Új hozzászólás Aktív témák
-
axioma
veterán
Majdnem. Esetemben a fenntartasi koltsegek csak megteremtettek a lehetoseget hogy racionalisan belevagjak az auto lecserelesebe mint beruhazasba (1.85M akkor). Mivel a "nagy" autonk prius I. volt es megvolt az az erzes, hogy allok a dugoban nem fustolok, en mar akkor akartam volna a sajatom helyett elektromost (mivel nem nagyon ultem benne - prius dinamikaja azert mas - igy a tobbi szempont nelkul), csak se penzunk nem volt ra, se nem lett volna tobb hobbikoltesnel a rovid tav, nem parkoloovezet hasznalat miatt. Aztan munkahelyvaltas hozta meg a gazdasagi kulonbseget mind a ketto szempontbol, akkor ne'mi kolcsonnel de megterules miatt az belefert, megle'ptem.
-
Somatom
veterán
Ezzel maximálisan egyetértek. Ha az nekik jobb, akkor azt fogják venni az emberek. Miért kell ezt korlátozásokkal irányítani? Sztem a legtöbb embert nem érdekli, hogy mi hajtja az autóját. Engem sem. Nagyon kevesen vannak dízel/benzin fanatikusok. Gyártsanak olyan villanyautót, ami legalább azt tudja, amit a mostani dízelem és annyiba is kerül és esküszöm, hogy minden terelés nélkül, teljesen önszántamból azt fogom venni. Az öko baromsággal meg hagyjanak békén! Kb. egy évig egyáltalán nem volt Magyar gázolaj az autómban. Amivel hazajöttem, azzal ki is mentem. Most is csak az árkülönbség miatt tankolok itthon. Ennyit a lokális szennyezésemről!
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
Új hozzászólás Aktív témák
- Villanyszerelés
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Viccrovat
- Gaming notebook topik
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Elemlámpa, zseblámpa
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- SSD kibeszélő
- OLED TV topic
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- További aktív témák...