Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • l4ci

    senior tag

    válasz Sordoran #11517 üzenetére

    Szerintem egész jól lehet haladni benne, ha tudsz vezetni és kikapcsolod a fék assistot. Nem kell félni, megcsúszni nem fog, max kiszélesíted a pályát, ami Monacoban, Bakuban és Szingapúrban kicsit necces, mert össze is tudod törni a kocsit (ilyenkor azonnali DNF), de máshol amúgy nem gáz.

    Én az Ausztrál verseny előtti héten kezdtem újra, tavaly már feltelepítettem, játszogattam rajta, de nagyon szenvedős volt, mert fék assisttal mentem és nehéz volt megszokni a sok agresszív állatot. Tehát az ausztrál nagydíj előtt kezdtem újra league 7-től, kb 200-250 pontom volt, múlt hétvégén, a bahreini nagydíjon már league 1-ben voltam (2500 pont), most 4700 körül vagyok és egy aero alkatrészen kívül minden megvan. Számít a tuning is, de annyira nem kritikus, inkább csak magasabb ligákban fontos, én league 5-ben kapcsoltam ki a fék assistot, mert még low-on is nagyon lassít és amúgy is van ideális nyomvonal, ami dinamikusan mutatja a féktávokat is.

    Most azért küzdök, hogy a safety rating-emet bevigyem zöldbe (3.0 fölé), mert a sok idióta (élő ember és AI bot is) állandóan nekem jön és ha bármi okból ütközünk, akkor többnyire az én ratingemet is rontja. Amúgy egész jó kis game, én még csak egy kocsit vettem meg (Ferrarit), mert duel-ekre sok ember szerint ez a legjobb, de eventekre (minden F1 hétvégén) állítólag a Mercedes a legjobb. Ha nem tudok Ferrarival bekerülni a gold ligába, akkor meg fogom venni a Mercit is, ez még mindig nem olyan durva, mint a RR3 esetében, egész jól lehet haladni, mivel nincs karrier, csak az éves 20-21 versenyhétvége, amúgy meg duel-ekkel tudsz szerezni mindent.

Új hozzászólás Aktív témák