- EAFC 24
- Diablo IV
- Több mint 20 percnyi játékmenet videón a Dragon Age: Veilguard
- EA Sports WRC '23
- S.T.A.L.K.E.R. Clear Sky
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Xbox Series X|S
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- Végre tudjuk, hogy mikor jön a Test Drive Unlimited Solar Crown
- Befutott az Arcane animációs sorozat új évadának legfrissebb előzetese
-
GAMEPOD.hu
Samsung Galaxy S6 Mielőtt felteszed a topikban a kérdésed, kérjük olvasd el az összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
pixelblondie
aktív tag
-
Berger92
csendes tag
válasz spider80 #9228 üzenetére
Igazából még melegedési gondjaim is vannak. Pl mobilnet ha be van kapcsolva és utazok olyaan forró a teló h használni alig tudom (működni működik csak kellemetlen tartani). És ez még a nagy meleg előtt is így volt. A készülék jobb oldala nagyon forró, a hátulja meg szimplán forró.
[ Szerkesztve ]
-
sid87
senior tag
válasz spider80 #10047 üzenetére
Igen, sajnos ilyen vagyok.
Éjjel nappal ezzel foglalkozom addig míg el nem döntöm melyik legyen a következő telefonom. SIII kiválasztásánál is napokig nem aludtam annyit gondolkodtam hogy Samsung vagy a HTC One X legyen. Nagyjából 3 évre veszek telefont, így minden paramétert meg kell vizsgáljak.G4-nél azt is olvastam hogy kopik a keret. Itt meg hogy puha a fém. De G4-nél a festmény szerű zoomolt kép megintcsak elriaszt.
Be fogok csavarodni.
iPhone 12 Pro Max (Telenor) | Apple Watch S6 | iPad Pro 10.5 | MacBook Air M1 16Gb | Pana Lumix LX100II | burgerem.blog.hu
-
sgeza
veterán
válasz spider80 #10305 üzenetére
Nem is mondtam ilyet, hogy 3 napon belül minden további nélkül elállhatsz, az csak online rendelésnél van, és akkor 14 nap.
A 3 napot arra írtam, hogy a hibával ne várja meg, míg túllép a 3 napon, mert akkor "csak" javítják, 3 napon belül viszont nem kell kérnie a javítást, hiszen ilyenkor bármilyen hiba esetén új terméket kérhet (nem kell jelentősnek lennie)! Az pont nem érdekelne engem, és ezt is hangsúlyoztam, hogy mit jelent ki a Samsung, ez fogyasztóvédelmi ügy. Én biztos nem hagynám annyiban. Ők azt mondják, hogy nem befolyásolja a működést, én meg azt, hogy igenis befolyásolja. Egyébként nem azt mondja, hogy nem jelentős, hanem egyáltalán nem tekinti hibának.
[ Szerkesztve ]
-
sgeza
veterán
válasz spider80 #10308 üzenetére
Nem kell annyiban hagyni. Az esztétikai hiba is hiba. Azt lehet, hogy a gyártó dönti el, hogy a használhatóságot befolyásolja-e, de attól még hiba.
(#10309) kali: Biztos vagy benne, hogy így van? Mert szerintem 3 napon belül ha meghibásodik a telefonod, akkor újat kérhetsz, nem gondolnám, hogy ki van kötve a hiba szintje. Persze ennyire nem néztem utána, így pontosan nem tudom megmondani, lehet, hogy úgy van, ahogy mondod. Bár jelen esetben tényleg mindegy is, mert online vette, ezért a másik megoldással élhet.
(#10310) baani59: erős tipp, hogy nem. Én úgy gondolom, hogy minden szolgáltató többnyire függően adja a telefonjait.
Nem emlékszik véletlenül valaki arra, hogy a legutóbb a francia 5.1.1 után mennyivel jött ki a magyar vodafone-os verzió?
[ Szerkesztve ]
-
sgeza
veterán
válasz spider80 #10326 üzenetére
Ebben igazad van, de tulajdonképpen sosem kaptam teljes értékű választ. A kérdésem az volt, hogy van-e rendeltetésszerű működést akadályozó és azt nem akadályozó hiba, de egyébként mindkettő garanciális hiba? Erre jött olyan válasz, hogy nincs kétféle hiba. Olyan viszont nem, hogy de igen, van kétféle hiba. Ez volt a kérdésem. De nem volt egészen egyértelmű egyszer sem a válasz. Tehát az egyik típusú hibánál cserélik 3 napon belül, a másiknál meg csak javítják, és nem érvényes rá a 3 nap? De félmondatos válaszok voltak csak. Az számomra teljesen egyértelmű, hogy például egy harmadában rózsaszín kijelző az olyan hiba, amit garanciálisan cserélniük kell, és pont nem érdekel, hogy a gyártó mire mondja, hogy ilyen vagy olyan hiba. Itt az elnevezésekben beszélünk el egymás mellett. Számomra minden hiba hiba! Tehát javítandó/cserélendő. Végső soron arra lennék kiváncsi, hogy amire azt mondják, hogy a rendeltetésszerű használatot nem akadályozó hiba, akkor az nem egy garanciális probléma, tehát nem javítják? Mert mondjuk ott van a nevében, hogy hiba. Ezért nem értem. Ezért kérdeztem, hogy van-e kétféle hiba. Amire egyértelmű válaszként azt kaptam, hogy nincs kétféle hiba. Engem alapvetően ez érdekelt, mert ebből viszont az következne, hogy ha bármilyen jellegű garanciális problémád van a telefonnal, amit egyébként javítanának garanciában mondjuk egy fél éves telefonnál is, akkor ugyanezzel a hibával cserélik-e, ha a vásárlástól 3 napon belül viszed vissza? Érthető, amire kíváncsi vagyok?
[ Szerkesztve ]
-
-
sgeza
veterán
válasz spider80 #10405 üzenetére
Jól gondolom, hogy néhány widget launcherhez kapcsolódik, így van, ami a gyárihoz, tehát ha lecserélem pl. novára, akkor ezeket "elveszítem"? Tudod, hogy melyek ezek? Pl. talán az időjáráswidget? Már úgy megszoktam, csak azért kérdem. Nem tudom, hogy át akarjak-e térni én is mondjuk novára. Tulajdonképp nincs igazán bajom a gyárival. Neked mi volt a váltás oka?
(#10404) bandi0000:
[ Szerkesztve ]
-
bandi0000
nagyúr
válasz spider80 #10405 üzenetére
az edge tetszett meg elsőnek az kicsit más, ugyan az a a szoftver tudom, csak abba reménykedek hogy addigra mire veszek javul valamit, én a sony Arc S-em óta úgy állok a telókhoz hogy nem érdekel mennyibe kerül kiadom érte de gyári állapotba tökéletesen legyen használható, ne kelljen rootolni launchert cserélni se akarok mert az pl tetszik, szóval jegelem magam és megelégszek a nokia lumia 520 al
Xbox One: bandymnc
-
bigkokas
tag
válasz spider80 #10521 üzenetére
Laptop..és olvastam is az összefoglalóban, hogy a különállót kellene használni..de nekem. Azal nem találja..mindent töröljek majd így is ha frissitettem??nekem Is csak a frissitésnél de akkor többeknélkül elöfordult letöltési hiba..
[ Szerkesztve ]
Samsung Galaxy Z Fold 3& Galaxy Watch 3
-
bigkokas
tag
válasz spider80 #10523 üzenetére
Ezt vágom..csak az érdekli volna, hogy a 3 gombos szervizmenüs wipe, data chash vagy a menüben a gyári visszaálitást használjam..vagy azt csak odinnál olvastam..már nem emlékszem..lapon miért nem érzékeli nekem a különálló usb- m a telót??
[ Szerkesztve ]
Samsung Galaxy Z Fold 3& Galaxy Watch 3
-
nagyúr
-
nagyúr
-
#67656192
törölt tag
válasz spider80 #11190 üzenetére
Az s4 hátlapja volt eddig a legnagyobb gány, szerencsére sikerült szereznem egy black hátlapot. Az s5 hátlapja szerintem jó volt ahogyan az Alpháé is egyikre sem panaszkodtam soha. Ez az első ami nem jött be, tiszta Sony. Nem baj leragasztottam egy aligátorral. Tok nélkül használom én is az összeset.
