Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ribizly

    veterán

    válasz Jinxb1rd #18 üzenetére

    Én ezzel nem értek egyet. Nem az engine miatt szokott gond lenni. Pl. ott vannak azok amik tök rendben voltak (pl.: Bulletstorm, Borderlands, Clive Barker's Undying, Ace Combat 7: Skies Unknown, Gears of War 4, Injustice 2, MKXL, Moto Racer 4, Tekken 7, Hellblade: Senua's Sacrifice, stb), de azok nem azért vannak rendben, mert véletlenül úgy sikerült, hanem mert a fejlesztők tudják, hogy mit csinálnak. Azoknál ahol széthullik a játék nem az engine-t kell szidni. ;)
    És akkor arról nem is beszéltünk még, hogy hány cím jelent meg Unreal Engine-el:
    [link]
    Én is meglepődtem.

    |•| https://hardverapro.hu/tag/ribizly |•|

  • válasz Jinxb1rd #18 üzenetére

    Egyetértek! :)
    Tudom hogy a Pubg rossz példa, de a mai napig szarul fut konzolokon. Most már mondjuk elfogadható, 30 FPS-t épp tudják tartani ahogy láttam. De ha PC-n is veszem, a Ring of Elysium alatt futó QuickSilverX engine is könyebb a hardverre.

    Aztán ott a RiME, konzolokon az is szabálytalan frame pacinggal küzd. Ark Survival, no comment. Kingdom Hearts III, új játék és konzolokon bumm, ott a rossz frame pacing dropokkal 30 FPS alá. Spyro Reignited Trilogy, droppok és rossz frame pacing konzolokon.

    Aztán ott a Hellblade, ahol csak pislogtam, hogy lejjebb kell vennem a beállításokat, mert ha jól emlékszem QHD-n maxon ilyen 40-50 FPS-sel futott és bizonyos helyeken iszonyatosan droppolt.

    (#22) Jinxb1rd +1 Én is pontosan így látom! :K

    [ Szerkesztve ]

    Nexus 5x > Pixel 4a 5G \\ AMD Ryzen 5800X3D - Gainward RTX 3070 Phoenix \\ Asus Zenbook 14 Oled UM3402YA \\ Playstation 5 \\ DJI Mavic Mini \\ Nintendo Switch Neon v2 \\ Steelseries Arctis Nova 7 \\ Steam/Origin/Epic Games Store/GoG/Ubi Connect: Hopkins955

Új hozzászólás Aktív témák