Új hozzászólás Aktív témák

  • #05364992

    törölt tag

    válasz Jander #9 üzenetére

    Azért egy gta ettől még messze van, a gta5-ről állították hogy kb 260m$-ba került marketingestől, az swtor volt még állítólag hasonlóan drága a maga 200m$ körüli költségével. ~20m$ egy AAA-s címnél annyira nagyon nem sok, a Witcher 2-re rémlik valahonnan, hogy kb. ennyibe került, de ott számolni kell azt hogy a lengyel/közép európai munkaerő még úgyis olcsóbb az amerikainál, ha igen jól megfizetik az átlaghoz képest. (A statisztika szerint amit találtam a tavalyi évben egy átlagos éves game dev fizetés az USA-ban ~84k$ volt. Ha ezt felszorozzuk a ~100 fős csapattal ami egy ilyen címet manapság végigvisz, meg a pár évvel ami kell a fejlesztésre, akkor hipp-hopp eltűnik a lóvé, és akkor még másra nem is volt költve. :) )

Új hozzászólás Aktív témák