Új hozzászólás Aktív témák

  • malor

    aktív tag

    válasz prolad #334 üzenetére

    Inkább fordítva nézd. A Note volt az etalon és inább az S család volt ahhoz képest lebutítva. A Note elől könnnyen el lehetett hagyni a márkanevet, a Note volt a brand, ha beszéltek róla, addig az S család esetében az S nem lett brand.

    Logikus döntésnek tűnt az egyesítés, hamár mindig is a Note volt a Samsung csúcsa és egyetlen igazi brandje. Arról nem is beszélve, hogy közben más márkák is átvették a Note nevet, így a Note név már nem volt egyedi, mint előtte.

    Hogy a nagy versenytársról is említést tegyek, ami valószínűleg a Samsung vezetésében lehet etalon, ott meg elég csak a telefon brand, nem kell elé márkanév. A Samsung meg még nagyon messze van ettől, de ez lehet a motivációja. Hogy ezzel közelebb került-e a céljához, azt nem tudom.

    Teljesen laikusként azt javasolnám a managementnek, hogy ki kellene találni egy jó brandet, amit aztán védjenek is le. A brand név lehet fontosabb, mint maga a termék. Egy jó brand nélkül, mindig csak futni fognak az amerikai barátaik után.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák