Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • neilszab

    őstag

    válasz SityiSXT #46 üzenetére

    Nézd, ha egy autós játékot multiplatform-ra fejlesztenek, az nyélből nem lehet hardcore simulator, mert nagyon súlyos üzleti bukás lenne, a konzolnak egyszerűen nem ilyen a célközönsége. Ettől még lehet vmi nagyon jó és élvezetes, meg autószerű, lásd Gran Turismo és Forza.

    Azt meg hogy milyen neveket vonultatnak fel maguk mellé az teljesen lényegtelen, ha megnézed még az NFS Shift szériák mellé is valós versenyzőket állítottak, hogy igazolják mennyire hiteles a cucc, ez ma már alap, ha autós játékot akarsz eladni, de ezek sajnos semmit nem jelentek.

    Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu

  • Jack@l

    veterán

    válasz SityiSXT #46 üzenetére

    Meg lehet nézni az Assettot, körözni vele fél órát, aztán átülni pCars-ra. (bár lehet fordítva jobban kijönne a különbség)
    Cars félárkád lesz, hogy a casual gamerek is érezhesssék, hogy milyen jól megy nekik :)

    Szimuláció meg a fizika leprogramozásán múlik, az egy dolog, hogy egy fake valamit próbálnak paraméterezgetni. Még mindig az NFS-t fejlesztő brigádról beszélünk, eddig túl sokat ilyen téren nem tettek le...

    A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.

  • neilszab

    őstag

    válasz SityiSXT #52 üzenetére

    Ne mondtam, hogy árkád lesz. ;)

    A HC szim véleményem szerint az, amikor a fejlesztők a kor elérhető és megfizethető technológiája mellett 9x%-ban a hiteles fizikai modellezésre való törekvésük mellett teszik le a voksukat és e téren nem kötnek kompromisszumokat a könnyebb vezethetőség, és a játékosok nagyobb sikerélménye érdekében. Az ilyen szimulátorok viszont csak egy nagyon szűk és fanatikus réteg számára érdekesek, csak komoly kormánnyal használhatók érdemben, tehát üzleti sikerük kétséges.

    Az arany középút a semi-simulator kategória, ahol törekszenek az autószerű vezetési élményre, viszont a vezethetőség és "fogyaszthatóság" legalább olyan fontos szempont, hogy a casuel gamer-ek számára, akár egy gamepad-dal is élvezetes legyen. Remek példa erre az NFS Shift sorozat, ahol az egyébként már-már HC-nak számító rFactor-t úgy paraméterezték át (nagyobb tapadás a gumikon, erősebb hatásfokú fékek, alacsonyabbra ültetett súlypont, stb), hogy a fizika még úgy ahogy "hihető" maradjon, de jelentősen könnyebb legyen elvezeti az autókat. Véleményem szerint a Forza és a GT sorozat is ezekre az elvekre épül és nem véletlenül van óriási sikerük. Csak ennek fényében a "real driving simulator" felirat sántít kicsit a GT borítóján, de ez már csak a kötelező marketing. :B

    Egyébként éles határ nincs az egyes kategóriák között, egy F1 2013 szimulátornak nevezhető egy NFS HP-hez képest, viszont egy GT6-hoz képest már sehol nincs.. ahogy egy GT6 is árkádnak tűnik egy iRacing vagy netKar Pro mellett... szóval a beskatulyázások elég önkényesek. :B

    Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu

  • neilszab

    őstag

    válasz SityiSXT #57 üzenetére

    Ezt csak úgy írtam, hogy ne 100%-ot írjak, mivel nyilván abba bármikor bele lehet kötni. :)
    Illetve nyilván az egész témakör elég sok szubjektív elemet hordoz, illetve a félárkád = félszim egyenlőség is csak megfogalmazás és látásmód kérdése, ezért sztem ne ragozzuk tovább. :B

    [ Szerkesztve ]

    Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu

Új hozzászólás Aktív témák