Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Hugo85

    aktív tag

    válasz Dr. Akula #37 üzenetére

    Az idézetekkel kapcsolatban maximálisan igazad van, eltelt már egy kis idő mióta játszottam vele, és nem volt kedvem bepattintani a CD-t :B

    Amúgy igen, kb ennyi van a TA-ban háttértörténet. Mert TÖRTÉNET, azaz storyline, ami végigvisz a játékon, hát az igencsak gyenge, már ha létezőnek tekintjük. Félre ne értsd, én szeretem a TA-t, sok mindenben jobb, de a StarCraft egy komplett csomag, és egyáltalán nem érzem azt, hogy csak túl lenne hype-olva :)

    Azzal sem értek egyet, hogy a SC-ban jobban be lehet betonozni magad. Szerintem TA-ban ugyanolyan jól meg lehet csinálni, még falat is építhetsz, van kismillió féle löveg, unit pack-okkal még flakk cannon is, ami elég hatékony légvédelem (ugye defenderek elég múlékonyak [most meg nem mondom mi a core megfelelője :B). Bár tény, hogy vizes pályán elég bajos a hajók nagy lőtávolsága miatt, meg ugye nagyhatótávú lövegtornyok is átlőnek bármi máson (bár igazán nagy pályán már azok sem érnek sokat, nuke ellen meg elég egy-két antinuke bázis).

    Szerintem nem érdemes összehasonlítani a két játékot, mert tényleg nagyon más, egyik jobb ebben másik jobb abban, de én összeségében a SC-ot szerettem jobban, és ez a nagy többségre igaz. Nem véletlen lett minden idők legmagasabb eladásait produkáló RTS.

    Hogy az SC2-höz is hozzászóljak, szerintem túlzásokba estek ezekkel a megalépegetőkkel meg hatalmas repülő objektumokkal a Protoss-nál. Mondjuk ez most így tűnik, majd meglátom amikor kijön hogy fog tetszeni.

    #36 FefeeX - Irónia ismerős szó? Próbáltam a smiley-val egyértelműbbé tenni, aztán persze lehet, hogy nem ment :U

  • SzuL

    tag

    válasz Dr. Akula #37 üzenetére

    ilyen alapon a sakknál van balance-osabb játék? szerintem érted te, hogy miről beszélek :)

    "Sose bízz olyan számítógépben, amit nem tudsz kidobni az ablakon!"

Új hozzászólás Aktív témák