-
GAMEPOD.hu
Összefoglaló
Kérlek, kérdezés előtt olvasd el!
Legfrissebb ROM
Android 8.0 (az összes magyar készüléken)
Android biztonsági javítási szintje (letöltési linkekkel)
XEH (független) - 2020-12-01 (Frissítés: 2021-01-11)
PAN (Telenor) - 2020-12-01 (Frissítés: 2021-01-05)
VDH (Vodafone) - 2020-12-01 (Frissítés: 2021-01-05)
TMH (Telekom) - 2020-12-01 (Frissítés: 2021-01-04)
Új hozzászólás Aktív témák
-
kbadam4
csendes tag
Hello,
Samsung Galaxy A5 2017
Vásárlás időpontja: 2017.02.10.
Kijelző meghibásodása: 2017.02.22. (Igen: nem egészen két hetet bírt)Nem működik 12 nap után az érintőkijelző. Egyszerűen tönkrement.
Csak néha-néha veszi az érintéseket, főleg az érintőkijelző baloldala nem fogadja az érintéseket.
1-es, a betű, q betű sokadik nyomkodásra íródik be! Képernyőzár feloldása szinte lehetetlen, kb. 10-re sikerül felödlani. Használhatatlan!Újraindítás, gyári reset hatástalan!
Garanciális javírásra beküldve!
-
kbadam4
csendes tag
T-Mobiltól lett véve hűségre (céges).
Üvegfólia volt rajta, de levettem róla, eredmény ugyanaz.
Az is érdekesség, hogy bevittem a T-Mobilba, hogy küldjék szervízbe, de ott mikor mutatni kellett a problémát, tökéletesen működött!
Kicsit hülyének éreztem magam, utána hazavittem és otthon megint rossz volt. Gondoltam, hátha bezavarja a sim-kártya, vagy az sd-kártya, de azok nélkül is továbbra is szar volt.
Utána megint bevittem és akkor már sikerült szemléltetni a problémát!
Teszek föl nemsokára videót a problémáról nektek!
-
-
kbadam4
csendes tag
Szervízből visszajött majdnem 3 hét után.
A szakértők a szervízben megállapították: a készülék nem hibás.
Hiba nem tapasztalható.Természetesen ugyanúgy szar a telefon továbbra is! (Az igaz, hogy néha 5-10 percre magához tér a telefon,
és akkor hibátlan a működése, de 99%-ban a videón látható hibát produkálja!A szervízesek igazán megnézhették volna komolyabban is a hibát!
Most megint 3 hét szervíz!A hibajelenség:
https://www.youtube.com/watch?v=GgZNDCfPRCY&feature=youtu.be -
kbadam4
csendes tag
Hello,
Visszajött a telefon, miután másodszorra is vissza volt küldve javításra. (Első alkalommal nem tapasztalták a hibát) Ma vettem át a javított készüléket! A kijelzőt nagyon szépen kicseréltétek, kifogástalanul működik, viszont!
A HOME gomb a kijelző csere után valamiért nem olyan mint kellene! Lötyög kissé, és nem olyan gördülékeny a megnyomása és picit ropog, mikor megnyomom... Nem ilyen volt új korában... :-I
Használható, de egy kicsit zavaró. Lehet, visszaküldöm nekik harmadjára is...
Ádám
-
kbadam4
csendes tag
válasz HarleyCustom #784 üzenetére
Hello, nem tudja az OTG-t! Ami 2017-ben BOTRÁNY!
-
kbadam4
csendes tag
Nah, végre február 23. után véget ért a szenvedés, kicserélték a HOME gombot is! (Érintőkijelző meghibásodás, majd utána szervízelés után HOME gomb lötyögés)
1. alkalom, 2 hét szervíz: a hiba nem tapasztalható a szervízben
2. alkalom, újra 2 hét szervíz: a hibát végre észlelik, kijelzőt kicserélik
3. alkalom, 2 hét szervíz telefon kijelző kifogástalan megint a csere után, de a HOME gomb lötyög, recseg, ropog -> HOME gomb csereDe le a kalappal a szervíz előtt, mert a reklamált hibát, hibákat végül szakszerűen javították! Csak a probléma az volt, hogy a szervízjárat hetente jár, így ha pl. kedden leadom a készüléket, akkor, következő hét hétfőjén küldik föl Bp-re, és onnantól kezdve 2 hétre ígérik a telefont a T-Mobilosok. Jó esetben (mint most is) 1 hét alatt visszaér hétfőtől számítva, tehát nem közvetlen a szervíz hibája ez a hosszú várakozási idő!
(Pechemre a Prémium Assistance szolgáltatás a Samsungnál csak pár napja vette föl az A5 2017-et a palettájára :I )
Ez azt jelenti, hogy elvileg 3 nap alatt szervízelik a telefont, sőt háztól viszik- házhoz hozzák és még cseretelefont is adnak, ha kérek...
Köszönöm szépen a javítást! Ezért kell Samsung telefont venni, mert jó a háttérszervíz! Egy noname kínai telefonnál lehet, nem lett volna ilyen szakszerű javítás...
(Köszönöm különösen annak a szervíz-technikus kollégának, aki a szervíztől írt nekem a telefon miatt, mert olvasta ezt a fórumot és felismerte, hogy pont az én készülékem van az ő kezében) Segített és támogatott illetve tájékoztatott a telefonom aktuális állapotáról, ami nagyon megnyugtató volt!
[ Szerkesztve ]
-
kbadam4
csendes tag
válasz HarleyCustom #820 üzenetére
Ha nem érted, akkor pl. ezért:
Mobilaréna tesztje a Samsung Galaxy A5 (2017) telefonról, ahova most írkálunk, pont ennek a tesztnek a fóruma!
Íme, idézem:
"... Adatátvitel, akkumulátor
Felsorolás jellegű specifikációt prezentálnék: Cat.6-os LTE (300 Mbps), kétcsatornás WiFi, GPS (és GLONASS), Bluetooth 4.2 (A2DP, EDR, LE), NFC. Mindenki szemezgesse ki magának, ami fontos, inkább fókuszáljunk arra, ami nincs: vezeték nélküli töltés és infra, mindkettő nélkül egész jól el lehet éldegélni. (Mondjuk a múltkor kórházban voltam látogatóban, a páciensnek három napja mondták, hogy majd hoznak a tévéhez távirányítót, de hát… szóval a nála lévő Redmi 3S-re felkerült egy megfelelő app, amely a méltán népszerű Acoustic Solutions márkájú tévét képes volt kezelni, onnantól a tévézés meg volt oldva.) És OTG sincs, ami kicsit szomorú ezen az árszinten azért. Mivel ez mégiscsak egy telefon, essék szó a beszélgetési hangminőségről is, ami egyrészt kifogástalan, másrészt meglepően hangos tud lenni, ha az ember a maximumra állítja. A kétkártyás változatok csak dual standby módban működnek. ..."
Értitek már, hogy miért?
[ Szerkesztve ]
-
kbadam4
csendes tag
a.joe írta:
"... Hali. Tudja az usb otg-ét. Nem is értem hogy miért vezetnek félre. ..."Sajnos én magam is azt írtam a fórumba, hogy nem tudja az OTG-t! És én ezért vezettem mindenkit félre! Én is ezt olvastam a tesztben. Ennek okát akartam elmagyarázni, hogy még a nagy tesztmesterek is hibásan tudták, pedig ők aztán "alaposan" letesztelték a telefont!
Megaztán ki is próbáltam a dolgot, van egy microusb-s OTG kábelem, S5-tel működött, ugyanezt kipróbáltam egy microUSB- USB-C átalakítóval + Samsung A5 2017-tel és így már nem működött a dolog -> számomra konklúzió/megerősítés volt, hogy ez tényleg nem tudja az OTG-t, mert a teszten is így írták! ;-)
Szó sincs szarkazmusról! ;-)
[ Szerkesztve ]
-
kbadam4
csendes tag
válasz Hejja1234 #833 üzenetére
Hát bosszantó volt elégge az biztos!
De lehet epp mikor szervizben volt először lehet pont nem produkalta a hibat es nem irtam le szajbaragosan a roblemat. Utana meg a tenyleges javitas utan meg a home gomb hibat nem vette eszre, lehet hogy napi 60-80 telo javitasa kozben nem tunik fel nekik.Meg ugye a legtobb telot rendben megjavitjak, aki elegedett ugyse fog a forumba irogatni, igy ugy tunhet hogy szarul dolgozik a szerviz...
Ezert irtam azt amit, es ez nem vicc volt! :-)
-
kbadam4
csendes tag
válasz leslieke #837 üzenetére
Így még nem jártam, de szerintem félő, hogy érintőpanel csere lesz ebből...
(Nekem már 12 naposan elromlott a kijelzőm, akkor a kijelzőnek főleg a bal oldala (figyelem, neked is a baloldali kapacitív érintőgombbal van gondod)
Nekem a legjobban a billentyűzet használatakor ill. a képernyőzár feloldásakor volt bosszantó a hiba, főleg az 1-es, q, a, y, shift, Sym gombok nem, vagy csak ritkán érzékelték a megnyomást. De néha pár percre tökéletesen működött minden! Utána megint szar volt...
Másnak lehet más a véleménye, de szerintem ez komoly hibára utaló jel! Lehet szervíz lesz belőle neked is!
[ Szerkesztve ]
-
kbadam4
csendes tag
Megérkezett egy szoftverfrissítés (T-Mobilos A5 2017).
Ami elsőre feltűnt: képernyőzár feloldása mintával:
eddig rezgett a mintapontok megérintésénél, most ez a frissítés óta nem rezeg,
sőt nincs is lehetőség (vagy nem találom) ezt beállítani, hogy a pontok érintésekor rezegjen egy picit...Valaki ötlet?
-
kbadam4
csendes tag
válasz férfiállat #2919 üzenetére
Nekem sem szinkronizálja a gmail a leveleket automatikusan.
Csak ha megnyitom és manuálisan frissítek.Tehát ha jön levelem arról nem kapok értesítést!!!!!!
-
kbadam4
csendes tag
-
kbadam4
csendes tag
válasz spider80 #3026 üzenetére
Kicsit árnyaltabb a kép, mert már kétszer volt hivatalos Samsung szervízben garanciális javításon.
Egyszer a kijelzőt kellett kicserélni, mert meghibásodott, másodszor meg a HOME-gombot kellett
kijavítani, mert lötyögve rakták össze az első szervíz után.Szóval korábban már kétszer szédszedte meg összerakta a szervíz!
-
kbadam4
csendes tag
Sziasztok,
a szervíz nálam jelesre vizsgázott.
Garanciában megjavították a beázott A5 2017-et!Ki kellett cserélni a következő alkatrészeket:
vibramotor, hangszóró, headset csatlakozó, home gomb, antenna, antenna nfc, akku, érintőgomb fólia,
hátlap fekete, főpanel AM-A520F/DL, csengő modul, főpanel érzékelő fólaia, érintőplexi + LCD fekete, Rework kit, előlap keret fekete.Szerintem az én esetem kivételes, mert a beázás előtt 2-szer már járt náluk a telefonom, kétszer volt már szétszedve. És esetleg nem úgy rakták össze, hogy 100%-ban tökéletesen tömítsen. Ezért is ázhatott be.
Senkinek nem ajánlom, hogy vizeskedjen a telefonjával, mert amúgy a samsung vagy sony a vízállóság ellenére nem vállal garanciát, ha beázik a telefon!
-
kbadam4
csendes tag
válasz kasata91 #3367 üzenetére
Próbálj meg egy restartot. Nekem fordított volt a probléma múlt héten:
Még a csengőhang is a belső hangszóróból szólt, még akkor is, ha pl. beszélgetés ki lett hangosítva, vagy ha zenét játszottam le, csak a belső szólt, a külső soha!
Újraindítás (Reset) megoldotta a problémát!
-
kbadam4
csendes tag
válasz Gabesz1019 #3627 üzenetére
GOOGLE NAPTÁR TELEPÍTÉSE ÓTA NEKEM IS JÖNNEK AUTOMATIKUSAN A GMAIL LEVELEK, ISMÉT SZINKRONIZÁL!!! EZER KÖSZÖNET!!!
Új hozzászólás Aktív témák
- Xiaomi Redmi Note 9s 128/6 GB 34.9E !!!
- Moto G84 12/256 Viva Magenta - garancia 2025 november végéig
- Xiaomi 11T Pro 256GB Meteorite Gray (szürke)
- Samsung Galaxy S23 Ultra 12/512gb fantomfekete + gyári töltő + Sp Connect tok
- Új állapotú iPhone 13 256GB 91% akku - Vodafone/Független eSIM - Ingyen csomagküldés!