Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Varszegig

    veterán

    válasz iSonic #16655 üzenetére

    "Hogy működik a Prémium Assistance szolgáltatásunk?
    Futárunk az Önnel előre egyeztetett helyen és napon javításra átveszi Öntől a készüléket.
    Lehetőség szerint 1 munkanapon belül megjavítjuk a készüléket, majd az Önnel előre egyeztetett helyen és napon visszaadjuk azt.
    Telefonok esetén a javítás idejére díjmentesen kölcsönkészüléket* biztosíthatunk Önnek.
    Mit kell tennem, amikor a futár felkeres?
    * A kölcsönkészülék minden esetben egy Galaxy Ace (GT-S5830) típusú okostelefon, függetlenül a meghibásodott készülék típusától. A hordozható számítógépek esetében nem tudunk cserekészüléket biztosítani."

    Most azt nem lehet kizárni, hogy a telemax nem akarja ezt betartani, de ez a Samsung hivatalos szolgáltatása.

Új hozzászólás Aktív témák