Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Wolverine

    félisten

    válasz janos666 #24 üzenetére

    Ez nem fps, itt nem célzol és lősz. Ez egy MMORPG, ahol egérrel kijelölöd a célpontot és a bebindelt billentyűkkel használod a spelljeidet/abilityjeidet.

    "I'm the best there is at what I do, but what I do best isn't very nice." (Wolverine) / "Hello, I'm the Doctor. Basically... run." (a 11. Doktor)

  • Tigerclaw

    nagyúr

    válasz janos666 #32 üzenetére

    Az MMO-ban a legtöbb egyszerű dolgot, egyszerű küldetést egyedül csinálod és csak a nehezebb kihívásokhoz állnak össze kisebb vagy nagyobb csapatokba, hiszen az egyszerű dolgokkal egyedül is boldogulsz. Persze a legtöbb küldetés nincs korlátozva a csapat számához, szóval az is lehetséges hogy csapatban mászkálj egész nap. Az meg hogy hány játékost látsz magad körül a fejlesztőktől függ. Alapból van egy hardveres korlát, ami az egy szerveren (világban, realmon, stb.) egyszerre játszó emberek számát meghatározza, de minden játék másogy kezeli azt, amikor sok játékos ugyanabban a zónában van. Van amelyik engedi, ameddig le nem fagy, mások pedig bizonyos szám fölött másolatokat készítenek a világról és azok között szétosztják a játékosokat. Van amikor hasznos technikailag a második megoldás, de az első jobb, hiszen az adja meg az MMO élményt. Megint másik megoldás az amikor a külső zónákat is külön osztják és azok között csak töltőképernyővel lehet utazni. Ez megint csak technikai kényszer, de az a jobb megoldás, ha open world van, vagyis tényleg mászkálhatsz jórészt arra amerre akarsz, közben találkozva rengeteg más playerrel, néha ugyanazt csinálva, néha meg nem.

    A Secret World biztos, hogy nem open world lesz, mivel a Föld térképén alapul. (mégha fiktív városokkal is néha) Nincs olyan fejlesztőcsapat, aki ekkora méretű teljesen bejárható területet fel tud építeni. Gondolom a helyszínek között lesz valami töltőképernyős utazási forma.

    Kiváncsi vagyok, hogy lesz-e valamilyen phasing technológia, mert ide az illene a legjobban, vagyis ha megoldottál egy esetet, akkor az a város megváltozik kis részben. Ezt kevés játék használja, de nagyon sokat dob az élményen.

    Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.

  • Wolverine

    félisten

    válasz janos666 #32 üzenetére

    A grafikai szint azért ilyen, hogy kibírja a gép, amikor egyszerre 250-300 játékost kell megjelenítenie, mert egy MMO-ban ez könnyen előfordulhat. Mivel ők nem scriptelten mozognak, ezért a valós idejű megjelenítésük komoly erőforrást igényel...

    "I'm the best there is at what I do, but what I do best isn't very nice." (Wolverine) / "Hello, I'm the Doctor. Basically... run." (a 11. Doktor)

Új hozzászólás Aktív témák