Új hozzászólás Aktív témák
-
alevan
őstag
Szóval marad az "mmo" feeling. Én anno WoWql kezdtem az aktív MMOzást, de már ott rüheltem a "vonat nem vár" szintü siettséget csapattársaim részéröl.
Inkább maradtak volna SPnél, és egészítették volna ki a játékportofóliót mobil játékokkal...
"Ezért lovagol a pokolba a konzumer IT piac. A hülye igények... . Azt sem tudod, hogy mit akarsz de az jöjjon havonta frissités formájában."
-
scyllafren
senior tag
Mivel mmo
Mivel NDA van ervenyben, csak annyit mondhatok, hogy kiprobalas utan is tetszik Pozitiv "csalodas" a jelenlegi felhozatallal szemben
-
nagyúr
egész jópofa ez a ring event. mondjuk remélem lesz olyan group content is, amit dps casterrel nem lehet majd kitankolni.
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
Mythsardan
aktív tag
Én nagyot csalódtam a bétában, nem látok koncepciót ebben a játékban, mint ahogy a jelenlegi fizetési modellben sem, ha már előfizetéses és új játék, akkor inkább a Wildstar, abban sokkal nagyobb potenciál van véleményem szerint.
twitch.tv/tct_mythsardan | R7 3700x, GTX 1080
-
Reinhardt
őstag
Jaszotam a betaval par orat, de nem fogot meg. Arra azert jo volt, hogy visszamenjek Skyrimezni.
Remelem azert nem a Bethesda fejleszti az ESO-t mert ok egy sp-n ugykodnek. -
Ellia
addikt
Engem nem szeretnek. Én sajnos még nem kaptam béta kulcsot. Igazából az érdekelne, hogy érdemes-e pénzt kiadni a játékért vagy ez is csak egy tucat mmo lesz egy már bejáratott nagyszerű világban.
Hasonlóan érdekelne a Wildstar is - bár oda egy gw féle egyszer megveszem és játszhatok modell jobban tetszene. Na majd meglátjuk
[ Szerkesztve ]
-
#57919488
törölt tag
Nekem nagyon bejottek a TES jatekok de ez egy baromi unalmas MMO lett amit beta-bol lattam. Nem jobb mint a mostani MMO-k es nem jobb mint az Oblivion vagy a Skyrim Ahhoz kepest meg nagyon draga ...
(mivel beta ezert meg nagyon sok fejlesztes johet a jatek megjelenese utan is akar ami fordithat a dolgokon).Wildstar meg EvE Online fele havidijas rendszer lesz, az aktiv jatekosok ki tudjak termelni a havidij koltseget
[ Szerkesztve ]
-
Piszkos-Fred
aktív tag
Embere válogatja.
- Sok ember, aki korábban köpködte a játékot (nulla perc játékidővel), a legutóbbi béta három napja után csak pislog, és most már alig várja, hogy megjelenjen és folytassa.
- Mások, aki szintén bétáztak, továbbra is sikítva menekülnek az egésztől és próbálják még "hangosabban" lebeszélni az embereket erről.Nem "Skyrim 2" készül, hiszen mmo jellege miatt bizonyos dolgok másként szerepelnek itt, mint a single játékban, ezzel tisztában kell lenni, de amiben lehet, abban megegyezik a Skyrimmal. De tucat mmo-nak is csak azok a buta emberek nevezik, akik még sosem próbálták/nem bétáztak, és a tájékozatlanságuk miatt butaságot beszélnek. Mert azok, akiknek nem jött be a bétában tapasztalt élmény, azok mindenre panaszkodnak, csak arra nem, hogy tucat mmo lenne.
Sőt, sokszor pont ez a bajuk, hogy a WoW/GW2/TOR/stb után itt mások a megoldások, és hiányoznak nekik a "régi megszokott" fícsörök. Sőt, volt pár feedback a fórumon, ahol leírták a csalódott emberek, hogy a kapott nagy szabadság is gondot jelentett, mert nem tudták mit csináljanak, illetve az sem tetszett nekik, hogy a küldetések szinte mindig egy 6-7 lépcsőből álló, a világot/mikrokörnyezetet változtató sztorimesélős feladatok, és csak a végén van reward, fél/egy óra játék után.
Csak te magad fogod tudni ezt majd megítélni. Lesz még béta, lesz nyílt része is hamarosan, mindenképpen próbáld ki. Addig pedig tudom ajánlani a leakelt videókat, de ne a kezdeti tutorial féléket 0-10 szintig a kezdőzónában, hanem a 10-20 szint körül készült normálisabb felvételeket, ott lehet látni már, hogy miről is szól majd az ESO.
Aztán, hogy mindez, amit a bétában láttunk, elég lesz e ahhoz nekem, neked, másnak, hogy fizessünk érte hónapról hónapra, nem tudni, a játékból nagyon kis szegmenst tudtunk eddig tesztelni az elmúlt hónapokban, és az egész sava-borsa az endgame tartalom lesz (mint mindig). Ott derül majd ki, hogy mennyire lesz életképes a játék, nem a szintezős 400-450 órás PVE közben, mert arról már most tudjuk, hogy egy cooperative játékot nyújtó online rpg lesz, nagyjából a Skyrimban látott világnál öt-hatszor nagyobb területen és tartalommal. De ennek mindenki a végére fog érni egyszer, és ott kezdődik az igazi megmérettetés, nem a szintezés 2-3 hónapja alatt.
[ Szerkesztve ]
-
#57919488
törölt tag
válasz Piszkos-Fred #10 üzenetére
GW2-ben mi az a megszokott dolog ami TOR/WoW-ban benne van? Jelenleg az egyetlen nextgen MMO a piacon (utalom ezt a szot de igy van) ami szakitott teljesen a regi dolgokkal. Vagy akar pl. a TSW is lehetne meg.
Az egyeduli dolog ami szamit, hogy a jatekosokat meg tudjak-e tartani vagy nem. Ez majd csak elesben fog kiderulni es mar nem kell sokat varni[ Szerkesztve ]
-
-
Ellia
addikt
válasz #57919488 #11 üzenetére
A gw2-ben számos nagyon jó újítás vagy újításnak a csírája van amit ki kell nőnie még, de pl a harcrendszer, amit Én nagyon szeretek, ahol "kiölték" (hála égnek!) a tank/dmg/heal hármast - berserker karakteren kívül a többinek nem sok értelme van. Én próbálkozok kitalálni mást is pl guardianom "knight" kb az utolsó aki meghall dungeonba, de a sebzésem átlagos csak vagy a rangerem ami a berserker/rampager hibrid. Szóval, ha ezt kinőnék változatosabb lenne jó lenne.
+Az Anet gatyába rázhatná magát kicsit a contentek terén.
Fú a vége kicsit negatívra sikerült, de a hibái ellenére nagyon szeretem (gw1-et is nagyon szerettem)
-
Ellia
addikt
válasz Piszkos-Fred #10 üzenetére
Köszi ezt a fél wall of text posztot! Mindenképpen ki fogom próbálni, ha egyszer bejutok betába vagy lesz trial lehetőség
A pve része a szintezés tényleg 400-450 óra? GW2-ben (igen leginkább azzal játszok, ha mmo) átlag óra/szint kb 60-80 óra normális(!) játékkal kihúzni egy karit, szerintem pont ideális.
Még egy kérdés a végére: ugye itt sincsenek ölj meg 10 patkányt meg gyűjts össze 10 virágot küldetések ami szegény szerencsétlen npc nem tud megcsinálni mert "I Took an Arrow in the Knee"
-
Piszkos-Fred
aktív tag
Három különálló, elszeparált frakció van, saját sztorival, indokkal, stb - aminek 120-150 óra a szintezése 1-ről 50-re (50 a max. szint). Ha valaki kihagyja a párbeszédeket, mindent átugrik és csak rohan powerlvlinggel, annak is 90 óra minimum az 50-es szint elérése.
A játék úgy van felépítve, hogy 50-es szintet elérve bele tudsz kezdeni a második frakció sztorijába, majd azzal végezve a harmadikba. Ezek a zónák fel lesznek skálázva 50-es szintre, és az itt szerzett lootok is már komolyabbak lesznek. Lesznek olyan területek, ahova 4 fős partyk kellenek, ezek lesznek a Veteran Zónák, illetve ezeken a felskálázott "overland" területeken lesznek a "raidek", amelyeket az ESO-ban Adventure Zonáknak hívnak és a jelek szerint 12 fős csapatokra lettek szabva (bár ez még nem pontosított).
Na most, vagy kreálsz egy-egy altot és úgy játszod végig a három frakciót, vagy ugyanazzal a karakterrel mégy végig a tartalmon, a lényeg az, hogy 3 * 120-150 órával kell számolni.
