Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz gejala #17 üzenetére

    Nekem nem villognak a textúrák az AO bekapcsolásával. Próbáld meg az API-t változtatni.

    Az, hogy csak részlegesen PBR a Glacier, illetve nem GPU-driven pipeline már azt jelenti, hogy le van maradva. Azért néznek ki az említett játékok jól, mert PBR mellett GPU-driven pipeline-t használnak. A Glacier ott járt pórul, hogy a Square Enix a Dawn Engine-be rakta a pénzt, ami már PBR és GPU-driven pipeline, viszont így a meglévő motorok fejlesztését nem pénzelte, mert úgyis a cseréjük volt napirenden. Az IO Interactive csak peches, hogy a válás miatt most nem férnek hozzá a technológiához, ami eddig megvolt. Persze valószínűleg a játék miatt megérte, de a videókon látszik, hogy a grafika messze van a 2018-as szinttől.

    Nem az számít, hogy az életciklusa alatt mennyi megy el, hanem az, hogy egy meghatározott idő alatt, és addig nem ment el elég. Ezért lett a Rise of the Tomb Raider időben Xbox-exkluzív, mert a Square Enix nem akarta viselni a kockázatokat, így megosztották azt a Microsofttal. Jelen formában mind a három Tomb Raider bukás. Egy darabig most pihenni fog Lara.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák