Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • E2E4

    aktív tag

    válasz jeni #36228 üzenetére

    Az új jótállási feltételek-ben a 2. megjegyzés szerint erre továbbra is lesz lehetőség.
    Viszont a „szerviz szolgáltatási szint”-et lecsökkentették „ügyfél általi beszállítás”-ra, tehát megszüntették a díjtalan szervizfutár szolgáltatást!

    Biztos, hogy technikailag meg lehetett volna oldani azt, hogy a szervizfutár rendelésekor az esetileg megadott név és cím 30 nap után automatikusan törlésre kerüljön, de mennyivel frappánsabb (értd sunyibb) egy, a Samsungnak költséghatékony, de az ügyfeleknek az eddigiekhez képest hátrányt jelentő intézkedést a GDPR-re fogni, nem igaz?

    Felmerül még az a kérdés, hogy ezzel együtt megszüntették a készülékek gyors-szervizpontokra történő leadását is, ahonnan eddig továbbították azokat a központi szervizükbe? Bár aki a gyors-szervizponttól kellően messze lakik, annak ez édes mindegy…

    SONY WH-1000XM4 | AKG K66 | B&O Hi-Fi Plus (LG AFD-1200)

Új hozzászólás Aktív témák