Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Löncsi #1 üzenetére

    Ezen nem kell csodálkozni. Sweeney évekig kergetett egy Larrabee nevű álmot. Ez lett az ára. Most van egy motorja, aminek az alapjait olyan hardverre helyezte, ami csak HPC szerverekben lesz kapható. Teljesen világos, hogy így ez nem megfelelő és át kell dolgozni. Ez még évek kérdése lesz, nyilván sokkal előrébb tartana, ha a Larrabee-be nem szeretett volna bele.

    Probléma amúgy nincs, egyre többen írnak saját motort. Ha licencről van szó, akkor pedig a Frostbite 2 most a legjobb opció, de a CryEngine 3 is elég jó. Az ID Tech 5 még a kiemelkedő, mert nagyon jövőbiztos, csak a Zenimax nem adja el senkinek. Mondjuk én sem tenném, házon belül több hasznát veszik. Egyre nagyobb probléma lesz a művészek munkája. A jövőben az lesz a legnagyobb előny, ha ezen a ponton spórolni lehet a befektetett erőforrással az adott motoron.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz janos666 #19 üzenetére

    Lényegében arra akart írni szoftver rendert C++-ban. Csak hát az egésznek meszeltek. Az új generációs konzolok felépítése sem kedvez az UE4-nek, nyilatkozgatják is, hogy kevés a hardver stb. Itt persze nem kizárt, hogy az UE4-gyel sincs minden rendben, hiszen tudjuk, hogy miképp született meg.
    Sweeney-nek szerintem natív C++ támogatás kellene. Legalábbis a korábbi nyilatkozatairól erre vágyik. Egyedül az új GCN architektúra tud ilyet, de az sem csak úgy magában. A Larrabee azért lett volna előnyös, mert azt bevágta volna az Intel proci mellé egy gyorsítónak és arra írt volna egy motort. A GPU (Larrabee) ugyanazokat a pointereket használta volna, mint a CPU, kezelte volna a virtuális memóriát, stb. Hardver nélkül viszont ennek meszeltek. Most ehhez a jövőképhez az AMD került a legközelebb a GCN architektúrával, csak kell hozzá a HSA, illetve nyilván a mai hardverek sem teljesen jók. A 2013-as Kaveri APU és az ahhoz készülő Radeonok kellenek a komoly HSA támogatásra. A Trinity és a mostani Radeonok csak egy-két fícsőrt támogatnak.
    Az NVIDIA is ugyanezt csinálja, csak ARM-on. A Maxwell viszont nem jön 2014 előtt. De ekkor nekik is lesz APU-juk, és nyilván ehhez tervezik a GeForce-okat is. Ott a PTX is, mint vISA.
    Az Intel szerintem a Larrabee-t már nem hozza ki VGA-nak. IGP-be belerakják a Skylake-be, így 2015-re ez is meg lesz oldva. Ki lehetne persze hozni VGA-ra, de 2016-2017-re mondja az NVIDIA a VGA-k eltűnését. Az Intel számára már nem érné meg egy-két évért egy csomó pénzt költeni a kapcsolatok kiépítésére és egy brand felfuttatására. Sokat azzal 2015 után már nem vesztenek, hogy nincs az APU-jukhoz igazodó cGPU.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák