Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Pica

    csendes tag

    válasz David3 #1284 üzenetére

    Ebben nem értünk egyet. Szerintem a márka nem addig tart, amíg "elméletben" (mert az enyém ugye nem jött le) lejön a gyártósorról a termék és ha kimarad a dobozból az USB kábel, az a csomagoló hibája nem a márkáé, meg ha összetörve hozza ki a futár, az a futárcégé, nem pedig a márkáé. Nem.
    Mert nem csak addig tart a márka, amíg megérkezik a kezedbe. Nem. Mert még utána is kurva sokáig tart a márka. A szervízelés, az ügyfélszolgálat, a webshop, a fizikai bolt, és bárki olyannal beszélsz, akin Samsungos póló van, vagy értelemszerűen ilyen dolgokhoz kapcsolódóan bármi, az mind a márka. És ha ebből bárki hibázik, akkor a márka hibázik. Az ő felelősségük, hisz ezzel foglalkoznak (én például nem gyártok telefonokat), az ő alkalmazottaik.
    Szerintem ez ilyen egyszerű. Nem kell őket mosdatni, most a főoldalon olvasom, hogy rekord bevételük van, szóval szerintem ők is leszarnak engem, hisz megy a szekér.

  • petesejt

    aktív tag

    válasz David3 #1284 üzenetére

    "egy ilyen cég miért alkalmaz nem oda illő embereket"

    Mert nincs másik. Sehol. Egy cég sem talál normális munkaerőt. Helyesírás, logika, szorgalom, kedvesség és kb. minden alapvető készség abszolút nulla. Önérzettel, hiperérzékenységgel és a bármibe ocsmány bunkó módon belekötés képességével viszont vastagon megverte mindet az élet, plusz a cancel culture és a beteges szélsőséges bedrótozottak. Tisztelet a rendkívül ritka kivételnek.

    Két év katonaság kellene az összes hisztis nyomorultnak.

    [ Szerkesztve ]

    "Ne félj a haláltól! A stressz minden napodat elrontja, a halál csak egyet fog." - SH

Új hozzászólás Aktív témák