Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • DrGonzo22

    őstag

    válasz volvoguy #6 üzenetére

    Nekem egy játék irányítása/grafikája elfogadhatatlan, ha a kirajzolt objektumok valójában ott sincsenek (át lehet rajtuk menni), vagy nem kirajzolt részek áthatolhatatlanok. Annyira durván elüt a Witcher-ben a tárgyak testi megjelenítése attól, amit a látvány sugall, hogy az elfogadhatatlan, erre a legjobb példa a vízimádók szigete, talán életemben nem találkoztam még annyira hibásan megírt területtel pc játékban, mint az. És ez nem olyan, mint a sztori, hogy x-nek tetszik, y-nak nem, ez objektív hiányosság, még pedig irtózatos, sőt hajmeresztő hiányosság, ha hozzávesszük, hogy a játék nem a 90-es évek elején készült... A sztoriról pedig annyit, hogy sok mmorpg-ben egy hosszabb questchain-nek különb sztorija van (pl. WoW/Duskwood).

Új hozzászólás Aktív témák