Új hozzászólás Aktív témák

  • atos30

    aktív tag

    Samsung garancia:
    (Samsung experience store tapasztalat)

    Aksira és kiegészítőkre 1 év a gari. Kijelzőre, alaplapra, egyéb belsőségekre 2 év.
    Kijelzőcsere egy esetleges meghibásodás miatt a 2 év alatt végülis bármennyiszer, kivéve ha beégés miatt kell cserélni. Itt az újítás, hogy ha beég a 2 év alatt, akkor beégés indokkal csak egyszer cserélik. Utána is cserélik ha más a hiba.
    Ha bárhol törött a telefon, ugrott a gari. Ha agyon van karcolva, esetleg megütődött, de nincs törés, akkor él a gari.
    A kijelzőcserénél kompletten cserélik a kerettel és aksival együtt, mert ezek egyben vannak( így kapják meg a központtól). Ilyenkor általában a hátlapot is cserélik( az ujlenyomatolvasóval egyben, mert ezek is egyben vannak).
    Ha beázott a teló, ugrott a gari
    Az első a szoftver amit megnéznek, régió/knox rendben legyen.
    Szervizelés után alapból a legfrissebb rendszert kapja a teló, downgrade lehetőség nincs.
    A javított készülék átadása előtt mindent tesztelnek, még a vízállóságot is nyomáspróbával.

    Ha van raktáron az adott színű telefonhoz minden, akkor 3 óra alatt megvan a komplett kijelzőcsere helyben a store- ban.

    Aksicserére számítottam csak, de most a karcos telefonból lett egy makulátlan , gyakorlatilag zsír új telefon.
    Nálam nagyon profik voltak. Segítőkészek és gyorsak voltak. Szóhoz sem jutottam a meglepetéstől. 10/10-es volt a kiszolgálás.

    Engem most megvett a Samsung kilóra! :):)

    A pénz azért van, hogy elköltsük!

Új hozzászólás Aktív témák