Új hozzászólás Aktív témák
-
Ruuwa
tag
...(Igen, sajnos a Skyrim motorja csak egy alaposan átgyúrt Oblivion engine, nem új fejlesztés)...
Lehet én emlékszem rosszul, de nem arról volt szó, hogy a Skyrimhez teljesen átgyúrják az engine-t, kezdve az alapoktól, és ezért új nevet is kap Creation engine néven?
Valami tréfás, humoros, mégis mélyenszántó gondolatokat magában hordozó, rövid, velős mondat, mely egyéniségem rendkívüli sokszínűségéről tesz tanúbizonyságot.
-
ddekany
veterán
"Az egyik legidegesítőbb gond, hogy - akárcsak az Oblivion esetében - az őrök minden bűncselekményünkről azonnal tudomást szereznek, még akkor is, ha éppen nem látnak semmit és tanú sincs rájuk. Ezt akarják kiküszöbölni."
Ha forráskód és egyéb belső dokumentáció nélkül és nem mellékesen 0 bevétellel ezt ki tudják küszöbölni, míg a készítők Morrowind óta csesztek ezt megoldani, az nagyon sokat elmondana a Bethesda-ról meg úgy általában a játékiparról...
[ Szerkesztve ]
-
félisten
Az gáz ha már egy 3 napos játéknál is a modokat várják mint a messiást
Vissza kell vinnem pár kazettát.
-
hoffman_
nagyúr
És arról van valami infó, hogy ezeket a modokat hogyan építjük be a játékba? Van már valami obmmhez hasonló csoda vagy ez még kiforratlan?
mod:
Csakmert az UI-t átszabó mod nekem szerintem megduplázná a játékélményt. Amúgy csodálkoztam is, hogy hogyan készülhetnek ilyen gyorsan a modok egy vadiúj játékhoz, én azt hittem, hogy teljesen új a motor. Ha csak át van gyúrva az Obli alapja, akkor érthető
[ Szerkesztve ]
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
félisten
-
hoffman_
nagyúr
válasz Plazmacucci #7 üzenetére
Na ja, mondasz valamit
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
félisten
-
Mukorka
addikt
Fovot lehet állítani, achi vesztés se várható miatta.
Kivégzès anim kivételéhez van már modMukor#2214 --- "Ezt nem én gondolom így, EZ EGY TÉNY!"
-
julius666
addikt
A játékhoz még nem volt szerencsém, de most nézegettem a Skyrim nexus-t, hát elég elkeserítő. Rengeteg az olyan dolog aminek már az alapjátékban benne kellett volna lennie (itt nyilván nem a nude modra vagy az extra fegyverekre/páncélokra gondolok, hanem olyanokra mint a hírben is szerepeltek). A többségük még csak nem is lett volna melós. Ez a kedvencem, körülbelül nekem lett volna fajonként GIMP-ben 10 perc kijavítani nem hogy egy rendes textúrázónak (eleve nem is értem hogyan kerülhettek bele ilyen fos minőségű textúrák egy végleges, elég nagy költségvetésű termékbe).
A Bethesda marad továbbra is a "csapjunk össze valamit majd pár balek megcsinálja normálisra ingyen" fejlesztőcsapat, csak azt nem tudom hogy volt bőr a pofájukon ezt így konzolra is kiadni, ugyanis cáfoljatok meg, de ott tudtommal nincsenek a PC-seknek meglévő modok.
[ Szerkesztve ]
-
hoffman_
nagyúr
-
Youri
veterán
-
Mukorka
addikt
válasz cskamacska #14 üzenetére
Azért nem jelenik meg évente mint a cod
Oké, egyszerűbb lett a játékmenet de rengeteg tartalom és jó környezete vanMukor#2214 --- "Ezt nem én gondolom így, EZ EGY TÉNY!"
-
Sirandrish
legenda
Azt tegyük hozzá hogy a COD azért jelenik meg évente mert 2 brigád fejleszti...
Ha úgy nézzük két évente jelenik meg.ON: Most végülis akkor mi a baj a Skyrimmel?
Azt láttam videókbol is hogy a grafikát nem vitték túlzásba (bár szerintem még így is jó) de ezen kívül?Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....
-
Youri
veterán
válasz Sirandrish #17 üzenetére
Az mindegy, CoD marad mindkettő...
