Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • sz.mich

    tag

    válasz Silenzio #4 üzenetére

    Az eddigi Samus játékokban az volt a megszokott, hogy jönnek "ezrével" a monszták és akkor agyatlanul hentelni kell őket, így végigverekedve magunkat a pályákon. Na, ez egy kicsit most megváltozott, aminek személy szerint én örülök, mert legalább nem akarták már sokadszorra (First, Sec., 2., HD-s tupírok) legyűrni a torkunkon ugyanazt az egyszerű játékmenetet.
    Vegyük először a kampányt. Az előző részekben már easy fokozaton is elég ellenfél jött a tuti szórakozás meg hentelés érdekében, ugyebár. Jelen esetben az easy is elég komoly, ha betalál egy nagy skorpió, könnyen és gyorsan szét tud darálni. Ezért aztán nem meglepő, hogy itt nem özönlenek úgy a szörnyek, legalábbis easy-n meg normálon se igazán, hanem mondjuk jön egyszerre húsz és akkor pici pihenő. De az a húsz tényleg elég, mert a lőszert sem dobálják hátizsák számra, ahogy az életet és a pajzsot sem (lehet találni szétszórtan kevlárokat, lőszeres ládákat meg kisebb gyógyító flaskákat - amik nem, már nem lebegnek). Nem beszélve arról, hogy az ellenfelek elég durván sebeznek, ami megint csak egy ok amellett, hogy miért nem jönnek nyakra főre... A KAMPÁNYBAN! Aki több szörnyre vágyik, az vagy megy multira hardon vagy az fölé. Többször is meghalhat de folytathatja, vagy szintén megy multira de a survival módra. Mert ezeken jönnek rendesen.
    Azért meg, mert lehet és hát kell is újratárazni, szerintem simán belefér, adja a hangulatnak rendesen. Persze a rakétát még mindig nem kell tárazni... csak szórni. :)
    Menteni bárhol lehet, de a gép is ment magától. Ezek a több órás pályák meg... nem tudom, még nem játszottam végig, de eddig nem találkoztam több órás pályával (eleddig a max. az alig egy órás volt). Sokat nem kell futni, de eleget ahhoz, hogy bejárd egy-egy pálya minden zegét-zugát lőszerért vagy utánpótlásért, netalántán titkos rejtekekért.

    Csak kp., az ár fix.

Új hozzászólás Aktív témák