Új hozzászólás Aktív témák
-
bagkri01
őstag
A bányaszos részhez nem tudok hozzászólni.
Az áramot mondjuk Magyarországon pont nem szénerőművek állítják elő.
A lítium aksik ezekben a kocsikban kimondottan jól bírják. Pont pár hónapja olvastam egy cikket amiben egy tesláról írtak, ami amerikában taxi volt vagy még mindig az. 200ezer nérföld volt benne és 5 %-ot csökkent az aksi hatásfoka.
Sokkal már eltudsz menni vidéke is, igaz azok drágábbak, de egy teljes értékű autót kapsz.
Felsőkategóriás családi kombi? Ugye viccelsz. Egy insignia vagy egy passát simán van 10 millió és akkor még nincs benne minden extra.
Mindezt úgy mondom, hogy nincs elektromos autóm, de nagyon erre megy a világ, ez lesz a jövő ha belátjuk, ha nem.[ Szerkesztve ]
samsungI600>tmobile pulse>nokiaE52>se xperia mini>nexus s>acer liquid gallant duo>JiayuG3>WayteQTalk5H(MIUIbyKelzsoca)>Xiaomi Hongmi 1S>lumia 535>Lenovo A6000>Meizu M2 Note
-
bagkri01
őstag
Szerintem a hidrogén cella egy nagy zsákutca. Valamelyik autós portálon volt is róla cikk, hogy a hidrogén előállítás olyan szinten energia igényes folyamat, hogy akkor inkább már dízel vagy benzin. Ugyanúgy szállítani kell, ráadásul nyomás alatt és a tárolás is nagy nyomáson történik. Véelményem szerint az elektromos autóé a jövő.
samsungI600>tmobile pulse>nokiaE52>se xperia mini>nexus s>acer liquid gallant duo>JiayuG3>WayteQTalk5H(MIUIbyKelzsoca)>Xiaomi Hongmi 1S>lumia 535>Lenovo A6000>Meizu M2 Note
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen