Új hozzászólás Aktív témák

  • gerner1

    Topikgazda

    válasz panav3 #34469 üzenetére

    Más gyártók készülékeit is érinti. Ugyanis, ahogy samu74 is jelezte, az összes készülék visszavált (fallback) híváskor 4G -ről ⇒3G -re, vagy ha azt nem talál megfelelőt, vagy a torony forgalomelterelés miatt eliutasítja, akkor ⇒2G -re. Gyenge térerő esetén pedig, ezzel gyakran "bentragad" a hívás, vagy "ki sem megy". 4G -n csak akkor van hanghívás (és ezzel együtt nincsen fallback), ha aktív VoLTE használó vagy, ami -jelenleg- csak a Telekomnál lehetséges, de ott is korlátozottan, és csak akkor, ha az adott torony is tudja ezt (mert még ott sem mind..).

    Azok a készülékek, amelyeknek az SAP értékük alacsony, azok sokkal inkább érzékenyek a megfelelő térerő meglétére, viszont kevésbé terhelik meg a szervezetet (így a fejedet is...) elektromágneses sugárzással. Ebben a listában lévő készülékek SAP értéke magas (károsabb, mint az S7 -esé...), és azokkal ritkábban fordul elő ilyesmi, de azokkal is van, mert nincs 100% -os kivétel.

    A legtöbb esetben bevált megoldás, hogy a készüléket 3G/2G aut. -ra kell állítani, mert ezeken van hanghívás, és ha adott esetben így is fallback -olnia kell, akkor csak 1 szintet léptet (nincs több), és az még belefér a megadott speckóba (nem csúszik ki a hívásfelépülés a megadott tűréshatárból). 3G -n is HD hang van híváskor, és a legtöbb művelethez elegendő a net sebessége is.
    Amennyiben pedig ez sem hoz(na) megoldást, akkor szerviz.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák