Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz janos666 #19 üzenetére

    Lényegében arra akart írni szoftver rendert C++-ban. Csak hát az egésznek meszeltek. Az új generációs konzolok felépítése sem kedvez az UE4-nek, nyilatkozgatják is, hogy kevés a hardver stb. Itt persze nem kizárt, hogy az UE4-gyel sincs minden rendben, hiszen tudjuk, hogy miképp született meg.
    Sweeney-nek szerintem natív C++ támogatás kellene. Legalábbis a korábbi nyilatkozatairól erre vágyik. Egyedül az új GCN architektúra tud ilyet, de az sem csak úgy magában. A Larrabee azért lett volna előnyös, mert azt bevágta volna az Intel proci mellé egy gyorsítónak és arra írt volna egy motort. A GPU (Larrabee) ugyanazokat a pointereket használta volna, mint a CPU, kezelte volna a virtuális memóriát, stb. Hardver nélkül viszont ennek meszeltek. Most ehhez a jövőképhez az AMD került a legközelebb a GCN architektúrával, csak kell hozzá a HSA, illetve nyilván a mai hardverek sem teljesen jók. A 2013-as Kaveri APU és az ahhoz készülő Radeonok kellenek a komoly HSA támogatásra. A Trinity és a mostani Radeonok csak egy-két fícsőrt támogatnak.
    Az NVIDIA is ugyanezt csinálja, csak ARM-on. A Maxwell viszont nem jön 2014 előtt. De ekkor nekik is lesz APU-juk, és nyilván ehhez tervezik a GeForce-okat is. Ott a PTX is, mint vISA.
    Az Intel szerintem a Larrabee-t már nem hozza ki VGA-nak. IGP-be belerakják a Skylake-be, így 2015-re ez is meg lesz oldva. Ki lehetne persze hozni VGA-ra, de 2016-2017-re mondja az NVIDIA a VGA-k eltűnését. Az Intel számára már nem érné meg egy-két évért egy csomó pénzt költeni a kapcsolatok kiépítésére és egy brand felfuttatására. Sokat azzal 2015 után már nem vesztenek, hogy nincs az APU-jukhoz igazodó cGPU.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák