Új hozzászólás Aktív témák
-
S.J.M.
senior tag
válasz Johnny Cage #12 üzenetére
Ez igaz és valóban aljas, de a PhysX-el semmi baj sincs csak az AMD kártyáinak is támogatni kéne és terjedjen el, mert egész szép dolgokat meg tudnak valósítani vele.
Persze nem rakaszkodom én a PhysX-hez, csak eddig ezt láttam bizonyítani.Sőt jobban belegonolva kell a francnak az egész, mostanában is csak Transporter Tycoon-ozok meg Death Rally-t játszom, mert ezek a régi jó játékok jobban lekötnek mint az új pár óra alatt végigjátszhatóak (persze vannak kivételek).
Egyes számítások szerint az emberi agy tárolókapacitása 1 trillió bit, vagy 1164153 gigabyte.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Johnny Cage #12 üzenetére
Hát 5 millió dollárnak azért nem sokan mondanak ellent. Simán megérte a DICE-nak a Physx. A Mirror's Edge amúgy is gyengén teljesít az eladások tekintetében.
Amúgy meg a CeBIT-en terjedt a pletyi, hogy a DX11 Compute Shader-be az Intel beépíti a Havok-ot. Innentől kezdve minden olyan kártya Havok Ready lenne, ami támogatná a DX11 Compute Shadert. Ezzel gyakorlatilag eldőlne a buli. A Havok ipari szabvány lesz, így befutott.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.