Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kali

    legenda

    válasz #67656192 #21469 üzenetére

    Tisztelt Ügyfeleink!

    Ezúton is értesítjük Önöket, hogy 2015.09.20. után regisztrált termékeinkhez igényelhető szolgáltatásaink köre megváltozik. A Házhozmegyünk szolgáltatás a jelzett dátum után regisztrált mobiltelefon- és táblagép termékeinkre megszűnik. Természetesen a fenti dátum előtt regisztrált készülékekre az eddig is érvényes szolgáltatások elérhetőek maradnak, amennyiben a készülékek regisztrációja 2015.09.20. éjfél előtt megtörténik.

    forrás: link

    sokan keverik vagy egy kalap alá veszik a házhoz kivonuló szervizest és futárt, előbbi szűnik meg, utóbbi a note 4 - és még sok más készülék - esetén megmarad.
    egy ideje nincs már mit javítani háznál a készülékeken, mert nem ott szétkapós típusokat forgalmaznak már, így a szervizes munka kihal lassan, cserés készüléket meg a futár is tud vinni, a kézbesítéshez nem kell szervizes.

    a pc/csc kódot valóban csak ritkán ellenőrzik egyáltalán, a helyreállítással sem kifejezetten foglalkoznak külön.

    Zsombe; senkit vagy semmit sem védek, de amíg nem adsz meg minden szükséges infót, addig csak találgatni lehet és bármi lehetséges.
    nem egyszer volt már rá példa, hogy egy üzlet olyan készüléket értékesített, ami volt már valakinél néhány napig, de aztán elállt a vásárlástól, közben persze eszközölt néhány változtatást a készüléken.
    itt a fórumon is tudok linkelni olyan hozzászólást, aki azzal hencegett, hogy használt néhány napig egy új készüléket, romolgatta és nem eredeti firmware verzióval adta vissza, amikor elállt a vásárlástól, de nem vették észre - azt bizony eladják majd valakinek...

Új hozzászólás Aktív témák