A probléma az UI konzolos, és a grafika gyengébb lett a vártnál
RTX ON
-
GypsFulvus2
őstag
válasz Sirandrish #17 üzenetére
Az én személyes - és nyilván mint mindenkié, szubjektív - véleményem alapján ez
[ Szerkesztve ]
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
félisten
válasz Sirandrish #17 üzenetére
Hát csak annyi, ha már önálló rész, és nem csak egy Oblivion 1.1, akkor nem butítani kellett volna, hanem újdonságokkal teletömni. Mert a sárkányra nyilazás meg a hó nem túl nagy fícsör. Semmi újat nem mutat, inkább vissza lett fejlesztve. Csak valami jobb obli modnak vagy kiegészítőnek tudom tekinteni, annyira hasonló. Legalább kapott volna rendes fejlesztést a motor, nem csak nagyobb felbontású textúrákat. Pl karakteranimáció, mert hogy fordulni nem tudnak, csak tengelyük körül forogni. A karakterek rondák, már most is vannak modok, amikkel jobban néznek is és csak pár kb. Ezt nem tudták volna megoldani? De igen, csak minek, ha a boxos verziót áttolják egy pc-re konvertáló progin és kész?
A történet biztos jó, még csak az elején tartok, ezt nem tudom. A zene is klassz, ezzel sincs baj. Amit hiányolok, az az előremutató fejlesztések hiánya. Az obli harcrendszere legalább új volt, ha nem is olyan közkedvelt mint a Morrowinddé, és megosztotta az embereket.
SzerintemVissza kell vinnem pár kazettát.
-
Sirandrish
legenda
Köszönöm mindenkinek a kimerítő válaszokat.
Elég szomorú dolognak tartom ezt.
Mármint azért az Oblivion nem mai csirke..lett volna idejük a fejlesztésre.
Ráadásul ahogy olvasom/írjátok sokan régebbi TES playerek szóval van viszonyítási alap bőven..Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....
-
félisten
válasz Sirandrish #21 üzenetére
Szerintem amíg nem jön az új konzolgeneráció, nem fogják megerőltetni magukat grafikában meg hasonlókban. Igaz most is alkothatnának játékmenetbeli újdonságokat, dehát ugye a sok kazuárnak kell fejleszteni. Mi meg maradhatunk a könyv alapú szerepjátékoknál
Vissza kell vinnem pár kazettát.
-
Xerxész
őstag
Modokból melyikeket érdemes letölteni és kipróbálni, ami játékélménybeli, textúrai javítást ad a Skyimhez? Az igénytelenségek (pl. bikiniben szaldgáló nőstények) nem érdekelnek. Csak ami tényleg érdemi részt ad hozzá a játékhoz.
-
Sirandrish
legenda
válasz Plazmacucci #22 üzenetére
Hát szerintem az Xbox is látott már ennél a játéknál szebbet.
Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....
-
félisten
-
GypsFulvus2
őstag
válasz Plazmacucci #22 üzenetére
Engem nem is a grafika zavar, nekem ez, ami van már teljesen elég. A játékmenetbeli egyre durvább egyszerűsítések zavarnak. A CRPG-k lényege szűnik meg lassan, és ahogy mondod, marad a papír alapú. A TES sorozatban gyönyörűen lehet ezt követni, hogyan csökken a skilek száma, hogyan egyszerűsödik az attribútumok kezelése szintlépéskor, hogy egyszerűsödik le a varázslás rendszer. Szintúgy a páncélfejlesztés. Pl. a Morrowindben még sokal több páncélelem volt (pl. pauldron). Vagy több fegyver, dobókések, dobócsillag, lándzsa, számszeríj stb.
Apróság, de jó példa a Skyrimban az, hogy lelkendezve jelentették be milyen nagyszerű lesz az, hogy egyszerre akár két kézzel varázsolhatsz, illetve egyik kézzel varázsolsz, másikkal harcolsz. Na most ez a gyakorlatban úgy néz ki, hogy ha neked van egy kard+pajzs kombinációd, de szeretnél közben varázsolni (mondjuk gyógyítod magad, vagy tűzlabdát dobsz), akkor arr még az Obliban is volt külön billentyű, a bekészíett varázslatod azzal aktiváltad. Na most ez a Skyrimban úgy néz ki, hogy ha aktiválod a bal kézbe bekészített varázslatod, akkor a pajzsnak búcsút mondhatsz. Vagy örömmel jelentették, hogy milyen nagyszerűen kinéző páncélszettek lesznek a játékban. Ja, hogyne, mivel már a mellvértet is összevonták a lábvértezettel. A Skyrimban összesen 18 skill van, az Oblivionban 21, a Morrowindben 27 volt. A szintlépés a Skyrimban immár annyiban merül ki, hogy meghatározod, hogy a staminára, az egészségre, vagy a manára teszel-e 10 pontot, illetve kiválasztasz 1 db perket. Szánalmas. Az egyszeri kazuárak most már a páncélkopásra és a fegyverek javítására sem kell figyelni többé. Áh...."Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
ígyvanferi
addikt
"jövő hétvége magasságában" - már megint ez a fránya hosszmértékkel mért idő...
