Új hozzászólás Aktív témák
-
Graphics
Jómunkásember
Hogy rendelt a Hertz, amikor tavaly csődbe ment?
EAGET 1TB SSD review - https://logout.hu/bejegyzes/graphics/eaget_s600_1tb-os_ssd_aliexpressrol_kihagyhatatlan.html
-
-
Taszillo
tag
Csődhelyzet az fizetési zavar, nem egyenlő a megszűnéssel vagy a felszámolással.
A kolléga megvádolta a nyomtatót öngyilkosságra való felbujtással: "Rendeljen cián patront!”
-
-
-
Noukoum
veterán
Soknak tűnhet ez a 100e darab, de 2021-ben valószínűleg legyártanak legalább 900e autót és jövőre teljesen reális cél a 1,5 millió darab. Persze brutális hogy a világ egyik legnagyobb autókölcsönzője lecseréli a parkjának ötödét villanyosra de hát ezzel lehet nagyot kaszálni. Hiszen ez nem csak a jövő hanem a jelen is.
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
Csak azt nem értem miért csak Teslát, lehet valaki mást szeretne kipróbálni. Lehet csak azért kölcsönözi ki, h mielőtt megveszi tesztelje. Szóval mi lehet ez a nagy Tesla mennyiség. Olcsóbban kapja ha sokat rendel?
Mi 11 Lite 5G 6/128 :)) Xiaomi Redmi Pad 4/128 GB, Laptop Asus Oled Vivobook 16GB/1TB " Azért vagyunk, h legyünk " by pusszycat [175cm/104kg.]
-
-
Noukoum
veterán
válasz pusszycat #15 üzenetére
De miért rendelne mást ha ezzel jár a legjobban? Egyébként a cikk nem írja hogy nem lesz más. Ha lesz is nem kerül a sajtóba, mert nincs reklámértéke. És amúgy is a többi gyártó sokkal rosszabbul áll gyártásban, nem tudnak ilyen mennyiségű autót ilyen célra fordítani.
[ Szerkesztve ]
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
adamklark
senior tag
-
Graphics
Jómunkásember
válasz adamklark #18 üzenetére
Nem írtam sehol azt, hogy lehúzták a rolót.
Mindössze annyit írtam, amit olvastál is, a hírben pedig erre egy utalás sem volt.
De részemről zárom is.
[ Szerkesztve ]
EAGET 1TB SSD review - https://logout.hu/bejegyzes/graphics/eaget_s600_1tb-os_ssd_aliexpressrol_kihagyhatatlan.html
-
mjani1172
addikt
Na most rákeresve a Hertz+ csődre, bőven van találat.
És azért nekem is furcsa:
-hogyha egy cég egy pillanat alatt összef.sta magát annyi tartaléka nem volt, akkor mégis mitől lett ennyire tele, (hiszen még nem ívelt fel a kölcsönzés sem, jóformán áll a turizmus)?
-kb ennyire hihetünk bárminek. -
adamklark
senior tag
válasz mjani1172 #22 üzenetére
sajnos fogalomzavar van ezzel kapcsolatban, lehet magyar nyelvben van összekeverve. ha egy cég tudja hogy rosszul áll (de nem úgy hogy másnap lehúzza a rolót) akkor kérhet eljárást, szépen kifizetik akiknek tartoznak és kivárnak, ilyenkor szoktak általában valami segélyt/befektetést kapni másik cégtől. persze ha azt olvasod hogy "csőd" egyből arra gondolsz hogy tönkrement a cég
-
adamklark
senior tag
hát ilyen a céges világ, pl Apple mininél is ment a sírdogálás hogy nem teljesített jól, most 30 millió helyett 25 milliót adtak el (ez példa), gondolom a Hertz előre szaladt ezzel. Trump is azzal szedett be sok pénzt hogy a kamu szar cégeit csődeljárás alá tette (részletekre nem emlékszem)
-
.Szaki.
addikt
válasz pusszycat #12 üzenetére
Valószínűleg ha bajban voltak, akkor most ezzel próbálják kihúzni magukat. A Teslával szerintem kifejezetten jó lóra tettek. Aztán ha végre sínen vannak nem elképzelhetetlen, hogy lesz más is.
Mindazonáltal én úgy gondolom, hogy minél nagyobb darabszámban rendelnek, annál jobb az árajánlat, másrészt pedig szerintem szerviz és egyéb költségek miatt kényelmesebb és hatékonyabb is lehet egy márkával dolgozni.
-
Hintalow
senior tag
Valóban szépen bedőltek, ki is paterolták a filléressé vált részvényeit a tőzsdéről (tudom mert a párom bevásárolt belőle a mélyponton )
De azóta megy felfelé, pénz meg onnan van, hogy egy bazinagy befektető bevásárolta magát, ha jól emlékszem.Ha a multiverzum teória igaz, akkor van egy univerzum, ahol nem az.
-
Uzi74
senior tag
válasz pusszycat #12 üzenetére
Volt olyan (kisebb) német kölcsönző, hogy a sok elektromos típusra állt rá (a belépő modellektől taycan-ig), de sokkal több matek volt más típusoknál a szervízbe járással (főleg gyerekbetegségek, updatek miatt) és az kezdő eautós ügyfelek is többször lukra futottak a töltőkkel mint a superchargerrel. Végül csak a teslát hagyták meg a portfolióban (nem vagyok Tesla fan, más gyártó elektromos autójával járok)
-
worxland
addikt
válasz pusszycat #12 üzenetére
"Csak azt nem értem miért csak Teslát, lehet valaki mást szeretne kipróbálni. " - ez kölcsönző, nem próbajárat, nem fogja érdekelni, hogy a vevő nem is bérelni akar, hanem próbálgatni. A jövőbiztos (elektromos) járgányok közül pedig a Tesla a messze-messze vezető márka (legnagyobb tőke, legtöbb szállítható autó, elég megbízható autók, kiépített és jó töltőhálózat, megfelelő méretkategóriák, jó hatótávú akkupakk, legnagyobb tapasztalat). Logisztikai szempontból a Tesla a megfelelő (és jelenleg egyetlen) választás egy ekkora flottához.
[ Szerkesztve ]
''It's difficult to work in a group when you're omnipotent.'' - Q
-
gyuszos
tag
válasz GoldhandRent #21 üzenetére
"A Tesla tart ott az önvezetésben, ami képessé teheti a Hertz-et a jövőben arra...."
Nem, sehol sem tart még vele.....ígéret hegyek vannak, meg a semmire beszedett lóvé,
de az önvezetés az még látótávolban sincs.