Új hozzászólás Aktív témák

  • fausto

    addikt

    Sziasztok,

    Gondolom megosztom a tapasztalataimat a Samsung szervizfutárjával kapcsolatban. A kamera üvege belülről beporosodott és homályos, csúnya képeket készített és az akku idővel sem voltam megelégedve, átlag használat mellett ~fél napot bírt.
    Múlt hét szerdán hívtam őket, péntekre kaptam időpontot. Egész napos idő intervallumot adnak, 9-17-ig, ezt érdemes belekalkulálni!
    Pénteken kaptam cserébe egy Ace-t. A cseretelefon kicsit viseltes volt, az akkuja már púposodott, naponta többször tölteni kellett, de ez nem tragédia.
    A szerviz honlapján nyomon lehet követni, hogy épp hol tart a javítás. E-mail-be gyorsan válaszolnak, de telefonon nagyon nehéz elérni őket, 3-4 próbálkozás után tudtam ügyintézővel beszélni, egy-egy alkalommal 20-30 percet vártam.
    Hétfőn megvolt a javítás, cserélték a kamerát, az akksit meg a hátlapot (beleértve a „fémes” oldalsó szegélyt), szoftvert frissítettek. Keddre végeztek a teszteléssel, szerdán sikerült velük beszélném és ma kaptam vissza, szintén futár hozta.
    Összességében elégedett voltam a szolgáltatással, kényelmes. Mondjuk a „következő munkanapra elkészül” állítás nem hiszem, hogy gyakran összejön :)
    Lenne egy kérdésem is!
    A szoftver frissítés tulajdonképpen azt jelenti, hogy visszatették rá a 2.3.6-os Android-ot. Nem tudom, ennek mi lehet az oka.
    Ti mit használtok, mit tanácsoltok? Hagyjam a GB-t, frissítsem a hivatalos JB-re (eddig ezt használtam) vagy van valami megbízható, jó CFW (KitKat mondjuk?)
    Ha kapok támpontot, már utána tudok keresni, csak még nincs ötletem, hogy milyen irányba induljak.
    Köszi előre is!

Új hozzászólás Aktív témák