt
Egyébként ha már itt tartunk, pontosan milyen összehasonlításra mondhatnánk azt, hogy na ez elfogulatlan? Milyen réteget kéne megkérdezni? Milyen kérdéseket kellene feltenni, hogy valóban mindenki által elfogadható eredményeket kaphassunk ebben a kérdésben?
Ryzen 9 5900X / 64GB@3.2XMP / Asus TUF 3080Ti / 2x1TB RAID0 NVMe SSD / AW2721D / HyperX Alloy Elite 2 / Razer Basilisk V3
-
-
Tikakukac
titán
A tesztek milyen idős gépekre vonatkoztak? Hány ember lógott bele a másik által megkérdezettekbe? Milyen volt a használati körülmény? Milyen jellegű hibához mekkora pontszámot kell hozzárendelni? Milyen összetételben voltak a táborokban felső kategóriás és alsó kategóriás gépek? Ki döntötte el, hogy mi-hova tartozik?
Nagyjából érted, miért is hülyeség majdnem az összes ilyen összehasonlítósdi, pláne ha manipulálva is vannak valamelyik gyártó által a háttérből.
Aki esetleg "sufniban javít" vagy márkafüggetlen szervizes esetleg elolvas 40k hsz-t topikonként és átlagolja a hibákat típusokra, nah az nagyon lassan közelít a realitáshoz, de még így is távol van tőle. Én látom az infókarunk egy részének kínját baját, meg otthon "sufnizok" és jó pár barátom ezen a területen dolgozik. Ebből szedem össze az infóimat, de a gugli erősen wikipédia szintű, tehát érdemes óvatosan kezelni.
95% amúgy rengeteg, ennek törtrészéről kapnak még a gyártók is infót, nemhogy mi.A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
AutoBild megvan? Egy tekintélyes szaklap, akik idő előtt tesztelgetnek csúcs autókat és miegyebeket. Tudod mi történt mikor le kellett tesztelni a legújabb merci ráfutásgátlóját, amit harangoztak, mint a bolondok? Összetört a nagyon sok milkós autó, és véletlenül bekapcsolva maradt a kamera. Aztán lassan kiderült, hogy eléggé meg volt rendezve minden és volt is utána kamuzás meg izibizé, alig bírták elkenni a sztorit. Meg lehetne sorolni napestig hány infós oldal is ferdít kicsit (sokat) a dolgokon, hogy bármilyen előnyt szerezzen a többiekkel szemben. Ennyi. Pénz beszél, mindenki más meg ugat ahogy akar. A kivételeknek pedig a szokásos tisztelet
Kérd meg a gyártók elég mélyen eltitkolt szerviz statisztikáit és abból csinálj egy oszlopdiagramot. Jah, hogy az jobban el van dugva mint a Coca-Cola recept...
Én elhiszem, hogy szeretnél bízni ezekben az adatokban, de első körben lépj már be az Acer és Msi topikba. Szerintem olyan 100-200 gépre már kicsit bukna a linkelt statisztika.[ Szerkesztve ]
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Egon
nagyúr
S hogy mi a különbség?
Az, hogy amig egy vállalatnál, kormányzati szférában napi szintű karbantartás van, helyi informatika, előszűrés és támogatás, ezáltal KEVESEBB eszköz megy vissza a gyártó ( jelen esetben a HP ) szervizébe,
addig a konzumer gépeket a baltásgyilkos szakbarbár véristvánok trancsírozzák szét.
Olyan elképesztő dolgokat művelnek velük, hogy egy jóérzésű informatikus azonnal a szívéhez kap.
Ergo egy konzumer gyártónál normális az a jelenség, hogy több a tudatlan felhasználó, a panaszos, aki letörli a windóz könyvtárat és azonnal küldi a szervizbe.Állami cégnél (ha úgy tetszik: kormányzati szférában) dolgozom. Napi szintű karbantartás? Hol? Évente 1-2 alkalommal van karbantartás (port kifújják a gépekből stb.), az asztali gépek vonatkozásában. Céges notikat jellemzően akkor tartják karban, ha másik delikvens kapja meg őket (mert mondjuk az előző tulaj kilép a cégtől). Ha nem történik ilyen esemény, akár évekig is elvannak annál, akinek ki van adva, nuku karbantartás. Az viszont helytálló, hogy van előszűrés: ha valami gondja van a júzernek, előbb ránéz az informatika a notebook-ra; így a problémás esetek egy része nyilván helyben kerül "javításra" (vírus, letörölt Win stb., a szoftveres eredetű problémák).
Az otthoni gépére a tulajok jelentős része valamilyen szinten vigyáz. Mert ő fizette ki az árát, és mert drága. Ettől még persze előfordulnak barbár vérpistikék. A céges gépeket viszont szinte senki sem sajnálja (lásd céges kocsik); mivel nem az övé, akár még szöget is beverne vele ha nincs kéznél kalapács.
"Bonyolult kérdésre egyszerű választ keresni helyénvaló, de ritkán célravezető megoldás" (Wayne Chapman)
-
Tikakukac
titán
Maxtor sztorijaim nekem is vannak, átlagon felül melegedtek meg imádtak kerregni egy idő után. De a fos tápok miatt általában úgyis hamarabb meghaltak a vinyók, nem ez volt a fő gondom.
