Új hozzászólás Aktív témák

  • hemaka

    nagyúr

    Én szerencsére nagyon ritkán hívom az ügyfélszolgálatot. Bár az albiban az egyik srác is ügyfélszolgálatozik, de nincsen jó véleménnyel róla, de ameddig nincs jobb, addig ott marad.

    De anno még a pannon-nál az egyik nő nagyon idegesítő volt. Konkrétan nem hallgatta mit mondok, csak fújta a magáét. Nem volt GPRS lefedettség, de ezt láttam az akkori telefonon (R600, kis fekete háromszög), de az meg csak mondta, h jól van beállítva? biztos? Mondom neki, hogy 3éve ezt használom, fejből tudom a beállításokat, okoskodik még egy sort, vagy végre kapcsol egy technikai munkatársat. Aztán csak kapcsolt egy technikai ügyfélszolgálatost, aki felvette a hibajelentést. Sőt, rá egy 10percre még vissza is hívott, hogy igazam volt, az egyik toronnyal van valami gond, már útban vannak a mittudomén milyen munkatársak. Szóval a nőnek nagy mínusz, a pasinak meg :C

Új hozzászólás Aktív témák