Új hozzászólás Aktív témák
-
Malibutomi
nagyúr
Miért lenne felső határa egyáltalán? Az emberek azért fizetnek be, hogy támogassák a játék elkészülését, minél több folyik be, annál biztosabb hogy elkészül időre, és annál jobb lehet.
Most nemrég volt, hogy elérték azt a célt, ahol teljesen crowdfunded a project, nem kell befektető, akkor megkérdezték, mi legyen, menjen tovább a számláló, vagy lezárják? A nagy többség azt választotta menjen tovább.[ Szerkesztve ]
-
#05364992
törölt tag
"Software is never finished, it is only abandoned." Ilyen MMO jellegű cuccnál amúgy sem hatalmas gond ha nincs minden ott kapásból, bevett szokás a content nem elhanyagolható részét patch-ekben beadagolni, ahogy elkészülnek, szóval nem hiszem hogy ez gondot okozna.
(#32) Steven: Fentebb írtam, hogy a tavalyi átlag game dev fizu az USA-ban a statisztika szerint amit találtam 84k$/év volt, és más már írta hogy kb 70 fejlesztő van. Ha ez mellé mondjuk számolunk 2 évnyi fejlesztési időt az 70*84000*2=11760000 azaz ~12m$. Ergo a fizetésekre csak elrepült a lóvé fele, és akkor még volt Cryengine licensz díj, meg egy csomó egyéb folyamatos költség. Szóval hiába tűnik hihetetlen soknak ennyi pénz, pillanatok alatt eltűnik ennyi.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen TV-t vegyek?
- Gördeszka topic
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Xbox Series X|S
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- További aktív témák...