Új hozzászólás Aktív témák
-
#70339072
törölt tag
A játék az nem a valóság... nem mondom szeretném elérni fényekben, textúrákban, de lekoppintani valamit teljes mértékben ugyan olyanra, erre azt szoktam mondani: áááá akkor minek játszani? kimegyek és vezetek eggyet a városban...
komolyra fordítva a szót,, ezek nem próbálkozások, nem véletlenek, hanem egy megfontolt szisztéma.
már utaltam rá hogy a sárga a kék kontraszt szine, és én most éppen a skyboxokat kékítem jobban befele, mert a halovány amit ti próbálgattok túl életszerű és hiányzik a szememnek valami róla, talán a többi textúra életszerűsége, ... nem tom... találgatok...a mostani dolog viszont működik,, kékebb égbolt sárga szaggatott csíkok...
ALAP
BRUTAL
A többiek felé meg lenne gy kérdésem, nincs valakinél elmentve egy olyan rész ahol fa volt az út közepén? mert volna egy verzió amivel kikéne próbálni hogy ott van e, mert az én 2 mentésemből egyik helyen sincs ott ezzel az új vegetációs scriptel...
[ Szerkesztve ]
-
-
#70339072
törölt tag
És persze ezek a gyári skyboxok..
sztem nem az igazi,, jobban nézneki ha mondjuk a hajnal valami ilyesmi lenne nem?
Ilyesmi meg az éjjel.
persze van még mit alakítani...
-
#70339072
törölt tag
válasz Vakegérke #3368 üzenetére
Sweet FX?
csak gondoltam lehet használod sokan fel teszik és az az egyetlen konkurens aki nem a HDR-t programozza át, hanem az egész menet közbeni renderelt megjelenítést.
vagy esetleg utolsó lehetőségként valami olyan mod- ami az X-el keződő Brutál alatt van és átírja az egész HDR-t.
hardwares szinten nem tudom mi lehet mert ahhoz nem annyira értek, ugyan is minden videókarinak saját felprogramozó kis progija lehet ami esetleg ilyen fura elmosást okoz, vagy csak én láttam és már a szemem rossz
-
#70339072
törölt tag
válasz Vakegérke #3378 üzenetére
próbáld ki az új feltöltésem,, ott már a hajnal is dolgozik meg a szép kék északa és próbából javasolnék egy csak tsm és brutált naturba...
más mod a teszt alá sztem úgy sem kell.
fa nem volt sehol az úton senkinek? mert akkor beválta script és az 1.6 a vége felé közeledik.
-
#70339072
törölt tag
Hát igen azért volt még pár finomítás,,, AI kamionok is fehér gumifeliratosak,,, teljesen kész a SKYBOX és nem akarom dícsérni mert az öndicséret büdös de szerintem teljesen rendben van a napfelkelte a napközben és az esti beesteledés is... jó volt végig vezetni...
remélem nem hamarkodom el,, de lassan álok neki leforgatni a yuetube-os vidijét beleíva mind azt amit az 1.6 kínál, Advanced ligt effects, skybox, vegetation, etc etc...
[ Szerkesztve ]
-
#70339072
törölt tag
válasz ->Raizen<- #3384 üzenetére
nekem akkor rángatott csak ha camtásiával éppen vettem fel,, oda 125 re lekellett a renderinget is butitani, de menet közben viszi a 150-essel,, végül is ha már brutál azért tegyen is le valamit nem igaz?
-
#70339072
törölt tag
válasz Faterkam #3387 üzenetére
A fogyasztásba nem akartam és nem is tudtam volna belenyúlni, mert azt a fő motor dirigálja le. Jobb az ilyeneket nem piszkálni, így is láttad miket szoptam be
ez a legújabb:
és kiadatott, a Brutal Environment HD engine 1.6
használjátok egészséggel, de módjával mert gyilkolja a kártyát rendesen, hiszen Brutál!
-
#70339072
törölt tag
Köszi, reméljük sokaknak tetszik, és szebb lesz tőle a game.
Most csináltam magamnak egy új profilt levezettem 3000-et és tetszik...
Nem mondom, a gtx 560-asom a homlokát törölgeti de szépen viszi és élveztem vezetni, nem égett be a fehér szép zöld tájak nem rikító sárga napraforgók és még ki tudja milyen több száz finomított dolog amit veletek eggyütt itt átdolgoztunk.remélem nem lesz fa sehol az úton senkinél és akkor még csak el sem kell bújnom, aki kipróbálja és lesz alatta hardware, sztem hasonlítgatni sem kell semmihez mert önmagáért beszél...
Na jó játékot mindenkinek és szép estét.
[ Szerkesztve ]
-
#70339072
törölt tag
válasz #82471168 #3392 üzenetére
Közösen értük el, tesztek nélkül ez az egész a kardjába dőlt volna. Én tartozom köszönettel.
És természetesen ha lesz következő verzió, nem tudom de a betöltési logónál lehetne valami sikeres teszt proharware users vagy ilyesmi ha akarjátok,,, aszem ez a minimum a munkátokért.és megnyugtatásért mindenki fele ez nem a red expert maradváánya, egy sor sincs már abból benne
Újra gondolt és saját magam által felépített saját munkákat tartalmazó szisztéma.
[ Szerkesztve ]
-
#70339072
törölt tag
válasz zolee5016 #3402 üzenetére
Köszi.
Ezek a hozzászólások az ets2 lt-n.
Ezek hülyék,,,
Azt hiszik alaplapi vga és ez a minőség és polygonszám kihozható belőle.
álom világban élnek, minden fejlesztés a valamiért valami-ről szól EZ a brutálról szolt de teszteltem 2 magoson is és igaz alap grafikával a fő csontvázak megörzésével de lehetett nyomni no fűvel virággal.
Nem a legerősebb kártyákra fejlesztettem hiszen nekem sem az van, de egy trabant ne akarjon 300 al menni mert szétesik a kaszni nem igaz?
Én inkább azt látom rettentő sok game fejlesztése az FPS remegéséről szólt, ez a motor talán kicsit felhívja a figyelmet arra hogy nem kéne annyit remegni, hiszen a vegetáció növelése nélkül is az átdolgozott textúrákkal is oda lehet verni az alap játékhoz képest.
De, azért itt a vegetáció is nőttceterum senseo.
[ Szerkesztve ]
-
#70339072
törölt tag
Nos még így az 1.6 végére egy érdekes konklúzió.
Francia országban egy fa az út közepén megint....Nos a fűnél már rájöttem hogy a "destiny-t" csökkenteni kell nem növelni akkor növekedik, de nem gondoltam hogy a fánál is mert nekem többnek tűnt.
Nos nem hogy több lett volna hanem éppen hogy kevesebb még sem indokolta volna semmi hogy az útból nőjőn ki.
Nos szerintem itt valami házi trükkös script megoldás van a háttérben és lehet hogy nem a paraméterek végét, hanem az elejét írogatták át, és mivel én a végéhez nyúltam lehet az állította el a sűrűség jó beállítását, és hiába lett kevesebb úgy dobálta szét hogy az út közeoére is jutott.Nos drasztikusan az elejéhez nyultam a számoknak és csökkentve lett mint a fűnél, és több lett!!!!
a másik az elmentett francia fás az uton helyről is az új beállítással a fa felszívódott...gyanítom ez lesz a befutó ló....
a képek önmagukárt beszélnek:
ALAP
BRUTAL
ALAP
BRUTAL
ALAP
BRUTAL
Nos, aki akarja tesztelgesse, de ha nem ez lesz a megoldás feladom...
-
#70339072
törölt tag
válasz Faterkam #3439 üzenetére
igaz,, be is halt töle az fps,,,
Most az offsetekkel kisérletezem, hátha a darab szám növelése nélkül is lehet látványt növelni, és akkor még az fps is javulna...
de ezzel nem tom mire leszek meg majd szólok,, ezt a játszhatatlant meg addig töröltem...
azt még meg lehet etetni mindenkivel hogy több a fa még is gyorsabb mert közelebb hozza az ember őket és hiába a gyári meg a brutal screen shot mégis többnek fog látszani.. de mind 1 is.minden esetre ha csak az az egy fa van csak az úton az egész gémbe lehetne azt mondani akadály direkt van ott, de így kitudja mennyi lehet benne és ez a gáz ami nem hagy nyugodni....