-
Sirandrish
legenda
válasz Plazmacucci #25 üzenetére
Jó hát azért van másfajta box játék is......van amelyikbe csak lőni kell
Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....
-
félisten
válasz GypsFulvus2 #26 üzenetére
Igen, Jogos. Szerencsére azért DA2/Rage szerű arconfosás nem történt. Ez még azért bőven játszható. Legalább nem rövid
Vissza kell vinnem pár kazettát.
-
Gabor343
tag
Hát szerintem ez a skyrim nagyon félkész játék lett, elég szomorú, hogy most jelent meg, de már sokan a pecseket meg modokat várják hozzá, hogy élvezhető legyen.
Mondjuk pc-n ez még elmegy, mert ugye lehet moddolni meg peccselni, de konzolokon nem nagyon vannak ilyen lehetőségek... -
tobal
tag
válasz GypsFulvus2 #26 üzenetére
Egyet értek. Nagyon lebutították a karakterfejlődést. Pl hova tűntek a főtulajdonságok? Szánalomra méltó, hogy nem csak az irányítást, hanem a játék komplexitását is a konzolokra szabják.
Ha kiadtak volna még egy Obliviont új sztorival és bejárható területtel, én teljesen elégedett lettem volna. A grafika már akkor is jó volt, annál jobb nekem nem kell, viszont a sztori a Skyrim-ben elég vékonyka, a hangulat sem az igazi, és még a karakterfejlesztés örömét is elvették... azt hiszem, kiábrándultam az Elder Scrolls sorozatból. Ezzel az utolsó valamirevaló fantasy CRPG sorozat is kihalt. -
félisten
-
GypsFulvus2
őstag
válasz Plazmacucci #32 üzenetére
Hát ja, ez játék magas labda a moddereknek. És látod, veszik mint a cukrot, és az egekbe dicsérik. Márpedig ha ez a helyzet, akkor miért változtatna a Bethesda a fejlesztési stratégiáján? Nekik így a legjobb. A többi kiadóhoz viszonyítva még mindig ők nyújtják a legnagyobb méretű világot, és a leghosszabb játékidőt. Az aprómunkát meg a modderekre bízzák.
[ Szerkesztve ]
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
hoffman_
nagyúr
Mondjuk pc-n ez még elmegy, mert ugye lehet moddolni meg peccselni, de konzolokon nem nagyon vannak ilyen lehetőségek...
Konzolosoknak nem is kell. Ezért megy ilyen jól. Egy ilyen játék azért tegyük hozzá, hogy megkövetel egy bizonyos szintű intelligenciát(vagy be lehet magolni, hogy mit hogy kell), erre konzolon nincs igény. De talán ami még sokkal erősebb érv: az idő, illetve annak hiánya. Meg kell hagyni, hogy az egyszerűsítés mellett azért a világ mérete, kidolgozottsága közel se mondható rossznak, ez is valami. "Fejlődni" kell.
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
maszi99
őstag
És ez még csak a kezdet
http://gamepod.hu/teszt/nadirim/mult.html
-
ddekany
veterán
válasz GypsFulvus2 #19 üzenetére
Ez a Morrowind Overhaul valami brutális... Elképesztő mennyiségű munkára képesek a fanok. És állítólag lesz majd gamplay feljavítás is. Ha fanok csinálják, akkor abból simán lehet tényleges javulás, ellenben azzal, mintha valami játékiparos cég csinálja. Azt nem értem, a fanokat hogy nem zavarja a Bethesda hozzáállása, azaz miért maradnak fanok... Ha valaki valamit ténylegesen szeret, míg a Bethesda meg úgy tekint rá, mint valami pénz forrásra, és amúgy teljesen hidegen hagyja az egész...
[ Szerkesztve ]
-
NLZ
tag
A játék legnagyobb hibája, hogy a változatosság minimális. Szörnyekből van Draugr, Bandit, Dragon, Giant, Bear, Wolf, Troll, Mudcrab. Barlangok végén random generált láda, benne kacatok és némi felszerelés, néhány ötvözet típusból és alap kategóriákból.
Szal a leginkább várt mod az egy MMM/OOO -szerű statikus loot lista és egyedi szörnyek/felszerelések.
Csak jönne már ki a Creation Kit, hogy végre elkezdődhessen a normális modok készítése. -
GypsFulvus2
őstag
Bizony az. Amikor a jelenlegi konfigomra végül sikerült hibátlanul telepíteni (akkor még nem volt kész a 2.0 verzió, és elég összetett folyamat volt, sok hibalehetőséggel) és kimásztam a hajóból, hát szó szerint könnybe lábadt a szemem és a farokcsontomig libabőrös lettem. Nekem sosem volt elegendő időm/tehetségem/bátorságom ilyen munkához. Fantasztikus látni, hogy egyes emberekben ennyi kreativitás és türelem van. Ilyenkor kicsit visszatér az emberiségbe vetett hitem De még hatalmasabb munka lehetett a Nehrim megalkotása.
Ezt a projectet ismered? Nagyon-nagyon ígéretesnek tűnik, nemcsak látványában. Remélem be tudják fejezni.NLZ: a Nexuson már kint lévő modokat mivel készítették?
[ Szerkesztve ]
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
julius666
addikt
válasz GypsFulvus2 #38 üzenetére
Ez az andoran nagyon-nagyon durva.
És ez is egy ingyenes mod lenne akkor? -
GypsFulvus2
őstag
válasz julius666 #39 üzenetére
Egy teljes konverzió. Ingyenes. Olyasmi, mint a Nehrim, csak oroszok csinálják. Az Oblivion felturbózott motorjával, TES lore alapján, de teljesen függetlenül az alapjátéktól. Már vagy 3 éve. Nagyon remélem, befejezik.
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
ddekany
veterán
válasz GypsFulvus2 #40 üzenetére
Ezek is hatalmas erőfeszítéseknek tűnnek. Ami furcsa, a Nehrim német hanggal van, angol felirattal. Furcsa, mert ez globálisan fogyasztott cucc, hiába németek készítették. Ez volt elérhető helyben nekik talán. Az Andorannál meg gondolom csak orosz hanggal lesz. Amúgy meredek amit ígérnek a szerepjátszás terén, bár a messze legjobb Diablo 1 mod is orosz gyökerű, szóval...
A gáz, hogy ha ezekkel akarsz játszani, elvileg akkor is az eredeti Oblivion készítőinek kell fizetni, és kizárólag nekik. (Bár most épp 5 euro a steam-en, az elv maga bosszantó.) Gondolom ha pénzt kérnének a modderek, rögtön kapnák a levelet az Bethesda jogi osztályáról. És kár, hogy Bethesdáék nem alkalmazzák inkább ezeket az embereket, akik akár ingyen is szeretnék ezt csinálni, és kiderült, hogy tudnak is... A droidok helyett akiknek a lelkesedése kb annyiban merülhet ki, hogy másodpercenként bemondják hogy "and we are very excited about it", meg hogy ők "avid fan"-jai adott játéknak (aztán lehet, hogy az interjú előtt pár nappal játszottak vele először). Persze sejthető miért nem alkalmaznák a moderreket... nem fogadnának szót (kazuárosítás stb). Mondjuk gondolom elég minimális bérért is dolgoznának teljes munkaidőben, szóval lehetne egy kevesebb eladott példánnyal rendelkező TES extension ez. Furcsa, hogy nem látnak üzletet ebben.
-
GypsFulvus2
őstag
Ez tényleg jó ötlet! Nem akarsz szólni a Bethesda HR-esének?
A játék megjelenése után már nem jelent biztonsági kockázatot a távmunka, hisz razoréknak már úgyis megvan a "forráskód". Felbérelnék ezeket a hozzáértő őrült embereket ócsóért, azok meg csinálnának egy "TES V Hardcore Edition"-t, amit lehetne árulni DLC-ként. Mindenki jól járt."Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
Új hozzászólás Aktív témák
- 2db Acer AW2000h F2 blade szerver 2x4db AW170H F2 blade-del eladó!
- HP Probook 340S G7 i5-1035G1/8GB/256SSD/Windows 11 -10% Csak ameddig a készlet tart!89.780 Ft
- iPhone 14 Pro 128 GB Space Black, 11 hónapos, kártyafüggetlen, 2024. május végéig garis , akku 91%
- Asus VivoBook X509JA-BQ904T
- HP EliteBook 640 G9 Ezüst (14" / Intel i5-1235U / 16GB / 512GB SSD / Win 11 Pro) -10% Most 203.990 F