Új hozzászólás Aktív témák
-
Füleske
addikt
válasz 7Heads Drago #46 üzenetére
A napelem alatt az energiatermelést értem. Globálisan. A hálózat egyensúlyát nem a szigetszerű napelemekben kell keresni. Az atomerőműveket látom a legtisztább megoldásnak e téren. Mielőtt nekem esnél hogy mi lesz a fűtőelemekkel stb. nézd meg ezt pl. [link] Hosszú távon vannak elképzelések, pl. V2G, vagy hogy az autóba már kevésbé jó akkuk energiatárolóként működjenek tovább, az újra hasznosításig.
A hatótávra valóban hatással van a hideg, hol írtam hogy nem ? Fűtés/klíma, havas, jeges út, hány fok van, sebesség, domborzat stb. , szóval minden befolyásolja a hatótávot. A "gyári adat" az a WLTP lesz ha jól gondolom, úgy a valóságban kb. sose vezetsz. Az kb. az hogy +20 fokon száraz, egyenletes úton vezetsz 80 - al, klíma nélkül.
A Niro folyadékhűtéses/fűtéses akkus tehát nem lehet az akku hőmérséklete a kinti. De azt jól mutatja hogy ilyen kinti hőfoknál is működik az autó.
A telefonon gondolom a helyi "időkép" által mutatott hőfok van, az autó hőmérője meg nem egy kalibrált mérőműszer.[ Szerkesztve ]
-
k-adi
nagyúr
válasz 7Heads Drago #46 üzenetére
"A telefonján mutogatja a -39 fokot az autója meg -34et mért. "
na látom, megint sikerült megfogni a lényeget mintha az a pár mínusz fok befolyásolna is bármit is, főleg hogy nem kalibrált eszközről van szó de mindegy...........