Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • proci985

    MODERÁTOR

    LOGOUT blog

    válasz kulfoldi #22 üzenetére

    meglátjuk. ha kb okés lesz a fizika, és lesz annyira jó, mint amiennek mondták az elődöt, akkor valszeg kazualkodni tökéletes lesz.

    ja az irányítás: a CCX harmadikban nyélgázon 6000nél száraz úton keresztbeáll egyenes szakaszon. ott értettem meg, hogy mire kell a short shift. innentől nálam ABS, ASR és kormány a megoldás... és még úgy is rendszeresen tolja ki a fenekét (mármint bekapcsolt segítésekkel is keresztbe lehet állítani, és nem is nehéz). nagyon erős, nagyon gyors, viszont fék és tapadás szempontjából lényegesen gyengébb, valamint nehéz.

    a WTCC gépek tényleg nyugodtabbak és vezethetőbbek. még a kis SR3mast szeretem, könnyű, játékos, jól megy és kb gondolattal irányítható. valamint a fékek és a karosszéria a motorhoz képest nagyon túl vannak méretezve.

    raccsingosokat hagyjuk:). VeilSide egyébként épített gépeket a Fast and Furious sorozatba is, viszont szépen átépített gépeik vannak (főleg az RX7 a kétszínű festéssel
    ).

    [ Szerkesztve ]

    Don't dream it, be it. // Lagom amount.

Új hozzászólás Aktív témák