Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • wolfman

    veterán

    Jóslatom: bukás lesz mint állat!

    „Ami mérhető, mérd meg! Ami nem mérhető, tedd mérhetővé!” – Galileo Galilei

  • wolfman

    veterán

    válasz huskydog17 #35 üzenetére

    ,,A fizika alatt leginkább a környezet rombolhatóságát értettem, az arcade alatt pedig az autók irányítását, a kettőnek mi köze egymáshoz? Semmi.˝

    Attól függ, hogy milyen autós játékkal játszol. Ha Carmageddon stílusú 'tökön paszulyon, akit/amit érek' autós játékkal, akkor legyen fontos a környezet fizikája, ha már neki tudok menni egy farakásnak vagy egy sarki fűszeres üzletébe, de mondjuk egy NFS vagy Grid már nem erről híres. Ott is előfordulhatnak aszfalt széli cuccok, amit kivihetünk (pl. táblák, kerítés, gumifal), de ott sokadlagos hogyan lökjük meg vagy esnek a kocsi alváza alá ezek.
    De egyébként az autók irányítása függ az adott játék fizikájától. Ha a fizika semmilyen vagy nem valóságos, akkor az arcade játék lesz. Persze itt meg el kell különíteni az irányítást meg a menettulajdonságot, mert a kettő nem ugyan az. Utóbbi szokott zavaróbb lenni ha elcseszik (300km/h-al driftelve veszi be a verda az összes kanyart ugye).

    Szerintem még az arcade játékok közt is van különbség, mert árkádnak lehet hívni a jó fizikával rendelkező, de 'nem akarok szimulátor lenni, játszhatsz nyugodtan billentyűzettel is' autós gémeket, meg a Mario Kart szintű 'menet közben pénzérméket gyűjtögetünk, ugratásért pontot kapunk, magunk után olajfoltot leteszünk hogy jól kiszúrjunk ellenfeleinkkel' stílust is.

    [ Szerkesztve ]

    „Ami mérhető, mérd meg! Ami nem mérhető, tedd mérhetővé!” – Galileo Galilei

Új hozzászólás Aktív témák