Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • TESCO-Zsömle

    félisten

    válasz cyberkind #9 üzenetére

    A The Crew-val és az NFS-sel gyakorlatilag a Test Drive Unlimited pozíciója nyitva maradt, mert egyik se hozza azt a hangulatot, szóval oda jöhetnének. A csapat lengyel, van ott pénz, ha jó az alap, DLC-kkel rendesen tudnának kaszálni. <- Ezt kb TDU1 óta mondogatom, de nincs foganatja. TDU1-2, mind bughalmaz lett az Atari ergya anyagi helyzete és túlzóan garasos hozzáállása miatt. A The Crew meg kb eldobott mindent, ami a TDU-kban jó volt és kipótolta a Driver szériákból (THX Ubisoft). A nem működő visszapillantók csak a jéghegy csúcsai, nüanszok. A tuning-rendszer és a hozzá tartozó fizika egy vicc. Hogy a level 1299-es Fiat 500-assal le lehet nyomni a level 800-es LaFerrari-t... Való életben próbáld ezt meg összehozni... Nincs az a tuning a világon... Belemehetnék mélyebben is, mert a TDU-s évek okán ismerem ennek az okait is, de hagyjuk, mert az még nagyobb vicc...

    Sub-Dungeoneer lvl -57

  • TESCO-Zsömle

    félisten

    válasz Csapoati #15 üzenetére

    Nagyjából úgy 200-ig és/vagy az első kanyarig aztán az aerodinamika beüt. :U

    De pl miért kellett kihagyni a Crew-ből a TDU2 festés-rendszerét? Ezer meg egy teljesen egyedi festés készült benne egész kis csoportokat teremtve, akik odáig meg vissza vannak az egyedi kinézetű kocsikért. És ez csak egy példa. A már említett visszapillantók tökéletesen jellemzik az egészet.

    TDU2-ben -emberhiány miatt- problémák voltak a kocsikkal, azok balanszolásával. Voltak gépek, amik nem hozták a megadott értékeket. Ezt a Crew-ban megoldották egy huszárvágással úgy, hogy tuning után nem látsz valós értékeket, a kocsi összes adata leredukálódott egy 4-jegyű e-pénisz számra, amiket ráadásul össze se lehetett hasonlítani, ha eltérő tuningcsomag van a két gépen.

    Az egész annyira abszurd, hogy az félelmetes...

    Sub-Dungeoneer lvl -57

Új hozzászólás Aktív témák