Új hozzászólás Aktív témák
-
Gizmo94
veterán
válasz #59816064 #63292 üzenetére
És mi van, ha mégis? A "szervízfutár" az szervizfutár, a helyszínen történő javítás meg helyszíni javítás.
Saját tapasztalat: utóbbi esetében eddig még sosem kért a helyszínre érkező szerelő semmiféle számlát, kizárólag a garanciajegy alapján javított.
Telefonok: S, S2, S3. Többszöri alkalom mindnél. Mind T-s, mind Samsung prémium garancia.
Hogy mindenféle szőke picsa neked a Samsung ügyfélszolgálaton mit mond, az nem mérvadó, olyan hülye mind, mint a segg.Ja, elfelejtettem említeni, hogy sosincs egyik telefonomról sem számlám, mert mind különféle családi arany és platinakártyákra vásárolt és a számla mindig az áldozatnál van, akinek a nevére vettem..
Sosem kérték a számlát, de ha kérték volna sem lett volna. Amint Munez írta, törvénybe foglalt, hogy elég a garanciajegy. Ennyi.havri1: Volt, igen. Az S2 pl. A törvényt ezerszer linkelték már a topikba, keresővel megtalálod, én lusta vagyok keresgetni.
[ Szerkesztve ]
-
trobi28
addikt
válasz #59816064 #63292 üzenetére
Lévén, nem csak és kizárólag a számla/blokk felmutatásával bizonyítható, hogy a terméket a fogyasztó az adott forgalmazótól vásárolta, úgy amennyiben a jótállási jegyen szereplő adatokból megállapítható az eladó fél személye, és a fogyasztó ennél jelenti be igényét, úgy jogellenes egy ilyen kikötés.
El kell fogadják számla nélkül is sőt arra is van törvény hogy fordítva is ez van.
Ha nincs meg a gari papír de van számlád akkor is kell javítsákhavri1: Én 1 hete gariztattam s3-at, 1 éves és 2 hónapos volt.Nem kérte a számlát.
Nem is köthetik ilyenhez.Ha egy papírral tudod igazolni az már elég.
A többi törvénytelen.[ Szerkesztve ]
Boldogok a tudatlanok, akiket nem terhel gondolat súlya!
-
#59816064
törölt tag
válasz #59816064 #63711 üzenetére
Na kifutottam az időből és azt elfelejtetem leírni hogy ne ijedj megy ha azzal jönnek, hogy szerintuk a kijelző nem hibás, és az IMEI szám nem lett átírva (bár ha kézzel van írva elég nehéz letagadni) -a garancia jegyen amit kaptál remélem az a kézzel írott IMEI szám van ami az telefonban is... tehát lehet azt mondják hogy akkor ezt ők szakértővel fogják megvizsgálni melynek a költsége téged terhel.
A hatályos fogyasztóvédelmi törvény kimondja hogy a bizonyitási eljárás a forgalmazó feladata, annak terhe és költségen nem ruházható át a fogyasztóra.
Mivel törvényileg kötelező a 10.000ft meghaladó termékekre (kivételek vannak) a 12 havi jótállás, ezért a jótálási procedúrát a fogyasztóvédelmi törvények és a ptk szabályozza, így teljesen védve vagy. Ha a 2. évbe lennél és sufni gsm-es garid lenne, akkor az olyan mintha nem lenne garid.[ Szerkesztve ]
-
Von Guldi
csendes tag
válasz #59816064 #63713 üzenetére
Köszi a tanácsokat, így fogok eljárni.
Hasonlóképpen gondoltam, hogy ilyen mederben folytatom a beszélgetést, felépítve a folyamatot. Így a gondolatokat összeszedve, ahogy leírtad segítséget jelent mindenképp.
Kolléga / Cimbora jön velem, már elmúlt 30.
Közben eszembe jutott, elvileg állíthatja azt is, én írtam át az IMEI számot, és most visszahozom....
...bár ez törvény / rendőr előtt nem igen áll meg gondolom, mert igencsak életszerűtlen.
Rokon rendőrrel lehet, azért még konzultálok......
Ja, Százhalombattán, egy 2 fős GSM boltban vettem. De állítólag Érden is van boltjuk, az "új" készüléket onnan hozták át nekem - az orrom előtt telefonált, hogy megvan e még az új kék s3.
-
addikt
-
Von Guldi
csendes tag
válasz #59816064 #63715 üzenetére
Ha az akksi alatti IMEI szám megegyezik azzal a papírral amit garanciaképpen kaptál (mert arra elvileg rá kell írni az IMEI számot) akkor egyértelmű hogy ők mókoltak. Ha meg azt mondják hogy te változtattad meg akkor beütöd a *#06* -ot és megmutatod hogy a telefonba is az van
A telefonban lévő IMEI szám teljesen más : az 15 + 2 karakter.
Ami az aksi alatt van, 10 szám összesen.
Hogy a gari papírra mi van írva sajnos nem emlékszem, az'asszony pedig ne veszi fel egyik telefonját sem....
A papírt is csak átfutottam - ilyen a pszihológia : el vagy bámulva az új kütyütől, ha valami pici rossz érzésed van, elnyomod, csak kézbe vehessem már....ezt ki is használják.
Amúgy át szoktam minden papírt nézni, most nem : Murphy bácsi röhög a markába...
-
-
havri1
félisten
válasz #59816064 #72743 üzenetére
Igazából FR -nél szállhat el, azt ne csinálj most.
Ha nem akarod most gariztatni, akkor én az utolsó hivatalos MG4-et tenném fel a helyedben.Android fórum Itt találsz UNBRICK gyári repartos romokat. No meg leírást a mikéntről.
Szerk.: Igen, jó, csak Factory restetet ne nyomj most.
[ Szerkesztve ]
havri
-
#59816064
törölt tag
válasz #59816064 #72753 üzenetére
Sziasztok!
Na most megint baj van. Tehát jó volt a telefon 4.1.2 (MG4) alatt telenoros gyári rom. Feltettem szintén egy gyári 4.1.1-et hátha ott sikerül a függetlenités, de nem jött össze. Viszont az IMEI megint elszállt.
Ezután megpróbáltam az EFS mentést helyreállítani, (kelzsoca féle EFS .img-ből) de nem állt helyre viszont most már nem jött be a Samsung logó sem, csak a Galaxy SIII-nál folyamatosan ujraindul.
Utána tettem fel egy gyári 3+1 fileos repart unbrick romot. Szépen lefutott a telepítő de a hiba ugyan az, a Galaxy SIII feliratnál folyamatosan ujraindul. A wipe nem segit. Most mit csináljak? A Samsung logóig sem jut el a telefon... -
havri1
félisten
válasz #59816064 #72762 üzenetére
A wipe alatt mit értesz?
Factory reset + wipe cache + wipe dalvik cache? (Dalvik csak cwm alatt van, sima recoveryben nincs)Most melyik 4.1.2 van fent, és milyen mentésed van?
MG2+ új modemet használ, új efs kell. Ennél régebbieknek régi efs mentés kell.[ Szerkesztve ]
havri
Új hozzászólás Aktív témák
- Proxmox VE
- Assetto Corsa Competizione
- Milyen monitort vegyek?
- Youtube Android alkalmazás alternatívák reklámszűréssel / videók letöltése
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- The Division 2 (PC, XO, PS4)
- Gaming notebook topik
- iPad topik
- Renault, Dacia topik
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen