Új hozzászólás Aktív témák

  • UnA

    Korrektor

    válasz puttputt #50 üzenetére

    Ne legyen Messenger... csak növeli az így is borzasztó facebookos kötödést. :)

  • kenwood

    veterán

    Azert van ez,mert van az egyszeru ugyfel,aki csak fizet,es nincs vele baj, meg van a tobbi.
    Az elso kategoria a tiszta haszon,a masodik meg inkabb boldogitsa a konkurenciat.
    A magyar egy nagyon arerzekeny piac, ha 10 forinttal olcsobb a paraszteknal,mint ott,ahol kinyaljak a segged,akkoris az elobbinel fog a tobbseg vasarolni.
    Fogyasztovedelmunk nincs, igy ez sem kenyszeriti ra a kereskedoket,szolgaltatokat a rendes ugyfelkezelesre.

    Ez kulonosen akkor jo, ha monopol helyzetben van az adott ceg,vagy a megfelelo "felsobb" kapcsolatai reven jelentosen olcsobb a konkurencianal.
    Itt meg az igenyesebb fogyasztonak sincsenek igazan lehetosegei.

    Az emaileknek az az elonye, hogy nem csorognek.
    Teljesen jol elvan a malboxban hetekig,mig a telefon egy ido utan zavaro.
    Persze nem mindenkinek, mert jartam mar nem egy oylan allami intezmenyben szemelyes ugyintezesen, ahol a 1.5-2 oras varakozas alatt megallas nelkul csorgott a telefon,de fel sem merult az ugyintezoben, hogy azzal is foglalkozzon. Meg akkor sem,amikor eppen elfogyott a sor,es malmozott a pultban.

    [ Szerkesztve ]

    Mi kell az alaplapba? Procibol egy, Rambo 2. <> Egyetlen vizmolekulaban tobb hidrogen atom van,mint ahany csillag az egesz naprendszerben

  • hcl

    félisten

    LOGOUT blog

    válasz puttputt #48 üzenetére

    Másik önsegélyező kör sem ér semmit, mert nem hatóság.

    "Így nyilván könnyebben megtartanak minket,"
    Monopolhelyzet vagy kartell felismerhető arról, hogy nem akarnak ügyfelet megtartani, mert vagy nem tud máshova menni, vagy amennyi elmegy, annyi jön is :D Magyar telefonszolgáltató-piac pl. szerintem kartell, mert viszonylag kötött számú ügyfél van, és azok a 3 szolgáltató között oszlanak el, így nem kell értük teperni. Ha az egyik bunkó volt, akkor majd megy a másikhoz, akiben csalódott ügyfelek meg mennek az elsőhöz.

    BTW amikor egy marhaság miatt nem működött a Telekom app, akkor a T lesz*ta, az appra adott karó értékelés után viszont az app fejlesztői másnap írtak levelet, hogy miben segíthetnek :D (Nem tudtak, mert nem javíthatják anélkül a hibát, hogy a T kérte volna.)

    Mutogatni való hater díszpinty

  • puttputt

    őstag

    válasz UnA #51 üzenetére

    Jó volna az, azaz egy ilyen világméretű "Chat", persze mindezt úgy, hogy nem adatlopásra, az emberiség leuralására, profilozásra és egyéb kiszolgáltatottságot előidéző ügyletre volna kihegyezve...
    Persze papíron már nem Facebook függő a Messenger, de valójában (infrastruktúrában) talán azért még mindig az, illetve vannak olyan átfedések, amik miatt végképp az.. Pláne a historikus adatokat tekintve (is).
    Amúgy igen, lassan már eljutunk oda, hogy ami volt-van-lesz FB kötődésű, az már gyanút kelt az emberekben.

    :LKBK-Inventor / * Mindig más nő mellett ébredek ... a buszon. ///////////////////////

  • puttputt

    őstag

    válasz kenwood #52 üzenetére

    "A magyar egy nagyon arerzekeny piac, ha 10 forinttal olcsobb a paraszteknal,mint ott,ahol kinyaljak a segged,akkoris az elobbinel fog a tobbseg vasarolni"
    Ezt nagyon jól megfogtad, magamon is tapasztaltam ezt. :DDD S kétségtelen, nem minden országban tapasztaltam ezt a fajta pénzügyi "kontrollt". Mint ami itt szinte minden család s egyebek szintjén megy.
    Persze ennek megvannak a jó okai, ld. a "fantasztikus" fizetési sávok.
    Nyilván külföldön sincs kolbászból a kerítés továbbra sem, de azért van olyan régió, ahol ugyanannyi munkáért mint amit itt leraksz, többet kapsz vissza. Ennyi az egész. S ez a megélhetési költségektől független is igaz lehet, nem csak hangulat szintjén, de lehet akkora rés, hogy működhet ez a modell.
    Naja, a kapcsolatrendszer is erősen belejátszhat.. Abba, melyik cég, vagy magán valaki, mit engedhet meg magának. Plusz amit írtam, vannak "kötelező elemek", ld. ki mondja meg, hány autószerelő műhely kell. Ha egyszer limitálnák a mennyiséget, akkor is, azoknak érdem nélkül is könnyebb lehet a felszínen maradni, akinek jók a kapcsolatai. Aztán ott reklamálhat az ügyfél, a bolt sose zár be, mert nem versenyszféra alapú a "piac". Biztosítónál hallottam ilyenről, teljesen nyíltan ment a mutyizás, az állítólagos károkozó észérveit még vissza is igazolták, kondoleáltak, stb... Aztán a hírek szerint le lettek állítólag osztva a pénzek, meg ugyanaz lett az eredménye, mintha nem lett volna érvelés, stb.

    Na ez az, de akkor minek van opció az emailre? Nem feltétlen sürgősebb annak, aki telefonál vagy bemegy személyesen. Nem ártana priorizálniuk. De már az is haladás ha jelzik, ha írsz, ráfázhatsz, mert a végtelenségig tarthat a "sor".
    Reptéren megintcsak.. jártam úgy, hogy emailben nagyon hamar megjött a járat-törlésről az információ, de azon túl minden szinten káosz volt. Egy tucat gépet töröltek egyszerre, a service desk-eknél kisebb bandaháborúk törtek ki, a helpdesk-esek üvöltözve próbáltak fegyelmet tartani, meg sorszámokat osztogatni próbáltak.. Viszont ha mindezzel a formasággal szakítva; hirtelen nem vesszük a nyakunkba a várost, mondván, majd "improvizálva elintézzük"... azaz nem akarunk kimenekülni az épületből, a kijárat környékénél nem vesszük észre, hogy pont a mi gépünk utasaihoz odarendeltek már személyes ügyfélszolgálatot. Magyarul ott is az jött le, ha visszaírunk az emailre, járjuk a hivatalos check-in pult útvonalat, akkor ráfázunk. :S Tehát aki akart valami rendszert követni, az csak hátrányba került.
    Lehet simán békésebb lett volna, ha nem nyitnak 3 párhuzamos processz, hanem írnak, hogy várjunk 20 percet és írnak megint, hol, mit tudnak ajánlani, hova kell menni, ha valaki elfogadja a törlést pótló alternatívákat (ahelyett, hogy teljesen feleslegesen beáll 300 ember mögé a "sorba", s hergeli magát és a körülötte ordibálókat). Ennyi lehetett volna az egész.

    "Meg akkor sem,amikor eppen elfogyott a sor,es malmozott a pultban"
    Jó, az mondjuk érthető, ha 5 óra folyamatos, monoton darálás és nyilván sok asztalt verő ügyfél után kikészül... Mert ugye robotként kezelik őket nagyon sok helyen, fillérekért tartva őket.
    Bár az ilyen főnökségnek mondanám, tessék, ma már lehet gépeket állítani az ilyen boxokba, inkább azt, minthogy kínozzák mindkét felet...

    [ Szerkesztve ]

    :LKBK-Inventor / * Mindig más nő mellett ébredek ... a buszon. ///////////////////////

Új hozzászólás Aktív témák