Új hozzászólás Aktív témák
-
arn
félisten
a crytekes jatekok mindig a sebessegukrol voltak hiresek amugy orulnek, ha jobban kihasznalnak a sokmagos gepek potencialjat.
benchmarkot dobhatnanak melyik kartyan hogy teljesit.
[ Szerkesztve ]
facebook.com/mylittleretrocomputerworld | youtube.com/mylittleretrocomputerworld | instagram.com/mylittleretrocomputerworld
-
koko52
veterán
Na az nagyon hiányzik. Végre kezd normalizálódni az ára, nem hiányzik egy új vásárlói bumm. Reméljük a 2*8 azért elég lesz.
"Meglepetten néztünk Európára, arra, hogy mennyire nyitottak az országok, és vannak, akik csak úgy magukhoz veszik a bevándorlókat, fel nem ismerve azt, hogy egy napon a saját hazájukban kisebbséggé válhatnak."-Ernst Roets
-
arn
félisten
itt azert az lenne erdekes, hogy mennyi vele, es mennyi nelkule... a tobbi nem a raytrace rendert minositi. a lenyeg, hogy lenyegesen kisebb terhelessel legyen raytraced, mint eddig. amugy lehet a masikkal is 4k 60fps cuccot csinalni ugyesen, csak kerdes milyen megkotesekkel. a techdemok mindig sokkal jobban neznek ki, mint az atlag.
facebook.com/mylittleretrocomputerworld | youtube.com/mylittleretrocomputerworld | instagram.com/mylittleretrocomputerworld
-
Tyrel
őstag
Hm, és a voxelizáció miért nem terjed gyorsabban, ha alapvetően jobb, ill. több mindenre ad lehetőséget?
Mondjuk a kézenfekvő válasz az lenne hogy nehéz implementálni, de közben indie stúdiók is csinálják, akiknek nehéz/időigényes technológiákra nincs se pénzük se idejük... Pl. Space Engineers alatt is voxeles motor van... Szóóóval miért nem csinálják?
Turenkarn
-
félisten
Szerintem ebben tévedsz.
ITT [link]azt írják, hogy az RT mag szabadon paraméterezhető INT4 számításnál nem csak háromszög metszésre.
VXGI új verzióját még nincs egy éve, hogy bemutatták és az egész a SVOGI ra épül. Itt [link] volt róla előadás szerintem érdemes megnézni elég sok emberkének is it a fórumban akik NV-t veszik elő a DX 12 DXR hibájáért , mikor ők már régebben is a Voxel -alapú RT mellett álltak.
Unreal meg egy hónapja támogatja és Voxel alapú szintén az RT magokat kihasználja.
Itt egy összehasonlító teszt és a srác írja hogy az RT magokat kihasználja VXGI számításnál, bár az nem írja valóban hogy RT számításra vagy pedig egyéb feladatokkal tehermentesíti az általános processzort vele.
érdemes összehasonlítani a két eljárást a videón is:
[link]"My thoughts
There are some issues that crop up here and there. In the part one video neither ray tracing build of the engine handles the spotlights correctly nor some of the translucent effects or particles. There are missing things in each. Turning on global illumination tends to darken the scenes. I’m guessing that is due to every material being very metallic, although I’m not sure why dynamic entities seem to be lacking bounces on their mesh."
nagyon sok függ a grafikus motortól, sőt szerintem ezen áll és bukik az egész dolog.
[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
félisten
Ezt honnan vetted hogy a DXR-t idehoztam? vagy honnan jött neked az utolsó bekezdés? sehol nem írtam hogy a VXGI a DXR hez kapcsolódik.
Szerk:
A srác a videón nem DX alatt futatta VXGI -t az Unreallal.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen TV-t vegyek?
- Honda topik
- No Voice in the Galaxy
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- KERÉKPÁR / BRINGA / ALKATRÉSZ beárazás
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- További aktív témák...