Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • HaaS

    addikt

    válasz Hiftu #87 üzenetére

    Szóval val'szeg igen:D!

    Biztos jó okuk volt rá, hogy kiszedték a levitációt, ezt igazán azok tudják, akik játszanak az Oblivionnal. Én spec nehezen tudom elképzelni, hogy lehetne pölö Vivecet felfedezni nélküle... vagy egyáltalán utazni a nagyvilágban. Mondjuk arra asszem Obliban volt ilyen térképenklikkelős megoldás, gyorsmenet, ilyesmi.

    "a sárkány is csak ember" - oxox

  • GypsFulvus2

    őstag

    válasz Hiftu #87 üzenetére

    Konkrétan mire gondolsz? Nekem egyetlen helyzet jut eszembe, ahol problémákat okozna: a sigil-kövek megszerzésénél a kapuzáráskor, a tornyokban. Vagy esetleg még azon a szigeten, ahová az ork csávó csal el, egy kis embervadászatra. De nem kell ahhoz gigászi méretű szellemi akrobatamutatvány, hogy az ilyen lehetőséget elhárítsák: pl. egy "mágiasemlegesítő" gát bevezetése a tetőkamra, vagy a sziget esetében a torony síkjában, és az ingyenebéd reményében levitáló játékos máris koppan -a padlón. A sztorira hivatkozni kicsit röhejesen hangzik számomra. Arról nem is beszélve, hogy a Morrowindben számos barlanagot vagy Dwemer erődöt kizárólag a levitáció alkalmazásával lehetett teljesen bejárni. Ez a "sztori miatt hagytuk ki" kb. u. olyan szar falmelléki duma, mint amikor nemrég Todd Howard azt fejtegette, hogy milyen remek lesz nekünk játékosoknak az, hogy összevonják a greaves-t a cuirass-szal, merthogy így nagyszerűen összeillő és esztétikus szettek lesznek. Hát bakker, hadd döntsem már el én, hogy tettszik-e a daedric cuirass ebony greaves-el kombinálva... Azért egyszerűsítenek, mert megkönnyíti a dolgukat. Meg azért mert az egységsugarú kazuár örül, milyen menő dudorok vannak az új páncélszettjén, meg nem kell gondolkodnia azon, hogy mysicism-re vagy inkább iillusion-a gyúrjon-e a következő szintlépésnél...
    Én megértem, ha qrvasok pénzt akarnak keresni, és ehhez a 16-18 év alatti korosztályt célozzák meg. Csak akkor ne nézzenek már hülyének, és az egyszerűsítéseket, kihagyott és összevont funkciókat, "optimalizációt" ne akarják már nekem úgy beadni, hogy milyen nagyszerű újítások ezek, és a XXI. század meghatározó RPG-je készül.

    [ Szerkesztve ]

    "Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)

  • GypsFulvus2

    őstag

    válasz Hiftu #87 üzenetére

    Bocs, közben lejárt az időlimit. A levitációra visszatérve egy gondolat erejéig: sokkal valószínűbbnek tűnik, hogy a Oblivion distant-LOD generátora miatt hagyták ki, mert egy nyílt terepen túl magasra emelkedő játékos megoldhatatlan számítási feladat elé állíthatta volna (legalábbis 2006-ban) az akkori VGA-kat. A morrowind-ben ez teljesen máshogy volt még megoldva, ez a probléma ott nem létezett. Az új modok már kiegészítik ezzel a funkcióval, de az MGE vagy a morrowind overhaul distant land generátorában kell legjobban vigyázni a beállításokal, mert ha túl magas értékeket adsz meg, simán kifektet egy mai csúcs VGA-t is.

    "Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)

Új hozzászólás Aktív témák