Na most a bétában nulláról indulva egy Nord Templarral (healerként, heavy armorban és egy kétkezes fejszével/íjjal) péntek este 18:00 órától hétfő hajnali 02:00-ig kb. 25-28 óra playeddel értem el a 14-es szintre (előre lemondtam minden programot a hétvégére).
A kvesztek 90%-a egy érdekes, döntési szituációval rendelkező küldetés sorozat, amely hatására változik a világ/npc/város sorsa. Rengeteg küldetést csináltam, de talán ha két olyannal találkoztm, hogy ölj meg 10 impet, vagy szedj össze 20 paradicsomot. De ezek is úgy jöttek elő, hogy az 5-6 lépcsős küldetés lánc egy-egy közbülső kveszjei voltak.
Sajnos az NPC-k egy adott területen belül mozognak/élnek, nem mennek haza este aludni, mint a többi TES-ben. De, talán ez megbocsátható egy mmoban, bár szívesebben láttam volna egy alvó, dolgozó, élő, lélegző npc tömeget, amely esetében mondjuk az éjszaka 2 órája alatt (6 óra egy nap ingame) elzavart volna a búsba a boltos Frusztráló lehet persze egyeseknek, biztos vagyok benne.
Nem nagyon láttam olyan küldetést, hogy valaki megkér valamire, amire szemmel láthatóan ő is képes lenne. Valami mindig akadályoztatta ebben, legtöbbször az, hogy épp haldoklott , vagy a kunyhójában az asztal alatt rettegett az elszabadult deadrák miatt, esetleg elrabolták a feleségét a goblinok, és nem igazán tud farmerként harcra kelni velük.
-
Raysen623
addikt
Szép ez a videó meg minden, DE ha mindenhol a mage fog tankolni és a játékosok java része mage-et fog nevelni, akkor ott ette meg a fene az egészet. Tessék megnézni annak a rangernek milyen béna skilljei vannak, míg a mage lángol, fagyaszt. áramot tol ki magából, szóval sokkal látványosabb mint bármelyik másik kaszt. Harcost meg aztán nem is láttam még, amelyikkel tényleg olyan jó lenne játszani. A Skyrim-es ős suhintásoktól meg felforr az agyvizem, mert baromi unalmassá válik vele a játék. Akkor már inkább GW2, ahol a közelharc is baromi jól ki van dolgozva. Sajnos számomra mégis csalódás volt: szép volt a világa, de nem tudott bent tartani és úgy beszippantani mint a TOR...pedig még SW fan sem vagyok.
Sok potenciál van ebben a játékban is, de azt elő is kell tudni hozni belőle. Mindegy, eddig ez volt a legjobb videó amit láttam róla. A belső nézet azonban szerintem hányinger, persze ettől még másnak tetszhet.
Ha lesz open beta lehetőség, akkor szerintem kipróbálom, de mivel nem vagyok HC gamer, ezért valszeg nem az én játékom. Nem akarok egy hónapot tölteni azzal, hogy level 20 legyek napi 2-3 óra játékkal. Többet nem áldozok egyikre sem.
Coop módot tekintve, meg mid a GW2 mind a TOR is szenzációs tud lenni, mert valóban úgy lehet jót játszani és haladni is. Igazából ez lenne egy MMO lényege...
Figyelemmel követem ezekután a játék sorsátA MÁV-nak öt ellensége van: a négy évszak, meg az utasok.
-
Ellia
addikt
válasz Piszkos-Fred #15 üzenetére
Egyenlőre tényleg jól hangzik, Még egy kérdés: a gépigénnyel menyire száltak el? (pl az érdekelne leginkább, hogyha sok szereplő van egyszerre a képernyőn meg tonnaszám effekt akkor mennyire esik le az fps?)
-
nagyúr
válasz Piszkos-Fred #15 üzenetére
neked is biztosan frusztráló lenne, ha két óra hosszat nem tudnál beszélni egyik npc-vel sem, mert éppen alszanak...
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
Piszkos-Fred
aktív tag
Fogalmam sincs, elképzelhető. Bár nem vagyok az a sietős ember, a nyugdíjas tempót jobban preferálom, mint a gyorsan-mindent-egyszerrét, de lehet, hogy hosszú távon talán idegesítő egy mmo-ban, ha csak X ideig van nyitva egy bolt, vagy ha épp keresni kell egy NPC-t mondjuk egy Mournhold nagyságú városban, mert ki tudja éppen mit csinál - viszont, egy online szerepjátékban elférne. Mert az ESO elsősorban az, és nem az a tipikus mmo. Illetve, ha belegondolsz, meglenne egyúttal az élő világ feelingje is, amely annyira hiányzik manapság.