Olyan dizájn, hátlap úgysincs ami mindenkinek tetszik.[ Szerkesztve ]
-
pohár
félisten
-
bigkokas
tag
válasz spider80 #14308 üzenetére
Pár napja ismét rendszeressen olvasom a forumot,az új rom miatt.de pár h.sz. van csak..nekem még nem jelzett a smart,vodás vagyok..eddig általában 2.nak szoktuk megkapni..és most túl nagy a csend..😨úgy látszik mindekinek jó ez a coh2 es rom..☺nekem sem sok bajom van vele csak 1..de az nagyon zavaró..
Samsung Galaxy Z Fold 3& Galaxy Watch 3
-
Kékes525
félisten
válasz spider80 #14480 üzenetére
Az jó, ha vannak pozitív tapasztalatok is. Valószínűleg azért terjedtek el a negatívumok, mert a rossz tapasztalatok nagyobb visszhangot keltenek.
(#14482) sgeza: Az sosem árt, ha több programmal nézzük meg. Másrészt a GSAM-ot elsősorban a rootra találták ki, továbbá még nem volt elég idő a program fejlesztőjének 5.1.1 és S6 alatti működés pontosságának, hibáinak felderítésére.
Minden számítógép füsttel működik, ha kimegy belőle, akkor nem működik.
-
nagyúr
-
#67656192
törölt tag
válasz spider80 #15128 üzenetére
Ez most jónak tűnik.
Megszoktam a Samsungokat meg aztán a többi sem jobb.
Nem átlagos a darabszám mindig egyszerre több telefon van náluk. Most 2db Alpha van az irodában és 3db s6 van még használatban. Van még 2db s3 1db s5 meg egy Note4. Szóval az egész kis cég rá van állva a Samsungokra mondanom sem kell, hogy nagyrészt a házhozjövős szerviz miatt szoktunk rá. Azt hiszem a mostani eset után már nem fogunk ennyire ragaszkodni a márkához. Ja tegnap a kollegám megvette a Note4-gyet úgyhogy privát telefonnak ezt a legújabb s6-ot használom. -
rwbag2012
tag
-
#67656192
törölt tag
válasz spider80 #16252 üzenetére
Elhiszem neked. Nokiám addig volt ameddig a Pécsi Nokia szervizt egy jóbarárom csinálta. Ahogy eladta a szervizt én is lepattantam a Nokiáról. N8 volt az utolsó, még megvan.
Aztán jött a Samsung az s2-vel, és a prémium szervízzel meggyőztt arról, hogy adjak ki többet egy telefonért.
Most a Samsung újra meggyőzött hogy nem éri meg a semmiért többet kiadni. Ezentúl jó lesz a sufni is.[ Szerkesztve ]
-
-
Sógi
addikt
válasz spider80 #17821 üzenetére
3 óra kijelző és 3 óra hanghívás összesen a 2 nap alatt! Állandó wifi és 3G mobilnet, legtöbbet mondjuk wifin van...
Tehát nem per nap Ez már durva jó lenne, sztem nincs is ilyen telefon, kivétel az oppo R7 plus vagy az a 6000 mah akkus kínai cucc és társai[ Szerkesztve ]
-
Sógi
addikt
válasz spider80 #17825 üzenetére
Köszi, igen, vágom az akku beállást
Egyébként így próbáltam számolni az akku arányt, lehet baromság:
5,9"/3200mah=0,0018
5,1"/2550mah=0,0020
Ugye az alacsony a jobb érték, viszont a G PRO 2-ben zabálósabb a soc, tehát kb hasonló akkuja lehet arányaiban, nyilván több tényezőtől is függhet még, pl. kijelző felbontás illetve antenna fogyasztás...Várok még pár hsz-t, hátha valaki hasonlóan használja az S6-ot, mint én, ahogy feljebb írtam...
Új hozzászólás Aktív témák
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Betelik a pohár: nagy igény lenne a gyorshajtás-ellenes technológiára
- Azonnali informatikai kérdések órája
- TCL LCD és LED TV-k
- Politika
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Telekom mobilszolgáltatások
- Sorozatok
- Medence topik
- Milyen légkondit a lakásba?
- További aktív témák...