Új hozzászólás Aktív témák
-
meglátjuk. ha kb okés lesz a fizika, és lesz annyira jó, mint amiennek mondták az elődöt, akkor valszeg kazualkodni tökéletes lesz.
ja az irányítás: a CCX harmadikban nyélgázon 6000nél száraz úton keresztbeáll egyenes szakaszon. ott értettem meg, hogy mire kell a short shift. innentől nálam ABS, ASR és kormány a megoldás... és még úgy is rendszeresen tolja ki a fenekét (mármint bekapcsolt segítésekkel is keresztbe lehet állítani, és nem is nehéz). nagyon erős, nagyon gyors, viszont fék és tapadás szempontjából lényegesen gyengébb, valamint nehéz.
a WTCC gépek tényleg nyugodtabbak és vezethetőbbek. még a kis SR3mast szeretem, könnyű, játékos, jól megy és kb gondolattal irányítható. valamint a fékek és a karosszéria a motorhoz képest nagyon túl vannak méretezve.
raccsingosokat hagyjuk. VeilSide egyébként épített gépeket a Fast and Furious sorozatba is, viszont szépen átépített gépeik vannak (főleg az RX7 a kétszínű festéssel
).[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.