[ Szerkesztve ]
-
#70339072
törölt tag
Szóval erről beszéltem a fák száma = a gyárival még sem annak látszik..
FPS-ben is ott van!
ALAP
BRUTAL FA NÖVELÉS NÉLKÜLI...
ha jól müxik majd fel dobom ha kell valakinek..
most tesztelem...
-
#70339072
törölt tag
válasz Feribacsi555 #3443 üzenetére
sztem nem.
csak ha map-et váltasz.alap: külön profil
TSM: megint külön profil.A brutalt meg vagy betöltöd vagy nem....
-
#70339072
törölt tag
válasz ->Raizen<- #3449 üzenetére
nincs butítva tesó...
éppen fórdítva, a destiny paraméterezése éppen hogy fordított eredményt ért el, azaz csökkentette ha nem is számottevően a fák számát ergó: nem kívánt következményeként elszórva az egész map-en az út közepére is rakva ki tudja hol és mennyit.A mostani verzió nem a fák számát, vagy sűrűségét (destiny) modifikálja, hanem egy optikai tuning.
Azaz a Destiny paramétere gyári maradt, viszont az Offset (közelség-távolság) finom módosításokat tartalmaz, amivel remélhetőleg sikeresen kicsit közelebb jött az erdő vagyis úgy tűnik mint ha több lenne a fa...Ezt betöltve a francia út közepéről is köddé vált a fa, vagy is lehet ez lenne a befutó ló.
A destiny paraméter csökkentésével történt meg az a hatás, amivel a kollega beszámolt hogy hatalmas erdőkké váltak a kis facsoportok és a frame leesett 60-ról 50-re.
Ezzel csak az a baj, hogy ha pl jártál toulouse-ba ott a város környékén bizony a gyári brutál nélküli 150%-os rendering is leesik az addigi 35-40-ről 18-20 frame-re, képzeld el ezt az előbb említett felbővített Brutal erdős verziót
játszhatatlan lenne...
ezért is nevetek az fps-aggodalmaskodásokon, mert a textúrák cseréje nem okoz fps-eltérést, az egyetlen ami okoz de az sem számottevő a fű felbővítése, de itt sem az a 35-ről 33-ra történt paraméter modosítás okozza igazából hanem a textúra lesőtétítése emelte ki jobban a környezetéből. Ez is inkább optikai tuning.
[ Szerkesztve ]
-
#70339072
törölt tag
válasz ->Raizen<- #3452 üzenetére
azt láttam én is több helyen hogy füves az út, viszont ha a brutalt kiveszed akkor is az... sajnos hála istennek ez nem a brutál bug-ja
-
#70339072
törölt tag
-
#70339072
törölt tag
válasz ->Raizen<- #3456 üzenetére
ez hasznos lehet itt mindenkinek
-
#70339072
törölt tag
Brutal environment 1.7 test version "WHITE road line"
http://www43.zippyshare.com/v/73166259/file.htmlBrutal environment 1.7 test version "YELLOW road line"
http://www44.zippyshare.com/v/87076973/file.htmlItt van végre a kéréseknek megfelelő Fehér csíkos és sárga csíkos verzió is külön-külön. Kissebb optikai tuning, megkapták az AI kamionok kerekei is a GOODYEAR feliratot, Plusz textúra bővítmények hiszen már 120 mega.
[ Szerkesztve ]
-
#70339072
törölt tag
-
#70339072
törölt tag
válasz zolee5016 #3507 üzenetére
Pardon,, öreggség..
Szóval ez a kis kütyü amit oda linkeltem most már kicsomizza a megamododat, valszeg csak át kell írni benne valamit és müxik is tovább. Minden esetre ezt illene a "tulajának" kijavítania és sűrű hajlongás közepette feldobnia az újat hogy már műxik a streamline alatt is.
