Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Petyyyyy

    addikt

    válasz G4ga #8 üzenetére

    Ha ez az AMD által fejlesztett fizika - TressFX - lesz a PS4-ben is, akkor kapaszkodhatunk az eddigi PC-s tapasztalatok alapján. "Cseppet" hardverigényes a dolog. Szóval bízzunk a C lehetőségben, a megjelenésig van még idő. :U És ha így lesz, na akkor már erősen elgondolkodok a PS4-en. :K

    Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star

  • BiP

    nagyúr

    válasz G4ga #8 üzenetére

    Hú, elég sok félreértelmezés van itt.
    - A: ha PC-n butul a megjelenés, akkor miért szempont hogy akad a konzolokon.
    Mit jelent az, hogy csúcs konzol? Fogalomzavar van.
    - B: fejleszteni a konzolod? Ismét fogalomzavar.
    - TressFX mint fizikai motor? Ez is félreértés.

    Ha lesz Physx a konzolokon, az egyet fog jelenteni: A feljesztőknek eggyet több választási lehetőségük van.
    De úgyis úgy írják meg, hogy ne akadjon. Konzolon jobban lehet optimalizálni. Meg a prociban úgyis lesz annyi szabad kapacitás, hogy ez még beleférjen. Annyira komoly dolgokra úgysem fogják használni, csak látványelemekre.
    PC-s portnál meg úgyis kapcsolható. Gondolom akkor majd úgy portolják, hogy NV-n GPU gyorsítja, AMD-n meg proci.

    (#11) Petyyyyy: Ha konzolon is lesz TressFX, akkor azt úgy meg fogják írni, hogy jó lesz.
    PC-n, GCN-es AMD kártyán amúgyis jól fut a cucc, (egyedül akkor lassít be, ha nagyon ráközelítenek) konzolban pedig pont ilyen kártya lesz.

    [ Szerkesztve ]

  • BiP

    nagyúr

    válasz G4ga #18 üzenetére

    Ja, oké. Túl sok volt az utalgatás, nem egyértelmű megnevezés.

    Hogy hogyan öregednek a konzolok, és hogyan intézik a fejlesztők a különböző konzolokra/PC-re a fejlesztést, azt láthattuk az elmúlt években. Ez szerintem nagyságrendileg ezután sem fog változni.

    Ahogy öregedik a konzol, a játékok nem fognak jobban akadni, mert időközben egyre jobban kiismerik a konzol képességeit, jobban optimalizálnak, tehát idővel egyre jobb dolgokat tudnak azonos sebesség mellett kihozni.
    Idővel persze valóban korlát lesz az öreg hardver, ez igaz, ezt láthattuk az utolsó év(ek)ben.

    Physx: szerintem ez nem fogja megzabálni a konzolt. Pont annyira fogják felhasználni, ami még játszható eredményt produkál. No para.

    Multiplatform: Muszáj 2 verziót csinálni, sőt. Lesz ugye mostani generációs konzol verzió (ps3, xbox360), meg lesz egy ps4, köv.xbox verzió. (lásd korábbi generációváltás), ill. emellé bejön a PC-s változat.
    Hogy utóbbit mennyire veszik komolyan, az a fejlesztőkön múlik. Láttunk jó és rossz példát egyaránt.
    Most, hogy a következő generációs konzolokra várhatóan könnyebb lesz a fejlesztés, kérdés, hogy a felszabaduló erőforrást mire fogják használni. Több energia jut egy PC-s portra, vagy csak simán örülnek neki, hogy olcsóbban megúszták?!

Új hozzászólás Aktív témák