No, de sok lett az off, maradjunk annyiban, hogy nézze meg mindenki mit vesz, és első körben ne a márkát nézze, hanem amit kapA fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Egon
nagyúr
LOL, vakítani max. te vakítod a népet (csak nem Acer-alkalmazott vagy?!?).
Picit nézz utána a helyszíni garancia fogalmának (mondjuk a Dell-nél) - bár szerintem tisztában vagy ezzel, csak terelsz ezerrel.
Az, hogy hol van a Call Center, kb. a kutyát nem érdekli (mindaddig, amíg hazai számot kell hívni, és magyarul beszélnek)."Bonyolult kérdésre egyszerű választ keresni helyénvaló, de ritkán célravezető megoldás" (Wayne Chapman)
-
Egon
nagyúr
A Call Center (tudod, akivel telefonon beszélsz) földrajzi helyzete mindegy. Hogy hol szervizelik a notit, az más tészta: futárszolgálat hozza viszi, az akár plusz 3-4 nap is lehet. Az nem mindegy.
Ennyire nehéz felfogni, vagy direkt terelsz?"Bonyolult kérdésre egyszerű választ keresni helyénvaló, de ritkán célravezető megoldás" (Wayne Chapman)
-
Peak
addikt
amúgy meg szerintem a cseh szerviz az EUs jogszabályokra építenek, ahol a végfelhasználó ( end-user ) jogosult JAVITÁSRA, és CSAK javításra! cserére vagy egyéb trükközésre nem!
Ryzen 9 5900X / 64GB@3.2XMP / Asus TUF 3080Ti / 2x1TB RAID0 NVMe SSD / AW2721D / HyperX Alloy Elite 2 / Razer Basilisk V3
-
félisten
Így már más a leányzó fekvése. Szóval továbbra is az 1 év a biztos...
"Csak egy dologtól félek. Ha meghalok, az asszony eladja a gépeimet annyiért, amennyit bevallottam neki." KERESEM: Lian Li PC-C50, Silverstone Milo ML03 ..............................................................................................
-
félisten
Ja, de az egyik alkatrész méltóztatik besz@rni, akkor csak a javítást vállalják, az hardvert meg fizethetem én. Kenhetem a hajamra...
Vagy valamit félreértettem?
[ Szerkesztve ]
"Csak egy dologtól félek. Ha meghalok, az asszony eladja a gépeimet annyiért, amennyit bevallottam neki." KERESEM: Lian Li PC-C50, Silverstone Milo ML03 ..............................................................................................
-
félisten
Így már jobban hangzik!
És mi van akkor, ha veszek mondjuk 2 év garikiterjesztést? Az már 1 + 1 + 2 = 4 év garanciaidőt jelent?"Csak egy dologtól félek. Ha meghalok, az asszony eladja a gépeimet annyiért, amennyit bevallottam neki." KERESEM: Lian Li PC-C50, Silverstone Milo ML03 ..............................................................................................
-
félisten
Kár! Pedig már kezdtem örülni.
Azért köszi!"Csak egy dologtól félek. Ha meghalok, az asszony eladja a gépeimet annyiért, amennyit bevallottam neki." KERESEM: Lian Li PC-C50, Silverstone Milo ML03 ..............................................................................................
Új hozzászólás Aktív témák
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- SkyShowtime
- Windows 10
- Telekom mobilszolgáltatások
- Házimozi belépő szinten
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Elhozná az olcsó önvezető autók korát az Xpeng
- Motoros topic
- Huawei Mate 40 Pro - a csúcson kell abbahagyni?
- Xiaomi Mi 9 SE - csúcsimitátor
- További aktív témák...
- Dell Latitude 7440 - i5 1345u/16GB/256GB SSD/Windows 11/
- Dell Latitude 7400,14",FHD,i7-8650U,16GB DDR4,256GB SSD,WIN10
- Lenovo Thinkbook 13s-IML, I5-10210u, 8GB, 256GB NVME, 3-4 óra, 1év gari, AAM
- Latitude 3440 14" FHD IPS érintő i3-1215U 16GB 256GB NVMe magyar vbill IR kam gar
- Dell Latitude 7640 i7-1370P, 16GB DDR5, 1TB NVMe, FHD+ IPS, HUN Vil.Bill, Új Állapot, NBD
- Msi GI73 Gamer Hibás Nvidia, Brutál Processzorral!
- Újszerű 8-Magos Asus Tuf Gaming laptop Ryzen 7 6800H/RTX 3050 Ti/16Gb DDR5 Ram/1Tb SSD
- Szépséghibás Acer Nitro 5 Gamer laptop
- LENOVO LOQ 15APH8 I RTX 4060 I R7 7840HS I 16GB DDR5 5600MHZ(csere gamer pc-re)
- Lenovo Legion 5 Pro 16ACH6 Gamer Laptop + LENOVO Legion S600 Station + Lenovo Legion H600
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen