Új hozzászólás Aktív témák

  • l.skywalker

    félisten

    válasz janeszgol #7 üzenetére

    Nem kell érte többezret kiadni.

    - havi 2500 forintért már játszható GamePass keretében
    - van 14 napos trial is a GP-hez

    Ha meg reklám kell, akkor nálam ez volt a vonzó:

    Három társaságnál lehet küldetéseket teljesíteni. Minden küldetéssel nő a Reputation, de akkor is szerezhető náluk jó pont, ha találunk a szigeteken hajózva olyan gyűjthető dolgokat amik a társaságok profiljába vág (ugye azokon a szigetekn amiken Grath elmondása szerint nincs semmi) A maximum amit el lehet érni 50-es szint/társaság és 5-ös szintenként (legalábbis 15-ig így volt) új rangot kapunk, amivel már erősebb/összetettebb küldletéseket lehet csinálni. Ha mindhárom társaságnál elértük az 50-es szintet, akkor megkapjuk a Legendary Pirate rangot amivel megnyílik előttünk egy titkos rejtekhely a térképen, ahol újabb küldetéseket kapunk és elérhetjük a Legendary Captain rangot.

    Az ellenfelek, ahogy Grath is írta valóban csak a csontvázak, de azok közül is többféle van.

    Ordinary Skeleton: a leggyengébb. Viselhet kardot vagy lőfegyvert ugyanazokat mint mi vagy pedig fegyer nélkül is tud támadni.

    Gold Skeleton: arannyal borított nagyon ellenálló és sokkal erősebb csontik. Kard nem fog rajtuk, csak lőfegyver. Ha vízbe állnak vagy ha vizet locsolunk rájuk, akkor berozsdásodnak egy időre és lelassulnak.

    Green Skeleton: hínárral vannak borítva, ha vízben állnak vagy ha esik az eső akkor gyógyítja őket a növény. Napon, szárazföldön kiszáradnak és könnyebben legyőzhetőek.

    Skeleton Captain: ezek a csontvázak kvázi a Boss-ok. Az adott küldetéseknél és a Fort-oknál (Raid) kell őket legyőzni. Sokkal erősebbek és ellenállóbbak.

    Shadow Skeleton: sötétben (akár borult időben is) a testükön nem fog a golyó sem a kard. Vagy meg kell várni míg világos lesz vagy lámpával megvilágítva egy rövid ideig sebezhetőek.

    Ahogy egyre nő a küldetések szintje ezek a fent felsorolt csontvázak egyre gyorsabban mozognak és lőnek pontosabban. A játékban egy idő után lehetetlen az, hogy valaki solo-ban csinálja.

    A három társaság fő profilja:
    Golden Hoarders: kincseket, kincsesládákat vesznek be pénzért/reputation-ért cserébe
    Merchant Alliance: élőállatot, lőporos hordót és bizonyos termékekkel teli ládát vesznek be pénzért/reputation-ért cserébe
    Order of Souls: a legyőzött főellenségek különböző színű és értékű koponyáit veszik be szintén pénzért és reputation-ért cserébe

    Ezek a fent felsorotl termékek, ahogy már írtam megtalálhatóak csak úgy a térképen is küldetéseken kívül. Ha Grath több időt töltött volna el a játékban, akkor észrevette volna, hogy vannak pontok a víz felett amik felett madarak köröznke. Ott elsüllyedt hajóroncs van amikben a felsoroltak közül bármit lehet találni és elvinni valamelyik Outpostra beváltani. Anélkül, hogy harcolni kéne vagy pedig akár órákat hajózni.

    Ami a harcolást illeti. Grath leírása szerint csak "csapkodni és védekezni tudunk". Érdekes módon azok a játékosok akik eltöltöttek már benne több időt rájöttek, hogy 3 különböző lőfegyver van (pisztoly, sörétes, távcsöves), a kardal pedig a szimpla vágáson és a védekezésen kívűl lehet charge vagy ha úgy tetszik heavy ütést is bevinni, ami nem mellesleg több módon jól felhasználható része a játéknak. Ezen kívűl szerintem a játéknak az egy pozitív része is lehet egy nézőpont szerint, hogy nincs benne 72 féle fegyer amiből van egy ami op a többit pedig csak azok használják akiknek van némi igényességük (lásd Destiny2 - MIDA). Itt ugyanazokkal a feltételekkel indul mindenki. Csak a crew mérete befolyásolja valakinek a sikerességét és a játékban eltöltött órák száma. Minnél több harcban veszünk részt annál jobban tanuljuk ki a megfelelő mozgást és a játék sajátosságait sem lehet pár óra után kiismerni.

    Nem azért mert én játszom vele és mert nekem tetszik, hanem akár egy filmnél vagy egy könyvnél amelyik elüt az éppen aktuális divatttól, ebben is az a jó, hogy némileg realisztikusabb élményt nyújt, egyedi világot teremt anélkül, hogy cserébe valótlan tartalmat és túlzott reklámot adjon el.

    Én már az Alpha alatt játszottam és akkor is ugyanazt mondtam mint most, hogy ez a játék nem fog sokmindenkinek tetszeni, így a tartalomhiányos kritikát én is meg tudom erősíteni, hogy még van mit belerakni.

    De az összes többi állítást amit megfogalmazott az író az csak sima copy-paste Reddit sírás. Azok mondják ezt, akik nem játszottak a játékkal 2 óránál többet, akiknek fáj az, ha egy játék nem a mostani megszokott "könnyedséget" kínálja kezdéskor ill. képtelen elvonatkoztatni attól, amit manapság a gamerek igényére szabnak a kiadók.

    De semmi esetre sem mondanám azt, hogy akinek tetszik az csak egy "réteg" még ha ezt nem is negatív értelemben értette az író.

    Szerk: és a végére. Nem tudok mindent felsorolni amit tapasztalok a játékban, ergo ez nem is az én tisztem lenne, másképp pedig nincs is kedvem hozzá. Akinek van kedve bármikor csatlakozhat hozzám. Xbox GT: DreYnreh - és mindent megmutatok neki.

    [ Szerkesztve ]

    Nem szabad félnem. A félelem az elme gyilkosa. A félelem a kis halál, mely teljes megsemmisüléshez vezet. Szembenézek félelmemmel.

Új hozzászólás Aktív témák