Egyébként a megjegyzésed pompásan jellemzi a mai viszonyokat. Mindenki újat akar látni, mindenki immersiont meg innovációt keres, meg sosem látott technikai megvalósításokat... de mindezt úgy, hogy azonnal, minimális munka árán kapja meg a karaktere, mert ha két óra üresjárat lenne, amikor nem tudsz eladni egy botlban, instant, a városba lépésed után - az már nem járja, és....
De nem kell aggódnod, az NPC 24/7-ben elérhetőek, a boltosok könnyen megtalálhatóak, nem lehet őket megölni se - ellenséges frakció játékosai sem tudják őket csak Cyrodiilban -, csak a küldetésekhez kapcsolódó npc-k sorsát befolyásolhatod. No para.
-
Piszkos-Fred
aktív tag
Nagyon jól lett optimalizálva. PVP-t én most nem próbáltam, de a városokban vagy a nagyobb létszámú eventeknél high-ultra beállításokkal (+sweetfx) stabilan 50-60 fps (ennyi nálam a max monitor miatt). Ismerős novemberi bétában streamelt pvp csatákat (olyan 100-150 emberes ostromokat), szintén high beállíásokkal (egyedül árnyék levév) és még a stream is simán ment 30-40 fps körül. Se neki, se nekem nem mai a gépünk. Sőt, egy mai szemmel vacak/gagyi 2007-es gépen - sorry N. - médium beállításokkal is tökéletesen ment.
Sok mindent lehet mondani a játékról, de az biztos, hogy performance gondok egyelőre nincsenek. Ha nem cseszik el a maradék 2 hónapban, akkor ettől nem kell tartani.
-
nagyúr
válasz Piszkos-Fred #19 üzenetére
rp ide vagy oda, havidíjas játéknál ez idegesítő, szükségtelen feszültség-, flame- és negatív reklámforrás. próbáld elképzelni, hogy egy ilyen játékkal nem csak a munkanélküliek, diákok és no-liferek játszanak, hanem casual játékosok is, sőt általában ők azok akik ezeket eltartják.
[ Szerkesztve ]
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
Piszkos-Fred
aktív tag
Csapból és már a médiából is az ESO lejáratása folyik, oly' mindegy egy újabb szeg a koporsóban
Én értem amit írsz, a Zenimax is érti (e szerint cselekedett is), csak az más kérdés, hogy én el tudnám képzelni a játékban ezt a fícsört gond nélkül, te pedig nem (pedig casualnak tartom magam). Ezzel nincsen baj, sőt, számomra kellemetlen ez lényegében, mert amíg te megkapod azt, ahogy szeretnéd, addig én nem, mert én a viszonylagos realitást/élő világot preferálom a statikus npckkel szemben. De a világ és az új gamer generáció már ezt szereti, sokszor láttuk már, őket kell kiszolgálni.
Bár, ennél nagyobb gond ne legyen a játékkal, ebben azt hiszem egyetértünk.
-
nagyúr
válasz Piszkos-Fred #22 üzenetére
wat? új gamer generáció? joke of the day. ez rám már 10 éve sem volt igaz.
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
Piszkos-Fred
aktív tag
Hát valami miatt ott tart a játékipar, ahol, és nem ott, ahol korábban gondoltuk, hogy tartani fog. Nem kor kérdése, hanem felfogásé az egész. A te egyéni ízlésed és felfogásod, hogy tetszik e az mai, a casual gamereket kiszolgáló instant mindent felfogás, vagy nem. Nem tisztem ezt eldönteni helyetted, sem ez alapján el vagy megítélni téged, de nem is kötelező egyetértenem minden döntéssel, amelyet egy fejlesztő hoz, még akkor sem, ha mindezzel a világon semmire sem megyek, és minden leütött billentyű amellyel ezt "jelzem"itt, csak felesleges energia és időpocséklás.
Egy a lényeg, nem fognak úgy élni az NPC-k, mint a singleplayer TES-ben, a boltok nonstop nyitva lesznek és a legtöbb vendor megtalálható lesz egy 10 m2 területen.
-
#57919488
törölt tag
válasz Piszkos-Fred #24 üzenetére
Jah csak eppen az MMO-ban nem ugy nez ki a dolog mint a single reszekben, hogy zarva van a bolt es vagy alvassal lehet tekerni az idot vagy varakozassal.
A jatekipar maradjon csak meg a szorakoztatasnal es csinaljanak kulon szimulaciot de ne a szorakozas rovasara szvsz. -
nagyúr
válasz Piszkos-Fred #24 üzenetére
hagyd már ezt a hülyeséget. instant mindent lenne, hogy ha 2-3 órám van játszani egy alkalommal, akkor abból ne 2 óra teljen el azzal, hogy azt várom, hogy felkeljenek az npc-k?! és nem egy bizonyos, mert itt nem arról van szó, hogy valami küldihez tartozó npc egy napszakban van csak ott, ahol beszélni kell vele, hanem arról, hogy az őrökön kívül mindegyik alszik. tényleg nem látod, hogy egy havidíjas játéknál ez nem koporsószeg, hanem abortusz?!
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
Piszkos-Fred
aktív tag
válasz #57919488 #25 üzenetére
Egy online szerepjátékba (és tényleg az egyébként) azért beleférne, főleg olyanban, amelynek fejleszői folyamatosan hangsúlyozzák, hogy elsősorban szerepjátékot csináltak, és csak másodsorban mmot A 120-140 órás szintezés (amivel kb a content 20%-t fogják megismerni 50-ig elérve) időtartama mellett nem osztana nem szorozna az - #szerintem -, hogy egy-egy bolt este zárva van, míg a konkurenciája a város másik végében nyitva, és nappal fordítva, ahogy az volt a Skyrimban. Mindig van egy elérhető vendor, még a való világban is van mindig egy bolt, ami nyitva van, max. nem 5 méterre tőled és menned kell pár métert.
-
#57919488
törölt tag
válasz Piszkos-Fred #27 üzenetére
Tehat ha en pl. esti muszakban jarok melozni (es forditva) akkor nem azt kapnam a penzemert mint az iskolasok akik delutan jatszanak
Ekkora baromsagot meg nem hallottam mar elnezest ...
Havidijas jatekot ilyen megkotesekkel nem fognak csinalni. Eleve mar azzal kell inditaniuk, hogy elkeruljek a F2P allapotot amiben mar eleg eros a konkurencia.[ Szerkesztve ]
-
Piszkos-Fred
aktív tag
Havidíjasnál mit számít ez? Ne szórakozzunk már, kérem. Általányt fizetsz, nem játszott óra után, ez nem Kína. Az, hogy nincs rá időd, az más kérdés, de annak semmi köze a havi 3500 Ft-s előfizetéshez, amely akkor is 3500 ha csak 20 percet játszol egy hónapban, és akkor is annyi, ha 24/7-ben ülsz a gép előtt.
-
Piszkos-Fred
aktív tag
válasz #57919488 #28 üzenetére
Lehet, hogy baromság, de az már a te bajod, ha az én általam - hangsúlyozom az ÉN általam - elképzelt ötleten kapod fel a vizet. A fejlesztők nem így gondolják, ti sem, de engedtessék meg nekem, hogy esetleg más megoldást is el tudjak képzelni. Hogy ez kinek jó vagy nem jó, az speciel embere válogatja. Engem nem zavarna. Téged igen. Pont.
-
nagyúr
válasz Piszkos-Fred #29 üzenetére
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
#57919488
törölt tag
válasz Piszkos-Fred #30 üzenetére
Szeretnek rozsaszin csillamponikat a jatekba es akkor azonnal elofizetnek.
Új hozzászólás Aktív témák
- Asus Rog Strix G531GV gamer laptop - I7 9750H x RTX 2060 6GB 16GB ddr4 ram + ajándék cm hűtőpad
- Flashforge Adventurer 5M Pro 3D nyomtató Teljesen új!
- ÚJ Dell Inspiron 7430 2-in-1 - 14" FHD+ IPS TOUCH 360 / i5-1335U / 16Gb DDR5 / 512Gb PCIe 4.0 / 3 ÉV
- Dell 5820: Intel Xeon W-2135, 64GB DDR4, 256GB NVMe SSD, Nvidia Quadro P600, USB 3.1 C/A, ÁFÁs
- Eladó alig használt benq Zowie xl 2411P kihasználatlanság miatt karcmentes, tökéletes állapotban