Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • huskydog17

    addikt

    LOGOUT blog

    válasz Sondi1986 #4 üzenetére

    "Volt egyáltalán az nv-nek olyan cucca amit a konkurencia használhatott?"

    Igen: COD: Ghosts-ban Riley és a farkasok bundája szabványos kódra (DirectCompute) épült, így azok bármilyen DX11-et támogató VGA-n/IGP-n aktiválható. Ebből a szempontból olyan, mint a TressFX, amely szintén teljesen szabványos. Gondolom az NV-nek ez volt a válasza a TressFX-re.
    Na most miután az NV is bebizonyította, hogy tudnak ők is készíteni olyan modern szőr effektet, amely teljesen szabványos kódra épül, nagyon ciki lenne, ha mesterségesen letiltanák a konkurens termékeken. Az meg még csak ráadás, hogy a fejlesztők is elismerték most, hogy a technológia simán átültethető szabványos formába, ahogy tették ezt a Ghost-nál is, de az NV dönt.
    A zöld cégnek minden esetre ezek után nagyon alaposan át kell gondolnia az ezzel kapcsolatos döntését.

    [ Szerkesztve ]

    Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ

Új hozzászólás Aktív témák