-
#70339072
törölt tag
válasz Vakegérke #3509 üzenetére
hát igen, de azért köszi..
én meg egy borulás után kértem segélyt, és ez a birka program berakott egy olyan telephelyre ahonnan nem lehetett kijönni...
hát ez a tsm is még foltozgatásra szorúl...
keringtem ott egy darabig mint a fing a fürdőbe aztán betöltöttem egy régebbi automata mentést és a középső ujjam az ég felé meredt.
[ Szerkesztve ]
-
#70339072
törölt tag
Aki a régit használja mint én is eddig 4.5.3 annak minden esetre tsm-ből is már van újabb egy rakat újdonsággal (szét is szedtem és belenéztem a fileokba) több francia várossal etc...
én le is húztam mert ne hogy már ezen ne menjenpontosabban valszeg itt is lesznek átalakulós textúrák...
[ Szerkesztve ]
-
#70339072
törölt tag
válasz ->Raizen<- #3527 üzenetére
én betöltöttem és szevasz...
minden a régi, de engem igazából nem érdekel hogy van e vagy nincs mentés mert csak tesztelem, a gyerek játszik vele. -
#70339072
törölt tag
válasz Vakegérke #3534 üzenetére
Brutal environment 1.8 version "WHITE road line"
http://www34.zippyshare.com/v/14482562/file.htmlBrutal environment 1.8 version "YELLOW road line"
http://www39.zippyshare.com/v/64719451/file.htmlEme két verziónak az éjszakai vezetők fognak jobban örülni, ki lett pofozva az AI világítása már jó messziről is látni őket éjszaka, valamint a szép időjárásoknál a horizont éles, leszedve a tejmassza ami a távolban szokott lenni (engem marhára zavart
-
#70339072
törölt tag
célszerűbb lenne de szerintem most pihentetni fogom a témát mert ha jól látom már eléggé brutál.
A Red-től biztosan jobb lett úgy érzem, és most van azon a szinten, hogy már alapban bárhol bármelyik verzióval lehet screen shottolni, TSM map-el vagy akár nélküle, a brutállal a környezet is más, máshol vannak a fák, több a fű, mások a fények, a textúrák kontrasztosabbak etc.Olyan piszlicsáré dolgokat látok csak javítani valót, hogy a táblák az úton nekem még "fakók" azokon lehetne javítani de ha neki is állok majd egyszer, az max a 2.0-lesz ha kész lesz és az 1.9 ki is marad.
SZóval aki akarja vigye mert nem tom mikor lesz következő verzió, és egyáltalán lesz e, hibákat nem soroltok tehát javítani valóm ha igaz nincs, elkészűltünk...
-
#70339072
törölt tag
Valszeg igazad van kinek ez, kinek meg az jön be,, azonban arra felhívnám a figyelmet ha másik mod is buzerálja a fényeket, és az az X-betű alatt van pl felűl írja az én beállításaimat, én ugyanis nem veszem ki ebből az 1.8-ból a kicsit erősebb fényeket, fényudvarról meg nem tudok... az 1.7-ben akkor vettem észre előzés közben tompítottal egy AI-t amikor csattantunk, most meg már látom messziről hogy aszongya:
ÁÁÁÁÁÁ jön már egy jó madár....persze az igazsághoz az is hozzá tartozik nekem led-es monitorom van az eredmény ezért is eltérő lehet ha másnak pl nem az...
-
#70339072
törölt tag
Hattyúdal...
Aki akar segíthet ALAP és TSM tesztben mielőtt felteszem a netre.
Igen Ő lenne a vége...
Miért?
A jelenlegi ETS2 1.8.2.5 ÖSSZES megváltoztatására szánt textúrát tartalmazza.
A jelenlegi TSM 4.5.4a ÖSSZES megváltoztatására szánt textúrát tartalmazza.A TSM map-en a fák buherálása annyira nem volt sikeres EZIDÁIG. probléma megoldva a TSM-mapen is működik a dolog Sőt ha csak az alapra használja valaki ott sem fagy már ki a Negyed rész betöltésénél, hanem szépen használható.
bővűlt az összes kő és hegy textúrájának lecserélésével, és a kimaradt fű környezetekkel is, még egy kis HDR finomítás és társai.
Nem szeretnék ebből 2.1 2.2 etc ket gyártani max ha kijön egy új tsm és az annyival bővűlne hogy ehhez is érdemes lenne majd hozzányúlni.
Szóval remélem jól sejtem, olyan stabilan működik mint az 1.6 1.7 1.8 csak hogy már majd 2x akkora.
156 Mega.
[Behd engine 2 WHITE road line]
[Behd engine 2 YELLOW road line]
itt a vége, fuss el véle
[ Szerkesztve ]
-
#70339072
törölt tag
válasz HartgeH3-2.8 #3568 üzenetére
Pl így mindenféle photoshop buhera nélkül ugyan ott, ugyan akkor...
ALAP
BRUTAL
videó meg a yutubeon van tettem fel de az még az 1.6 volt.
[ Szerkesztve ]
-
#70339072
törölt tag
válasz HartgeH3-2.8 #3570 üzenetére
szerintem igen.
nem kavar ez semmit mondhatni ez a verzió majdnem ua fps-t zabál mint az eredeti map.
a fák, füvek nokrok vizuális tuningot kaptak, kicsit közelebb vannak hozva ez által tűnnek többnek.a textúrák cserélye meg nem használ fps-t mer ügyelve a red-es badarságokra (szétszedtem és láttam) ha egy textúra 2048x256 akkor az nálam az is maradt, és nem emeltem fel eszetlenűl teljesen feleslegesen 4096x512-re.
akkor nézhetnénk hogy zapálja az fps-t de így ez csak lehelet finom tuning...
[ Szerkesztve ]
-
#70339072
törölt tag
válasz DigitXT #3576 üzenetére
ha akarod, nyugodtan,,, és javaslom mindenkinek ettől a 2-es verziótól, ha akarja e motor nélkül is készítsen screen shottokat bárhol, bármikor, majd ezzel a motorral is ugyan ott, és a RED-el is ha akar valaki..
Lehet hasonlítgatni,,, Állok elébe mert ezzel a motorral az eredmény már egy "másik" Gém
[ Szerkesztve ]
-
#70339072
törölt tag
Értem és köszi hogy észrevételezted...
Sajnos a realisztikus "Flare" 1.7-nél valóban realisztikusabb fényt produkált, ergó sajnos a messzeség rovására, azaz minél távolabb volt az AI annál jobban beleolvadt a sötétségbe.Nos az a Flare, még meg van esetleg visszarakhatom mert az 1.8-től azt is átalakítottam, és a ligt scriptekbe próbálkozhatok egy másik paraméterezést a headlights_intensity_min: és maxoknál amikhez hozzányúltam.
megnézzük kihozható lenne e egy 1.7 + messziről látható vagy teljesen alma....
-
#70339072
törölt tag
Sajnos a legutolsó 2-es verzióból száműznöm kellett a fa növelési scriptet, ezért amit már most pl leszedtek az abban nincs is benne.
Sajnos sok helyről szóltak hogy fa van itt meg ott ezért lett a 2-es végleges ilyen.
Szerettem volna benne megtartani ezt de sajnos hiába jártam be az egész pályát azt gondolva jó lesz ez free kamera modban a pálya felett repülve felemelve a uset g_flyspeed "300.0"-ra amivel elég gyorsan körbe lehet így már szaladni,, mégsem sikerült észrevennem egyet sem pedig amiket mutatnak tényleg ott volt, és már az 1.8-ban is.hát ez van, remélhetőleg azért e nélkül is brutal marad a nevéhez méltóan, csak így az összehasonlító screen shottokban a fák és bokrok ugyan ott és ugyan azok lesznek csak más textúrával mint eddig...
ez van. sorry.
Új hozzászólás Aktív témák
- The Elder Scrolls V: Skyrim
- Assetto Corsa Competizione
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Horgász topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Xiaomi Watch S1 - szép az idő
- Motoros topic
- Videó stream letöltése
- Most 2027-re tippelik az Apple iFoldot
- ASUS routerek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen