Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • qad

    senior tag

    válasz [CsuCsu] #36 üzenetére

    Bocs de én úgy volnék vele hogy kezeljünk mindent a maga helyén. Értem én, hogy csúcs játékhoz csúcsgépigény dukál, de ez már egyre jobban konzolosodik. Azaz basszunk az egész programozásra és a paraszt elégedjen meg a 60 fpsel, felette már minek optimalizáljon netalántán 200 fpsig. A cpu használaton is azért akadtam ki mert ghost recon wildlands játék single player részével játszok és 70% alá nem megy a cpu használat, átlagban 85% körül mozog. Kérdem én akkor mi az anyjukért nevezik magukat videojáték fejlesztőknek ha nem a videokártyát terhelik?

    A többi hozzászólónak:
    El is jutottunk odáig hogy inkább a videokártyán kapcsolnám ki az effekteket és az terhelje(több játék is használhatja az effektet), ne a procimat (a cpu terhelést meghagynám multiplayer játékoknak) arról nem beszélve hogy ez effekt csak egy játékban lenne elérhető. Az sok magos cpu ár és a csúcs rtx videokártya ár viszonyításával viszont egyetértek bár párhuzamot nem vonnék. Alma és a körte esete, ennyi erővel videokártyát is dobjuk ki a gépből és várjuk meg az AMD 64 mag 128 szála dinnyéjét 2,5 m-ért.

  • kenwood

    veterán

    válasz [CsuCsu] #123 üzenetére

    En nem azon vagyok kiakadva,hogy a crysis 3. hat ev utan sem megy 4k 144 fpst semmilyen gepen.
    En azon,hogy a far cry elso resze 15 eve jott ki,es a legujabb picit szebb,van par uj effekt,de ugyanaz a rajzolt fos,mint az osszes tobbi jatek.
    Amikor a need for speed elso reszet meglattam pcn,arra tippeltem,5-10 ev,es olyan lesz egy autos jatek,mintha videot neznel.
    Az ujabb reszek nyilvan reszletesebbek,kevesebb a szogletes pixel,de tavolabb vannak egy videotol,mint az elso resz.
    Tenyleg ennyire nehez fotorealisztikus jatekot csinalni, hogy a fejlesztok meg sem probalnak abba az iranyba elmenni,hanem ugyanazokat a nevetseges engineket csiszolgatjak 10-20 even at?
    Most komolyan ? Nezzunk mar meg egy ember arcot a GTA V-ben?
    Tenyleg ez a max. amit ki lehet belole hozni?

    Ha mewgnezunk egy 2004-es mobilt ( a 8800 sirocco 2006-os), vagy online videot,weblapot,exotic sport cart, barmit, csak nevetunk, hogy ilyen is volt ? Tenyleg csak 15 ev telt el ?

    Ha megnezunk egy 2004-es meg egy 2019-es AAA jatekot,akkor meg kb. elkezdunk gondolkodni, hogy melyik is az ujabb?

    Szerintem 20 eve nem tortent semmi lenyeges dolog grafikailag.
    Kicsit olyan,mintha egy hazzal sok gond lenne-
    Lefestik,kap uj nyillaszarot, megcsinaljak a keretet is,de meg mindig ezer gond van vele.
    Ahelyett,hogy mar reges-reg lebombaztak volna,es epitettek volna egy uj,normalisat a helyere, szenvednek a lyukak tomogetesevel.

    [ Szerkesztve ]

    Mi kell az alaplapba? Procibol egy, Rambo 2. <> Egyetlen vizmolekulaban tobb hidrogen atom van,mint ahany csillag az egesz naprendszerben

  • kenwood

    veterán

    válasz [CsuCsu] #134 üzenetére

    Az elso felevel nem ertek egyet.
    Itt egy viszonylag friss AAA jatek :
    [link]
    Lenyegeben nincs benne egyetlen objektum sem,ami picit is hasonlit a valodira.
    Kizart,hogy ez direkt lett ennyire "mesterseges"

    [ Szerkesztve ]

    Mi kell az alaplapba? Procibol egy, Rambo 2. <> Egyetlen vizmolekulaban tobb hidrogen atom van,mint ahany csillag az egesz naprendszerben

  • Tetsuo

    aktív tag

    válasz [CsuCsu] #134 üzenetére

    "A grafikai elorelepessel pedig az a problema, hogy a haladas exponencialisan nagyobb emberi es gepi eroforrasokat igenyel. Nagyot novekedett a poligonszam, a felbontas es az altalanos objektum es NPC mennyiseg. Ezek felzabaljak azokat az eroforrasokat, amiket a technologiai fejlodes hozott."

    Igen, ezt tudjuk, és ez csak az egyik gond; a másik, hogy valóban (ahogy az előző hozzászólásban említve van) nem fejlődik a fizika egyáltalán, sőt egyéb technika még inkább visszafejlődik, pl. a hangzás is sok esetben.
    A tartalomról, vagyis a dizájnon túli művészi játékélményről már ne is beszéljünk. Sajnos rém egyszerűek és sablonosak a mai játékok.

Új hozzászólás Aktív témák