Új hozzászólás Aktív témák

  • myckey

    veterán

    válasz Zoltn #19 üzenetére

    Nem, a történetet nem csapták össze.
    Chris Avellone 1 évet dolgozott rajta ( kotor 2 , planescape , fallout.....) Mellette is volt olyan személy, aki már máshol bizonyított. ( Maffia III ) .
    A LucasArts is segített nekik sokat.....Stig ezt is elmondta.

    Azért egy darabig készülgetett, de ez egyéni, hogy kinek mi a sok. persze.
    2015 körül ( talán előtte is kicsivel ) Stig Asmussen egyedül fejlesztgette az alapokat(más kapcsán), aztán ezt az alapot ( míg jutott ) felhasználták a későbbiekben. De 16 tól már azzal foglalkoztak gőzerővel, ami most.
    Valóban nem sok a 4-5 ( ? ) év, ha 10 év körüli fejlesztésekről is beszélünk. más esetekben.
    A GoW hoz sem véletlen van köze, Stig Asmussen révén.....mondták is.
    De az egésznek az alapja a "metrodivania" játékok: felfedezés,platformerkedés és karakter progresszió.
    Puzzle dolgok kapcsán a Zeldat említették, és a Fromsoftware játékokból is van ez az. Bloodb,Souls és Sekiro....mindegyikből vettek ötletet.
    Sok embernek az tetszik, hogy összetett.

    Ötlet meg mindig van, kimeríthetetlen a játékosok igénye. Ez így van. Jó lenne, ha nem maradna annyiban, és bővítenék vagy teljesen újat készítenének belőle, még több dologgal.
    Igény nagyon is lenne rá, mivel sikeres alkotásról van szó. Ez vitathatatlan.

    [ Szerkesztve ]

    "Biztos mint a halál! Sóhaj, Szobaasszony, Fárosz.. 2, 9, 11. " Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye "

Új hozzászólás Aktív témák